TCFO Arc 1 - Bölüm 19(H)



Arc 1: Korkak Prensesin Yükselişi - Bölüm 19 







Benim kadınım ol ve bu cehennemde birlikte olalım.

Uzun zamandır tatlı kokusuyla sersemlemişti ve ağzını zalimce işgal etmesini durduramadı, dilini ve her köşesini keşfedebildi. Lezzetli tükürüğünün tadıyla ve kaçan dilinden sonra mümkün olduğunca kovaladı.

Onu istedi. Arzuladı. Ona sahip olmak istiyor!

Onu sahip olduğu her şeyle öptü. Dili, uyarılmış bir inilti bırakana kadar onu karıştırmaya devam etti. Derin öpücüğü, Zhou Min boğulmanın eşiğine gelinceye kadar devam etti. Sertçe soludu ve yanaklarının kızarmasına neden oldu.

Dudakları bir kez daha yakalandı ve sıcak ve tanıdık bir nefesle boğulmuştu. Sonunda ayrıldılar ama kırılmadan önce yarı saydam bir tükürük ipliği ile bağlandılar ve ağzının köşesinden bir şeritle kaydılar.

“Bu acıttı…” Zhou Min kaşlarını çattı. Lan Ziyu nefes nefese kalmıştı ve uyuyormuş gibi davranmaktan pişman oldu. Aptal olma hakkını ver.  Gerçekten ağlamak istiyordu ve bu çıkmazdan kaçmak istiyordu. Ne yazık ki onun için kafasında demir bir tutuş vardı. Gözyaşları gözlerinden süzüldü ve buğulu görünmelerini sağladı. Bu kaba adamın önünde onu çok zavallı gösterdi.

Korkmuş görünüşünü gören Lan Ziyu dudaklarını serbest bıraktı, ancak dili hala dişlerini izledi ve dudaklarını yaladı. Elleri yanaklarını götürdü ve ona baktı. Islak değişimleri arasından, boğuk sesini onu çağırırken duyulabilirdi. “Min'er! Benim küçük kardeşim…"

“İmparatorluk kardeşim, s-sen... B-bunu nasıl yapabilirsin? Ben senin küçük kız kardeşinim! Yaptığımız şey yanlış.” Zhou Min, aslında öpücüğüne tepki veriyordu - çünkü başını tutarken kendisini bastırmasına izin veriyordu. Üzücü tonu sadece bir bahane olmasına rağmen, yine de başkalarını aldatmak için haksızlığa uğramış gibi kendini ve başkalarını aldatmak zorunda kaldı. Oyunculuk yeteneğini maksimuma çıkardı.

“Tüm bunları biliyorum, ama seni istiyorum. Sana sahip olmalıyım. Lan Min, benim kadınım olmaya mahkumsun!” Son sözünü söylerken başını indirdi. Öpme dürtüsü onu boğdu.

Zhou Min teslim olmak üzereydi, ama bu orijinal bedenin mizacından farklı olurdu. Lan Ziyu'nun şüphelerini uyandırmak çok kolaydı, aksi takdirde uzun zaman önce harekete geçecekti. Lan Ziyu'nun şüphelerini azaltmak öpücüğünü reddetmekten başka seçeneği yoktu. Beyninde 484, duyusal reseptörlerinden hücrelerinin her birinden gönderilen dürtülere kadar her şeyi hesaplayarak gözlemliyordu.

İçini çekti. Kötü kararlar almaya devam ederken ev sahibinin kaderini önceden öngöreceği için eylemlerini izlemeye devam etmek zordu. Sonu belli olan bir film izliyormuş gibi hissettim.

“Hahaha ! Küçük kız kardeş, benden kaçıyorsun. Aslında benden kaçıyorsun. Beni terk etmek istemediğini söylemedin mi? Ama şimdi ne yapıyorsun? Benimle olmak istemiyor musun? Söyleyen sensin, ama şimdi beni reddediyorsun. Öpücüğümden kaçınıyorsun. Tiksinti mi hissediyorsun? Öyle mi? Öyle mi?! Bana söyle! Seni iğrenç hissettirsem bile, asla gitmene izin vermeyeceğim. Hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Sadece BENİM olmalısın!”

[Ç.N: Erkek kahramanın yandere modu başarıyla açıldı asdrhjbzvbjjsjs]

Kahretsin! Zhou Min, olayların başka bir dönüş yaptığını düşünüyordu. Erkek kahraman neden beni bu kadar ürpertici hissettiriyorsun? Oyunculuğun biraz fazla zirvede değil mi? Zhou Min, Lan Ziyu'nun biraz garip davrandığını fark etti. '484, buraya gel. Konuşmamız gerek. Bekle, özel konuşmamızı yapmadan önce erkeğe kahramanı sakinleştir!''

Avına dik dik bakar gibi dururken kendini sakinleştiremedi. Aniden şiddetlenmesine karşı uyanıklığı arttı. Tekrar zorlanmak istemedi. Bunu güzellikle yapamazlar mıydı?

“Küçük kız kardeş… Min’er’im. Benden korkuyor musun? Seni korkuttum mu? Neden? Ben yanlış bir şey mi yaptım? Doğru! Kötü bir şey yaptım. Mevcut ilişkimizin ahlaksız olduğunu düşünmelisin! Gerçekten… Ama ben, Lan Ziyu, bu konuda lanetlemeyin! İstediğim sürece, ne olursa olsun, bu Mist İmparatorluğu'ndaki ulaşamayacağım hiçbir şey yok, siz de dahil…”

Zhou Min onu sessizce izledi. Devam etmesine izin verdi. Şu anda ne diyebilir ki?!  Hiçbir şey! Mantıksız öfkesini teşvik etmekten korkarak bir kelime bile söyleme cesareti yoktu. Erkek kahraman anormal davranıyordu ve sistemi çevrimdışıydı.  Ne kadar stresli!

Dahası, çekingen ve mağdur bir kız gibi davranması gerekiyordu. Karakterden kurtulamadı ve onu itti. Bu durumda, bir korkak ne diyor? Direnç göstererek bakireyi oynayabilirdi ama sonunda bu durumla yüzleşecekti...  Lanet olsun!  Ona direnecek gücü yoktu…

“Büyük Kardeşim, böyle olmayın. Korkuyorum…” Zhou Min, tepkisini sözleriyle ihtiyatlı bir şekilde araştırdı ve aldığı şey boynundaki acımasız bir ısırıktı. Ani acı patlamasıyla ona yüksek sesle küfretmek istedi.

Bu deli adam, beni neden bu kadar çok ısırıyorsun?

484 talihsizliği yüzünden onu izlemekten zevk alıyordu. Hatta “Tebrikler Ev sahibi! Erkek liderin gerçek yüzünü başarıyla ortaya çıkardın ve karartmaya başladın! Lütfen onu normale döndürmek için elinizden geleni yapın ~   (^ ω ^) İyi şanslar! Ganbatte!* Bonne** şanslar~ Arkanda olacağım ve senin için dua ederek bir mum yakacağım~”

[*Çoğu kişi biliyordur. Bilmeyen için Japonca ‘iyi çalış’ anlamına gelir. İngilizcesinde de bu şekildeydi. Bozmak istemedim.]
[**Fransızca ‘iyi’ anlamına gelir.]

∑ q | ? Д ? | p “Ne ?! Kararma? Erkek kahraman, duygusuz ve zalim bir despot değil mi? Çılgına dönme modu nasıl olabilir? (   o  ) AH! Artık yapmak istemiyorum! Bu dünyadaki erkek kahraman çok korkutucu. Eve gitmek istiyorum~” Zhou Min delirdiğini hissetti. Neden kimse, erkek kahramanın  kışkırtıldığında yandereye*** dönebileceğini  söylemedi? Daha önce bilseydi, önceki eylemleriyle ölümünü aramazdı.

[***Yandereyi de çoğu kişi biliyordur ama açıklayayım dedim. Yandere sevdiği kişiye aşırı bağlı olan karakter tipi. Bu bağlılık sevdiği kişinin çevresine hatta sevdiği insana zarar vermesine kadar gider. Bkz. aşağıdaki manyak gibi.]

“Kız Kardeş… Beni bırakmayı düşünme bile. Bunu düşünürsen bile, seni hayatının geri kalanında bu yatağa zincirleyeceğim ve bacaklarını kıracağım - seni sonsuza kadar yanımda bağlayacağım…” Sıcak ve ıslak dilini kulağını deldi, sonra kemirdi. Onun tüylerini ürpertti.

Gülmesi ya da ağlaması gerekip gerekmediğini bilmiyordu. Gergin bedenini rahatlattı. “Büyük Kardeşim, gitmiyorum. Seni terk etmeye dayanamıyorum ~ Bundan korkma ben- ”

“Min'er. Min'er. Ben de seni istiyorum. Bunu hissedebiliyor musun? Senin için deliriyorum.” Onun cinsel organına karşı sertleşmiş penisini sıkıca ovuşturdu. Şaşkınlıkla seğirdi ve inledi. “Y-yapma… Ağabey, bu çok garip hissettiriyor…”

Mırıldanışı, Lan Ziyu için en tatlı ayartıcıydı. Büyük eli bileklerini yakaladı, diğeri güzel boynunu okşadı, yavaşça aşağı indi. Sonra kıyafetlerinin altına yılan gibi döndü ve acımasızca yuvarlak göğsünü yakaladı.

"Dur! Yapamazsın… Büyük Kardeşim… İmparatorluk Kardeşim…” Direnç göstererek kıvrandı, ama bu sadece günahın içinde tuzağa düşmesi ve daha ileri gitmesi için bir dış görünüştü – ona karşı sürtünerek penisinin daha da büyümesini sağladı. Kasıtlı olarak elinin yumuşaklığını tamamen keşfetmesine izin vererek yuvarlak göğüslerini ahlaksız bir şekilde şekillendirmesine izin verdi.

Ellerini başının üstüne çekti ve onları yatak başlığının kahverengi çerçevesine bağlamaya başladı. Ellerini kaldırıp çekince, bir kez daha gerildi. Ağlamak istedi. Onu bağlamasını beklemiyordu.

Biri başını tutarken, diğeri nazik ve hassas yüzünü sevecen şekilde okşamaya başladı. Elinden biri yavaşça kırmızı kuşağını çözerken aceleyle çekti. Kıyafetlerini soyarken sevimli çıplaklığı gözleri önünde açığa çıktı. Cildi neredeyse yarı saydam, nemli ve yumuşaktı. Göğsü dalgalandı ve her nefeste dik pembe meme uçları ona sevilmek için yalvarıyordu.

“İmparatorluk Kardeşim, hayır… dur… Bunu bana yapamazsın! Çöz beni, lütfen… B-biz konuşmalıyız-” Zhou Min vücudunu bükerek bağından kopmak istedi. Her şey boşunaydı ve sadece sessizliği koruyabilirdi. Böyle yapmak istemiyordu çünkü hiçbir şey üzerinde kontrolü yoktu. Kendisini ona fırlattığı resimde böyle değildi. Yalayıp yutulmak üzereydi. Waah ~!



Çevirmen Notu:

Buradan sonrasında smut bölümleri olacaktır. Ziyu'nun dayanıklılığı ile oldukça uzun olacak yine...







Yorumlar