It's Valentine, Will You Rent Me?

It's Valentine, Will You Rent Me?

Sevgililer Gününde Beni Kiralayacak mısınız? 【七夕 , 你 租 了 吗?】
Yazar: 云 过 是非

14 Şubat 2020


***

【Uykusuz Tanrı】 : Yarın Sevgililer Günü! Tüm çiftlerin ağabeyler ve kız kardeşler olmasını diliyorum !!!

【Aşk çok Hassas】 : Ama abla ve küçük erkek kardeşler şu anda trend olacak gibi görünüyor
【Görünmez Mo】 :Ah? Abla-küçük kardeş mecazi eğilimler mi? Sonra hepsinin abla ve küçük kardeşler olacağını diliyorum bei~
【Uykusuz Tanrı】: Tek acımasız ben olduğumu sanıyordum, ama sizlerin daha kötü olduğu ortaya çıktı!
【Acıyana kadar flört et】 : Bu arada, bu yarın Tıp Tanrımızın doğum günü! Ve tesadüfen Sevgililer Günü[1]!
[1. Orijinal kelime öbeği "七夕", yani 7. ay ayının 7. günü, yani Çinde Sevgililer Günü. Cowherd ve Weaving Maid'in buluştuğu gün (牛郎 织女) (İngilizce Çevirmenin notu)]
【Aşk çok Hassas】 : OMG! Tıp tanrısı !!!! Onu en çok seviyorum, onun beyinsiz hayranıyım! 
【Görünmez Mo】 : Bugünlerde kim beyinsiz hayranı değil ki?
【Sahte Ürün】 : Evimizden biri onun için bir resital yapıyor, yarın dinlemeye gidiyoruz
【Aşk çok Hassas】 :Resital? Tıp Tanrısı bir yazar, radyo dizileri onun için uygun olmayacak
【Uykusuz Tanrı】: O çok ünlü bei, Tıp Tanrı'sı gidiyorsa, bende kesinlikle gidiyorum!
【Sahte Ürün】: Tıp Tanrısı'nın romanını okumak için, son üç gündür ayakta kaldım. Son üç gün ve üç gece için kendi romanımı bile güncellemedim!
【Editör XO】: Bunun çok onurlu bir şey olduğunu mu düşünüyorsun?
【Sahte Ürün】: Tıp Tanrısını sevmek bir onurdur!
【Aşk çok Hassas】 :Oh ~ Lou[2] ~ Yukarıdaki gönderici Bianbian geldi!
[2. 'Lou' bir uyarı sinyali veren bir onomatopoeiadır. (İngilizce Çevirmenin notu)]

【Sahte Ürün】 : .................. İyi akşamlar Bianbian! İyi geceler Bianbian! Hoşçakal Bianbian!
【Aşk çok Hassas】:Pft.
【Editör XO】 : Kız kardeşiniz[3] iyi akşamlar! İyi geceler kız kardeşindir! Güle güle kız kardeşindir! Romanını güncelledin mi? Hatta üç gün boyunca romanını güncellemediğini söyleme cesaretin var seni puşt! Söyleyeceğin tek şey Tıp Tanrısı şöyle, Tıp Tanrısı böyle! Romanlarını ne kadar hızlı güncellediğini biliyor musunuz? Elinin hızı ona saatte 10.000 kelime kazandırıyor! Saat başına! Yüz saat başına değil! Son üç yıldır hiç güncelleme yapmayı hiç bırakmadı! Üç gün bile değil üç gün! Üç yıl! Şimdiye kadar bir Tanrı değilse garip olurdu, ama siz çocuklar! Tek yaptığınız güncellemeyi durdurmak! Bugün oyunlarınız güncellemeyi durduracak, yarın rüzgarlar güncellemeyi durduracak, bundan sonraki gün yağmur ve şimşek güncellemeyi durduracak ve bundan sonraki gün büyük teyzenizin yeniden evliliği güncellenmeyi durduracak! Sonunda senin aşk hayatın güncellemeyi durduracak!!!!
[3. Lanetleme, küfür olarak kullanılır.]
【Uykusuz Tanrı】 : ... Bianbian, son zamanlarda bir sürü Sherlock Holmes okuyorum ve çok mantıklı çıkarımıma göre sanırım terkedildin değil mi, kötü mü hissediyorsun?
【Editör XO】: Senin lanet büyük baban terk edilmiş siktir!!!!!
【Acıyana kadar flört et】 : ... Bianbian bu konuştuğun şekille, öfkeli bir shou olduğunu düşüneceğim, kalbimdeki bir hükümdar gong olan imajın parçalanıyor! 
【Aşk çok Hassas】 :Öfkeli shou +1
【Editör XO】 : Büyükbaban öfkeli! Büyükbabanız shou! Büyükbabanız terk edilmiş! Laozi[4] bir gong!!!!!!
[4. Kendini üstün göstermek için kullanılan hitap. Bu baban anlamına gelir.]
【Editör XO】 : Bekleyin! Ben bir gong değilim! Ne de bir shou değilim! Kızları severim = =
【Uykusuz Tanrı】: Açıklamanıza gerek yok...
【Acıyana kadar flört et】 :Açıklamak gizlemek demektir...
【Aşk çok Hassas】: Gizlemek demek gerçek demektir...
【Sahte Ürün】 : Böylece ... gerçekten, bizim öfkeli shou Bianbian'ımız terk mi edildi?
【Editör XO】 Sahte senin dedeni!!!!! Git ve romanını güncelle! Bugün 25.000 kelime yazmazsan, senin kapına dayanırım! Dikkatli olsan iyi olur!
【Sahte Ürün】 : ... lütfen yapma! Saat zaten 11:00, yarından bir saat önce sadece! Tıp Tanrısı bile bile bir saat içinde 25.000 kelime yazmak için el hızına sahip değil, bu bizim dünya doğal düzenimize meydan okuyor!
Xia Xiao öfkeyle yazarların grubundan ayrıldı, yazarı aslında onunla pazarlık etmeye cesaret ediyor muydu?! Hepsi bu lanet olası "İlacımı Unuttum" yüzünden! Bir Tanrı aslında böyle anormal bir isim buldu.
İlacımı Unuttum'dan bahsetmişken, aslında büyük bir tanrı düzeyinde yazardı.
Xia Xiao'nun editör olduğu yıl, editör adı olarak kullanmak için adının ilk ve son harfiyle katıldı. Bir acemi olarak korkusuzdu ve her şeyini vermeye hazırdı ve o zaman birini fark etti. O kişinin yazısı olağanüstüydü; hikâyelerini ve olay dizisini okumak, bir hız treni yolculuğuna çıkmak gibiydi ve en önemlisi, imza atmamış bir yazardı!
Xia Xiao yeni mezun olmuş ve herhangi bir çalışma deneyimine sahip olmamıştı, bu nedenle ağır tanrı düzeyinde yazarların çoğunun sözleşme imzalamayacağını bilmiyordu. Bu nedenle heyecanla Tıp Tanrısı ile tatlı konuşmaya gitti.
İlacımı Unuttum, cahil küçük bir editörün tatlı konuşmaya geldiğini gördü. Başlangıçta mesajlarını engelleyebilirdi, ama bu editörün adı gerçekten komikti - aslında XO'ydu! Böylece, küçük editörün QQ numarasını şaka olarak ekledi.
Daha sonra Tıp Tanrısı, siyah göbek[5] yeteneklerini sergiledi ve küçük editörü etrafında çemberde koşturarak kandırdı. Küçük editör, yazarın sözleşmesindeki tüm maddeleri ve not maddelerini coşkuyla ve sabırla açıklamıştı ve Tıp Tanrısı bununla bir sorunu olmadığını belirtti, ancak... sadece Tıp Tanrısı'nın yürüttüğünü düşünmek gerekiyordu.
[5. Dıştan nazik içinden tam tersi oyuncu, zorba karakter tipi.]
Küçük editör, Tıp Tanrısı'nın sözleşmesini sabırla bekledi, ancak bir ay boyunca geçtikten sonra bile yakalayamamıştı. Meslektaşlarının Tıp Tanrısı hakkında olduğunu farkına varmadan tartıştığı güne kadar bekledi, böylece öğrendi ki- bu İlacımı Unuttum aslında sözleşme imzalamayacak bir yazardı...
Xia Xiao daha sonra onunla oynadığını anlamıştı. Eğer başka biri olsaydı, bu şikâyete kesinlikle dayanacaklardı, ama Xia Xiao'nun her zaman kötü bir huyu vardı. QQ'sunu İlacımı Unuttum'un kullanıcı adını aramak için açtı, üzerine çift tıkladı ve o zamandan sonra İlacımı Unuttum, Editör XO'nun duygusal çöp kutusuna dönüştü.
Biraz şikâyet etmek istediğinde çöp kutusunu bulmalı; üst düzey yayıncılarla tanıştığında, onları azarlamak için çöp kutusunu bulmalı; işteki performansı düştüğünde, toplantılara katılması gerektiğinde ve interneti takıldığında bile Tıp Tanrısını çöp kutusu olması için bulması gerekiyordu. Buna göze göz deniyordu - daha önce benimle oynadın, şimdi seninle oynuyorum.
Sadece İlacımı Unuttum taciz edildiğini hiç düşünmüyordu...
【Editör XO】: Dışarı çık!
【İlaçlarımı Unuttum】: Ne oldu?
【Editör XO】: Romanınız nedeniyle, yazarım romanını üç gündür güncelleme yapmadı!
【İlaçlarımı Unuttum】: Öyle mi? Yani... sorumluluk almamı mı istiyorsun?
【Editör XO】 : = =
【İlaçlarımı Unuttum】: Evlenerek sorumluluk almamı ister misiniz?[6] Seninle evlenmek iyidir, ama eğer başkasıysa unut gitsin.
[6. Orijinal deyimdir "以身相许", genellikle birinin lehine veya borç karşılığında, bir evlilik partneri olarak kendini sunmak (İngilizce Çevirmenin notu)]
【Editör XO】 : Büyük baban = =
【İlaçlarımı Unuttum】: Medeni olun
【Editör XO】 : Medeniyet yenebilir mi!
【İlaçlarımı Unuttum】: Yapamıyorum, ama bugün ne yediğini biliyorum
【Editör XO】 : Ne şaka ama, akşam yemeğinde ne yediğimi biliyor musun?
【İlaçlarımı Unuttum】: Biliyorum
【İlaçlarımı Unuttum】: Barut[7]
[7.Çince'de barut yemek mecazi olarak çok kızgın olduğunuz anlamına gelir. (İngilizce Çevirmenin notu)]
【Editör XO】 : = =
【İlaçlarımı Unuttum】: Sizi kışkırtanı söyleyin, terk edildin mi?
【Editör XO】 : 艹 ... bunu da biliyor musun ?!
【İlaçlarımı Unuttum】: Tabii ki, ben Sherlock'um.
【Editör XO】 : = = Yüksekten atıyorsun! İnek uçuyor[8]!
[8. Çince'de övünmek tam anlamıyla "inek üfleme" dir, bu durumda o kadar çok övünmek ineği uçurur (İngilizce Çevirmenin notu)]
【İlaçlarımı Unuttum】: Sherlock'tan daha düşünceliyim.
【Editör XO】 : Bu doğru değil! Yazarımın grubunda kesinlikle bir hain var!
【İlaçlarımı Unuttum】: ...oldukça akıllısın, orada hayranlarımdan sadece birkaçı var
【İlaçlarımı Unuttum】: Ama asıl mesele ne barutu yedin
【Editör XO】 : ...
【İlaçlarımı Unuttum】: Söyle ba
【Editör XO】 : Beraber büyüdüğüm bir çocukluk arkadaşım var ve oldukça yakınız ama üniversitede yeni bir arkadaş edindikten sonra birbirimizle irtibat kurmayı bıraktık. Fakat! Bugün!!! Onun arkadaşı bana gösteriş yapmak için geldi! Ve artık onu rahatsız etmememi istedi! Üç yıldır birbirimizle temasa geçmedik, kıçını rahatsız ettim!
【İlaçlarımı Unuttum】: Öyle mi...
【Editör XO】 :Bu kadar mı?
【İlaçlarımı Unuttum】: Ondan daha yakışıklı bir erkek arkadaş bul, sonra ona gösterebilirsin
【Editör XO】 :Nereden kolayca bir tane bulabilirim?!
【Editör XO】 : ...
【Editör XO】 : 艹 ... Ben bir erkeğim! Neden bir erkek arkadaş bulmalıyım?
【İlaçlarımı Unuttum】: O çocukluk arkadaşın bir erkek, çocukluk arkadaşını seviyorsun, bu yüzden erkekleri seviyorsun
【Editör XO】 : !!! Hepsi 'o[9]'yu kullandığım için mi?
[9. O (erkek) / Çince'de 'ta' olarak telaffuz edilir, bu yüzden zamirler bazen biraz kafa karışıklığına neden olabilir. Konuşmalarında Editör XO 'o' erkeği kullandı, ancak bazen Çince yazdığımızda 'o' erkeğini bir kadın 'o' olarak değiştirmek için çok tembel olabiliriz, bu yüzden "sadece erkek 'o' kullandığım için bir erkekten bahsettiğim anlamına gelmez !!!" dediğinde öyleydi. Bizim küçük editörü eşcinsel olarak düşünür. (İngilizce Çevirmenin notu)]
【İlaçlarımı Unuttum】: Peki planım nasıl? Onun önünde gösteriş yapmak için ondan daha yakışıklı birini bulmalısın
【Editör XO】: Konu değiştirmeyi bırakın ve ayrıca yakışıklı erkeklerin et parçaları olduğunu ve gökten dolu gibi düştüğünü mü düşünüyorsunuz? Nasıl kolayca bulabilirim?
【İlaçlarımı Unuttum】: Burada hazır bir tane var, onu Sevgililer Günü için kiralayabilirsiniz.
【Editör XO】 : Kim?
【İlaçlarımı Unuttum】: Ben.
【Editör XO】 : 艹 ...... benimle kimin daha kalın cildi olduğunu karşılaştırmaya çalışıyorsun değil mi??
【İlaçlarımı Unuttum】: Gerçekten ucuzum, bana sadece bir öğün yemek vermelisin ve bir günlüğüne senin olacağım, Fransız öpücüğü de ücretsiz.
【İlaçlarımı Unuttum】: Ve...... gece ayrı ücretli, bir öğün yeterli olmayacak
【Editör XO】 : Alt sınırınız nerede?
【İlaçlarımı Unuttum】:  Senin tarafından zımparalandı
【Editör XO】 : Senin için gerçekten zor olmuş olmalı o zaman
【İlaçlarımı Unuttum】: Tek kelime - kiralıyorsun ya da değil
【Editör XO】 : Kiralıyorum!
【Editör XO】 : Yeterince yakışıklı olduğun sürece!
【İlaçlarımı Unuttum】: Teslimde nakit ödeme
***
Xia Xiao ayağını yere vurdu. Ağustos'un hava durumu olmasına rağmen, yine de sonbahar zaten başlamıştı, bu yüzden rüzgarlar geceleri estiğinde oldukça soğuktu. Restoranın otoparkının bir köşesinde duruyordu, lanet olası İlacımı Unuttum, trafikte yakalandığını ve sadece 5 dakika içinde geleceğini söyledi.
Yüzünü kurtarmak için Xia Xiao buna katlanmak zorunda kaldı. İlk önce yalnız başına gidemezdi, bu yüzden sadece onu beklemek için dışarıda durabilir ve içeri girdiğinde iki abayı yakmış aşk kuşu gibi davranabilirdi.
Xia Xiao, İlahi Tanrı'yı​​ suçlarından dolayı kınamaya hazırlanırken diğer elindeki saatine baktı. Ancak başını indirirken, biri arabalarının farlarını ona yaktı ve siyah bir Mercedes otoparka girdi.
Xia Xiao onu azarlamak üzereydi, sadece güzel bir araba sürdüğünüz için farlarını istediğiniz gibi insanlara yakabileceğini mi düşünüyorsunuz! Ancak bunun yerine Mercedes'in sürücü penceresi indi ve sürücü koltuğunda oturan adam Xia Xiao'ya hafif bir gülümsemeyle baktı, "Tanrı geldi, sence yeterince yakışıklı mı?"
"......" = 口 =
Xia Xiao tişörtüne, altına, spor ayakkabılarına baktı ...... Daha sonra yanındaki adamın giydiği gömlek ve takım elbisesi pantolonuna baktı ve tükürüğünü yuttu. Bayan görevli tatlı bir şekilde gülümsedi, "Bu sizin özel odanız, lütfen içeri girin."
Kapı açıldığında, Xia Xiao bir kadının söylediklerini duydu "Tch, lanet olası gey gelmeye cesaret edemezse iyi olur! Yine de yaparsa, Ah Shan'ımı rahatsız etmeye devam etmezse daha iyi olur~"
Yanındaki adam aniden elini tuttu, sonra kapıyı açtı ve gülümsedi, "Geç kaldığımız için affedin, bu yemek benim ikramım."
Özel oda hemen sessizleşti, adam içeri girerken Xia Xiao'nun elini tuttu, sonra onun için bir sandalye çekti ve sofra takımını onun için ayarladı.
Adamın tüm hareketleri, bir tuhaflık izi olmadan, son derece yumuşak ve zarifti, sanki onun için doğalmış gibi.
Sadece oturduğu sırada birisi gülümsedi ve grubun çıkmazını kırdı, "Xiao Xia bu senin erkek arkadaşın mı? Sen gerçekten bir şeysin, o çok yakışıklı!"
Xia Xiao, "Elbette, kime ait olduğunu göremiyor musun?" diye öksürdü.
"Erkek arkadaşın ne iş yapıyor, çok zengin görünüyor. Bu gömleğin markasını tanıyorum, kocam onu ​​çok seviyor ama bunu almayı göze alamaz."
"Ah ... o ..."
Xia Xiao durakladı, sadece İlacımı Unuttum'un yarı zamanlı bir yazar olduğunu biliyordu, ancak onun hakkında başka bir şey bilmiyordu.
Bu adam daha sonra, "Kendimi tanıtmayı unutmam gerçekten kaba. Ben Kuang Jianfan, kendime ait küçük bir şirketim var." dedi.
"Wa! Sen bir patronsun, bu çok şaşırtıcı ah."
"Evet, ne zamandır birbirinizi tanıyorsunuz. Geçmişte Xiao Xia'nın asla bir partner bulamayacağını ve bunun yerine dedikodularda yer alacağını düşündüm..."
"Wei!"
"Bana neden yumruk attın! Ah... Hayır... Bunu demek istemedim..."
"Sorun değil." Kuang Jianfan mükemmel gülümsemesini sürdürdü ve bir öfke izi görülemedi, "Xiaxia'nın[10] geçmişini biliyorum, üç yıldır birlikteyiz."
[10. Xia Xiao'yu 'Xiaxia' olarak çağırmak samimi bir hitap şeklidir. (İngilizce Çevirmenin notu)]

"Pu —— öhö! Öhö öhö!"
Xia Xiao bir yudum bira içti ve 'Xiaxia' kelimelerini duyduğunda hemen tükürdü. Kuang Jianfan aceleyle onu silmek için bir peçete aldı ve Kuang Jianfan'ın ne kadar düşünceli davrandığı hakkında gruptan coşkulu kahkahalara neden oldu.
Kuang Jianfan, Xia Xiao'nun tabağına yiyecek koyarken, bu masada tanımadığı insanlarla sohbet etti; sosyal toplantılar onun önderliğindeymiş gibi, herhangi bir sosyal etkileşimi kolaylıkla idare edebilirdi.
Kuang Jianfan, üç yıldır birlikte olduklarını ve hatta çok romantik bir ilk karşılaşmaları olduğunu söyledi.
O yıl Kuang edebi çevrede popüler olmaya başladı, birçok web sitesi ve yayıncı onunla imzalamak istedi. Ancak adam gerçekten ilgilenmiyordu ve yazar sözleşmeleri çok dezavantajlı; o bir iş adamıydı, bu tür sözleşmelerin iç işleyişini nasıl bilmiyordu.
Sonra küçük bir editör geldi ve dikkatsizce bir sözleşme imzalamak için tatlı konuşmaya çalıştı. Adam sadece onunla dalga geçiyordu ve oynuyordu, ama bu küçük editör aslında her şeyi titizlikle ve sabırla ona anlattı. Adamı bu küçük editörde tutku ve güvenle dolu yeni mezun olmuş acemi benliğini görmeye başladı.
Daha sonra, bu küçük editör nihayet bu sözde Tanrı'nın kendisine yalan söylediğini ve bu Tanrı'ya her hafta sabırla her şeyi açıklamış olmasına rağmen, aslında oynandığını fark etti. Küçük editör, adamın kendisinden beklediği şeyleri - onu kara listeye almak ve onunla olan tüm bağlarını kesmek ya da korkunç kişiliği için kınamak gibi yapmadı. Bunun yerine, ona duygusal çöp kutusu olarak davrandı; bir şey onu rahatsız ettiğinde ya da mutsuz ettiğinde, küçük editör hepsini onun üzerine dökecekti.
"Ei~~ böylece sonradan sen Xiao Xia tarafından etkilendin, doğru mu?"
"Evet," Kuang Jianfan başını salladı ve çok açık bir şekilde itiraf etti. "Bu yüzden bu küçük editörü sevmeye başlamış olabileceğimi düşündüm."
Daha sonra adam, sözleşmede bulunan adrese dayanarak küçük editörün çalıştığı yayınevini aradı, sonra Xia Xiao adlı bu editöre bir göz atmaya gitti. Adam işten sonra her gün yayınevine gidecekti, nihayet, küçük editörün meslektaşı onu selamladığında otobüs durağında otobüsü beklediği bir gün vardı ve o zaman editör Xia Xiao'ya seslenme şekli benziyordu.
Böylece, adam her gün onu kontrol etmek için yayınevine gitti. Küçük editör, yayınevinin dışındaki Mercedes'e işaret ettiğinde ve sürücünün çok zengin olması gerektiğini söylediğinde, küçük editörün sürücüye değil araca baksa bile, sadece gökler adamın ne kadar gergin olduğunu biliyordu...
Adam küçük editöre yaklaşmak istedi, ama onunla aceleyle buluşmaya cesaret edemedi, çünkü küçük editörün bir erkek olduğu için ondan kaçacağından korkuyordu... Bu yüzden o son kullanma tarihi uzun olan vakumlu paket gıdaları birkaç günde bir yayınevine gönderirdi. Küçük editörün kesinlikle paketi imzalamayı unutmuş dikkatsiz bir yazar tarafından gönderildiğini düşüneceğini tahmin etti.

Pa da!

Xia Xiao'nun yemek çubukları yere düştü. Kuang Jianfan ayağa kalktı ve dışarı çıktı, bir garsondan fazladan bir çift çubuk istedi ve Xia Xiao'ya verdi, sonra diğer kişi yeni çubuklarını şaşkınlıkla aldı.
Gerçekten de kimliği belirsiz bir gönderenden birkaç kez atıştırmalık almıştı ve hatta heyecanla, onları imzalamayı unutmuş bir aptal tarafından gönderilmesi gerektiğini söyledi, ardından atıştırmalıkları meslektaşlarıyla cömertçe paylaşmıştı.
Ve tüm yıl boyunca yayınevinin önüne park etmiş siyah bir Mercedes'i işaret etmiş ve 'bu araba neden hep buraya park etti, bizi kışkırtmak için mi burada? Zengin insanlardan nefret ediyorum!' demişti.
Ve üç yıl boyunca hep onunla alay eden bu Tanrıyı biliyordu.
Sadece Xia Xiao, üç yıldır duygusal çöp kutusu olarak muamele ettiği bu Tanrı'nın üç yıl boyunca gizlice ona aşık olduğunu bilmiyordu...
"Bu çok romantik! Ai, biri eşcinsel değilse nasıl aşık olabiliriz!"
"Kocandan naber?"
"Aiyo sadece BL'in çok meng[11] olduğunu düşünüyorum, bir sonraki hayatımda bir erkek olarak doğmak istiyorum, kocam kesinlikle beni isteyecek !"
[11. Meng = moe (İngilizce Çevirmenin notu)]

"Aslında bir erkeğe dönüşmek istiyorsun! Jiejie[12], göklerdeki yıldırım kadar şok edicisin!"[12. JieJie: abla anlamına geliyor.]

"Git ve öl ba!"

***
【İlaçlarımı Unuttum】: Peki nasıldı? Bugün iyi gösteriş yaptın mı?
【Editör XO】 : ... neden telefonunuzu kullanıyorsunuz?
【İlaçlarımı Unuttum】: Henüz eve gitmeye hazır değilim ......
【İlaçlarımı Unuttum】: Birisine resitaline katılmaya söz verdim, geliyor musun?
【Editör XO】 : Gitmiyorum, uykum var.
【İlaçlarımı Unuttum】:  Böyle konuşursan öfke nöbeti geçirdiğini düşünürüm.
【Editör XO】 : Ne kız kardeşini becer! Gitmiyorum!
【İlaçlarımı Unuttum】: Tamam o zaman, eğer sen gitmiyorsan bende gitmiyorum.
【Editör XO】 : ...
【İlaçlarımı Unuttum】: Bugün sana kendimi kiraladım, unuttun mu? Şimdi sadece akşam 9, hala birkaç saat kaldı.
【Editör XO】 : Büyük baban = =
【İlaçlarımı Unuttum】: Neden beni tekrar azarlıyorsun?
【Editör XO】 : Kötü bir ruh hali içindeyim, sadece azarlamak istiyorum
【İlaçlarımı Unuttum】: Neden kötü bir ruh halinde olduğunuzu biliyorum
【İlaçlarımı Unuttum】: Şu anda düşünüyorsun, buluşmada söyledikleri gerçek miydi? Üç yıldır gerçekten gizlice bana aşık oldu mu? Yoksa bugün onu Sevgililer için kiraladığım için mi, bu yüzden beni daha iyi gösteriş yapmam için mi güzel sözler söylüyordu?
【Editör XO】: Narsizminizi durdurun ah
【İlaçlarımı Unuttum】: Tıp Tanrısının narsistik olması anlaşılabilir
【Editör XO】: Kaybol
【İlaçlarımı Unuttum】: Bu işe yaramaz, buraya gelmem benim için kolay olmadı, eğer seni göremezsem bile ekstra FOC[13] kirası boşa gitmez mi?
[13.Fransız Öpücüğü]

【Editör XO】 : Ne diyorsun sen?
【İlaçlarımı Unuttum】: Kapıyı aç
Xia Xiao bilgisayarından ayağa kalktı. Saçma olduğunu düşündü, kapıyı mı aç? Ona söyleme, Kuang Jianfan şu anda kapısının dışında mı, bu nasıl olabilir? Yine şaka yapıyor olmalı. Ama yine de odasından çıktı, oturma odasını geçti ve kapıyı hafif titreyen elleriyle açtı...
Adam güzel bir gömlek ve takım elbise pantolonu giyiyordu, bir elinde telefonunu, diğer elinde bir demet gül tutuyordu. Xia Xiao'nun kapıyı açtığını görünce gülümsedi ve "Üç yıldır sana aşığım, ekstra kiralama ihtiyacını karşılama fırsatı elde etmek kolay olmadı. Beni kiralarsan, ev işi yapabilir, para kazanabilir, derin öpücükler verebilir ve yatak ısıtıcısı olarak hizmet edebilirim ve en önemlisi oldukça yakışıklı ve sadığım; birisi beni kiralamaya istekli olur mu?"
Xia Xiao dudaklarını büktü, bir an içinde gözlerinin biraz acıdığını hissetti. Öksürdü, sonra adama bir bakış attı ve "Gerçekten narsisistsin." dedi.
"Tek kelime - kiralıyorsun veya değil."
"Kiralamıyorum... kiralanan şey diğer insanlara aittir, tüm paketi alıyorum, sen benimsin."
******
【Uykusuz Tanrı】 :Yoldaşlarım artık beklemek zorunda değilsiniz! Tıp Tanrısı bugün resitale katılmayacağını söyledi.
【Sahte Ürün】 : Neden !!!!
【Uykusuz Tanrı】 :Onun ömrü mut ~ lu ~ luk için bei, Tıp Tanrı bu gece çok yoğun olacağını ve o başka bir gün bize bunu telafi edeceğini söyledi...

Yorumlar