BLIP - Bölüm 17 (HH)



Brother-in-Law I'm Pregnant - Bölüm 17


+18




   [Önceki Bölüm] [İçindekiler] [Sonraki Bölüm]





Han ZiYe, yeşim sapını yukarı ve aşağı okşayan pençeye zaten aşinaydı. Narin sütunu ovmak için en hızlı hızını kullanan, şehvetin parlak boncuklarıyla lekelenmiş ince parmakları, güzel yeşim kafasını ıslatmak için tekrar tekrar çekildi ve sıkıştı. Qi XinLei doğru gücü kullandığından, yeşim sapı acı çekmedi, bunun yerine seğiriyordu ve herhangi bir zamanda doruğa ulaşmak üzereydi.


Han ZiYe'nin küçük yeşim göğüsleri de müstehcen pençeye oldukça aşina olmuştu. Dekoratif bir fon olarak leopar desenli iç çamaşırına ek olarak, Han ZiYe küçük göğsünden farklı bir his hissediyordu, onun kırmızı meme uçlarını ovuşturdu. Beş parmağı cam boncuklarla oynuyormuş gibi hareket ediyordu, şiddetle çekiyor ve alay ediyor, patlamış gibi sert ve şişmiş hale getiriyor, ama yine de büyük bir kırmızı kiraz gibi çekiciydi. Doğru miktarda güç nedeniyle, küçük meme en ufak bir acı içinde değildi, sadece tatlı ve yumuşak, ferahlatıcı ve harika bir zevkti.


Müstehcen şey çok büyük ve kötü çarpıyordu, sadece kuvvet ve güçle dolu değildi, aynı zamanda boyutu çok zorlayıcıydı. Baştaki penis ucu ile Han ZiYe'in çiçek kalbinin açılması sürekli saldırı yapıyor, çılgın ve şiddetli pompalama nedeniyle tekrar genişlemişti; böyle vahşi ve son derece düzensiz bir tür sikme... Qi XinLei'nin tüm silahı ıslak ve kaygandı, başı ileriye saldırıdan sonra saldırı başlattı, büyük bir güç gösteren bir nehir ejderhası[1] gibiydi. Han ZiYe'nin içindeki çiçek kalbini son derece uyandırdı, yeşim sapının zevkle sarsıldığına benzer bir şekilde, tatlı nektarıyla her yerde suları taşmıştı. Kısacası, çiçek deliği büyük silahın etrafında sıkılıp dışarıda tatlı sıvısını salgılayacaktı ve Qi XinLei'nin damarlarını ve altındaki külodunu ıslak yaptı[2].


“Hah, hah, ha, ha…. Korkutucu, korkuyorum… Ben .. ah ah ahhh… Artık yapamıyorum, zevkle yutuluyorum… ahh..oh..ohh…. vücudumun her yerinde, özellikle göğsümde ve penisimde, ve…. benim küçük deliğim…. Oh..ah… ah..ah… çok fazla, küçük deliğim ve kalbim zaten yeterince oynandı… oh oh oh… Böyle hareket etmeye devam edersen, bedenim…. Bu gerçekten kötü, lütfen izin ver…. ben… .Wuu… .. neden bana böyle bir şey yaptın? Ben senin… kız arkadaşının erkek kardeşiyim… .wuu..ahh..ah… bu tür bir şeyi, kız kardeşimle yapmalısın .. ah.ah.ahh… ah… ..ahh.ah..hyaaahh …. ”

Han ZiYe'nin vücudu, tüm aşırı zevki yutmak için yeterince güçlüydü ve onu istila eden şeyi sıkıca sarıyordu. Han ZiYe'nin gözlerinden gözyaşı döküldü, kiraz dudakları şişinceye kadar Qi XinLei tarafından öpüldü ve düşünme kabiliyeti hala sağlam olmasına rağmen, şehvetli inleme dalgalarını kontrol edemedi; Vücudundaki gerçek duyguları söylerken aynı zamanda kalbinin karışıklıklarını konuştu. Kendi kendine bağırdı, yardım edemedi ama utançla kızardı, kalbi hızlı atmaya başladı.


“Ben ve kız kardeşinden bir daha bahsetme. Kız kardeşin seninle kıyaslanamaz, diğer tüm kadınlar da yapamaz. Vücudun harika. Küçük tatlı ağzınız, göğsünüz, küçük yeşim sapınız veya küçük deliğiniz olsun, her şeyin güzel, özellikle de sonsuz çiçek deliğiniz, bu patronu yedinci cennetteymişim gibi hissettiriyor. Daha önce hiç bu kadar heyecanlı olmamıştım. Bundan sonra, oynayacağım, seks yapacağım, kirletmek istediğim tek kişi sen olacaksın. Kördüm, daha önce kim olduğunu göremediğime pişmanım, iffetsiz ve harika bir bedenle böyle nadir bir insan var olduğunu bilmiyordum. Yoksa sana daha önce sahip olmuş olurdum. Seni çok daha önce tutabilirdim, sikebilirdim, seni zevkle ağlatana kadar ırzına geçebilirdim.”


Qi XinLei, et çubuğunun seğirmesinin doruğa yaklaştığını fark etti, seğirmeye başlayarak daha da sertleştiğini ve büyüdüğünü hissetti. Qi XinLei pompalamasını geçici olarak durdurdu, bunun yerine daha sert bir şekilde itti, Han ZiYe'yi başının üst kısmı yatağın başlığına çarptı.


“Ov! Ah..ah..ah …… oh..ah .. nazikçe, nazikçe yap…. Çok sert yapıyorsun, dayanamıyorum…. ahh..oohh .. benim küçük deliğim artık onu kaldıramıyor… ooh… ooh… hyaa… penisim gerçekten zorlaştı ve garip geliyor… Bir şey geliyor gibi görünüyor...” Han ZiYe zevke tamamen batırılmıştı, uzun süredir sınırını aşmıştı ve et çubuğunun sert baskısı altında, uyandırıcı ve korkunç zevke artık dayanamazdı. Sanki Dokuzuncu bulutta uçuyor gibiydi, Han ZiYe'nin küçük penisi, sahibinin nasıl büyük bir zevk duyduğu gibi tepki verdi, ustasının önemli ilk özünü dışarı attı.


“İyi küçük bebeğim, sonunda geldin. Küçük et çubuğunuzun bu kadar olağanüstü bir dayanıklılığa sahip olmasını beklemiyordum, sadece şimdi ateş ediyorsun. Bir ödül olarak, bu kayınbiraderin her şeyini içinize gelmesine izin verecektir.” Qi XinLei'nin yüzü ışıldadı, büyüleyici ve kötü bir gülümsemeyi ortaya çıkardı. Daha sonra, artık zevkini kaldıramadı, gergin ve memnun bir ifade göstererek, artık büyük topunu itmekte ısrar etmedi, süper sıcak ve ultra değerli ağır silahının mermilerini serbest bıraktı. [Ç.N: … ]


“Sen, ah…” Han ZiYe bir inilti fısıldadı, aniden kapının hemen arkasında ayak sesleri duyduklarında, hemen Qi XinLei'yi çabucak çekmesini ve vücudunun içinde boşalmasına izin vermemek istedi.


Han ZiYe boş gözlerle baktı, kalbinin içinde çığlık attı: Müdür geldi! Ne yapacağım?!


Han ZiYe, yandaki ofise giren, herhangi bir zamanda salona girmeye hazır olan müdürü düşündü, Qi XinLei ve Han ZiYe'nin ne yaptığını görecek ve aynı zamanda onun bir hermafrodit olduğunu öğrenecekti…


Han ZiYe artık düşünmeye cesaret edemedi, aniden gözleri kapanıp, bayıldı.


Qi XinLei afallamıştı; boşalmanın ortasındaydı, dehşet içinde kılıç kaşlarını yükseltti, Han ZiYe bu kadar çekingen olacağını kim bilirdi, aslında bayıldı, gerçekten… Çok tatlı ah!


Qi XinLei gülümsedi ve Han ZiYe'nin dudaklarını öpmek için eğildi, kapı kolu birisi içeri girmeye çalışıyormuş gibi çevrildi, sonra ayak sesleri yavaşça yandaki kapıya doğru soluklaştı.



[1] Jiaolong - yağmur ve selleri kontrol edebilen efsanevi bir ejderha
[2] Qi XinLei’nin kokladığı külottan bahsediyor.






Yorumlar