BLIP - Bölüm 22



Brother-in-Law I'm Pregnant - Bölüm 22






Han ZiYe'nin özel olarak konuşmak istemesinin nedeninin kız kardeşinden kaynaklandığını düşündüm, ama tek bir kelime bile söylemedi. Gerçekten garip! Ne düşündüğünü bilmiyorum.


Bu noktada, Aston Martin'in şaşırtıcı hızı nedeniyle, şimdi villa alanından uzakta, yoldan uzaklaşarak tenha bir yola gidiyorlardı. Han ZiYe sonunda gözlerinde bir gülümseme parladı.


Harika. Han ZiYe artık dayanamıyordu. Gerçekten şeytanın kirli dilini kesmek, şeytanın ağzını yırtmak, göğsünü delmek ve onlara, özellikle kız kardeşine zarar vermesinin, şeytana acı verici bir bedeli olduğunu bildirmek istedi. [Ç.N: Uzun bir cümleydi ayıramadım. Umarım anlaşılır olmuştur.]


“Gerçekten kalın tenli[1] birisin ah. Zaten kız kardeşimi terk ettin ama yine de kendine kayınbirader diyorsun. Gerçekten beni hasta ediyorsun!” Han ZiYe yüreğinde tükürdü. Cebindeki meyve bıçağını çıkardığında Qi XinLei'nin yanıt vermesini beklemedi, sonra Qi XinLei'ye doğru ilerledi, bağırırken ellerinde bıçakladı: “Şeytan, cehenneme geri dön!”


Qi Ailesi, Qi XinLei'nin kaçırılmasından korktuğundan, dövüş sanatları okulunda okuttu ve onu olağandışı olacak derecede çevik hale gelmesine sebep oldu. Aceleyle kaçtı ve Han ZiYe'in ellerini yakalayarak meyve bıçağını kaptı.


“Seni küçük... Sana tecavüz etsem bile, beni öldürmek için bu kadar ileri gitmene gerek yoktu, sen delisin! O zaman iyi hissediyordun, eğer memnun değilsen, sadece bana söyle. Siktir!" Qi XinLei öfkeyle küfür ederken şok olmuş görünüyordu.


Han ZiYe'nin karakterine göre kesinlikle intikam alacağını ve intikamının Qi XinLei'yi öldürmek olduğunu biliyordu. Ancak en çılgın rüyalarında bile, Han ZiYe'nin onu öldürmek için bu kadar cesarete sahip olacağını düşünmezdi.


“Bıçağı bana geri ver! Seni öldürmeliyim! Kız kardeşimi terk edip ve kız kardeşimi uyuyana kadar ağlatmaya cesaret edersin, seni ölü canavar!” Han ZiYe, başarısızlığını görünce sinirlendi ve endişelendi, ama pes etmedi. Qi XinLei'yi öldürmeye devam etmek için bıçağı çaresizce geri almaya çalıştı.


“Kahretsin, sana tecavüz ettiğim için değil, kız kardeşini terk ettiğim için mi beni öldüreceksin?!” Qi XinLei'nin yüzü alışılmadık derecede korkunç oldu, ışıltılı gözleri kırmızılaştı, açıkça çok kızmıştı.


Ancak Han ZiYe, Han ZiChen ile ayrılmamın nedeninin onun yüzünden olduğunu bilmeli!


Qi XinLei, Han ZiYe'yi eve götürdüğünde, onun çok kızgın, üzgün ve açıkçası kendisine daha fazla sinirlendiğini düşündü. Qi XinLei, Han ZiYe'nin onu sevmesini, ona âşık olmasını istedi, ancak ona yaptığı şeyden dolayı bu daha zor hale geldi. Bu yüzden onu mutlu edecek, Han ZiYe'nin kendisinden daha az nefret edeceği bir şey yapması gerektiğini düşündü.


Qi XinLei, SM fotoğraf olayını düşündü. 


O zamanlar Han ZiYe bana komplo kurmuştu ve o zamanki hedefi Han ZiChen ile olan ilişkimi bozmak olmalı. Yani, eğer Han ZiChen ile hemen ayrılırsam, o zaman Han ZiYe çok mutlu olacak, benden nefret etmeyi bırakacak, hatta bana teşekkür bile edebilir. Bu yüzden hemen okula geri döndüm ve düşündüğüm gibi Han ZiChen ile ayrıldım.


Sonuçta ne düşündüğünü gerçekten anlamıyorum. Onun, ben ve Han ZiChen'in ayrılmamızı istediğini düşündüm, o zaman neden bu kadar üzgün? Beni öldürmeye bile çalıştı.


Ama mesele bu değildi. Buradaki anahtar gerçek, Han ZiYe'nin Han ZiChen için onu öldürmeye istekli olmasıydı. Bu, Han ZiYe'nin kalbindeki Han ZiChen'in en önemli olduğunu, onu ne kadar sevdiğini gösteriyordu. Bu, Han ZiYe'nin kendilerine âşık olmasını isteyen belirli birisini, kıskançlıkla yeşil olmasına neden oldu. Öyle kıskançtı ki Han ZiChen'i öldürmek istiyordu.


"Evet! Bu dünyada sevdiğim ve ilgilendiğim tek kişi kız kardeşim. Hayatımdan daha önemli. Kimsenin ona zarar vermesine asla izin vermeyeceğim. Şeytan onunla oynamaya, onu incitmeye cesaret ettin, yemin ederim, seni intikam için öldüreceğim! İblis, bu gece öleceksin. Zaten kendimi öldürmeye karar verdim ama ondan önce ne olursa olsun seni öldüreceğim!” Han ZiYe, Qi XinLei'nin korkutucu yüz ifadesini görmezden geldi, bağırdıktan sonra başını salladı. Meyve bıçağını geri almak için, çocukların kullanacağı bir numaraya başvurdu, bıçağı tutan elini sertçe ısırdı.


Qi XinLei, acı yüzünden değil, sevdiği kişinin sıkıntılı olduğu için her iki kılıç gibi kaşlarını da kaldırdı. Han ZiYe'nin sözleri kalbine acı çektirdi, ölümüne öfkelenerek kıskandı ve Han ZiChen'den daha önce olduğundan daha fazla nefret etti.


Han ZiChen, Han ZiYe için dünyadaki en önemli kişiydi, umursadığı tek kişiydi, Qi XinLei bununla nasıl karşılaştırılabilirdi. Han ZiYe'yi ancak kendi çabalarıyla onu durması için ikna edebilirdi.


Han ZiChen hiçbir şey, benimle nasıl karşılaştırılabilir? Han ZiYe'nin sevdiği ve önemsediği tek kişi olduğu için, onu başkalarını öldürecek kadar, hayatı kendi hayatından daha önemli olduğunu düşündü. Onu başka türlü ikna etmeliydi.


Bununla birlikte, bundan önce, Qi XinLei, Han ZiYe'nin öldürme girişimlerini durdurmaya karar verdi. Han ZiYe'nin Qi XinLei'yi öldürmesi kesinlikle imkânsız olsa da, buna devam ederse, sadece sıkılacaktı.


Han ZiYe, Qi XinLei'nin elinin kanamaya başladığını gördü, ama yine de bıçağın gitmesine izin vermedi. Endişeliydi, Han ZiYe boynundan ani bir acı geldiğinde daha sert ısırmak istedi. Bayılmadan önce düşünecek zamanı yoktu.



[1] Utanmaz.




Yorumlar