BLIP - Bölüm 27 (HH)




Brother-in-Law I'm Pregnant - Bölüm 27




“Küçük bebek, bakire kanın ve menim ile lekelenmiş bu küçük iç çamaşırını henüz unutmadığını biliyorum. Bu öğleden önce seni gerçekten sikmek istedim, bu yüzden çıkardım ve sonra çok miktarda boşaldım. Seni gerçekten şimdi yapmak istiyorum küçük bebeğim, ama kötü haydut bana bunun için yalvarmayacaksın, seksi iç çamaşırını koklamak, mastürbasyon yapmak zorunda kaldım. ”


Qi XinLei, Han ZiYe'in yüzünün önünde, kirlenmiş iç çamaşırını salladı ve burnunun altında getirip kokladı. Qi XinLei koklarken çok sarhoş görünüyordu, sonra büyük et çubuğunu tuttu ve mutlu bir şekilde yukarı ve aşağı ovuşturdu.


Önünde çok müstehcen bir sahne vardı, tıpkı Qi XinLei'nin istediği gibi Han ZiYe'yi çok teşvik edildi. Derin arzusuyla ve acılarla kaplı Han ZiYe, kendi iç çamaşırını kullanarak mastürbasyon yapan Qi XinLei'ye bakarken, neredeyse dudaklarını yalamak, yüksek bir inleme bırakmak, emmek istiyordu, ayrıca vücudunu daha fazla güçle büküyordu.


Tuhaf ses Han ZiYe'yi Qi XinLei'ye yalvarmaya ikna etmeye devam etti, neden iç çamaşırı yerine kendisinin olamayacağını söyledi. O iç çamaşırının yerinde olabilseydi, o zaman Qi XinLei giderek daha fazla tahrik olurdu ve Han ZiYe büyük et çubuğuyla eğlenebilecekti, sürtünmesi çok iyi hissedecekti. Han ZiYe çok sabırsızlaşıyor, acele etmek ve Qi XinLei'ye onunla oynaması için yalvarmak istiyor ve artık bu değersiz ve utanç verici işkenceye katlanması gerekmiyordu. Mazoşist olarak doğduğunu ve aslında dikkatsizce becerilmek için istekli olduğunu itiraf etmek istiyordu.


Bunun dışında, onu tuhaf sesin arzularını dışarıya bırakmasını engelleyen tek şey, hissettiği acıydı. Vücudu o kadar çok acı çekiyordu ki, onları tarif edecek kelimeleri bulamadı. Vücudunun her kuytu ve köşesi, her saç teli, her bir kas siniri, her bir kandamlası, her hücresi, hatta beynindeki her sinir, ezici bir arzu ve şehvetten muzdaripti. Acı veren ve onu ölümüne rahatsız eden tutkuyu hafifletmek için yardım aradı. Neden Qi XinLei'ye yalvarmadığını şiddetle kınıyor, onu içinde tutamadı.


Güzel yüzün nihayet birkaç damla kristal berraklığında gözyaşı döktüğünü gören Qi XinLei, Han ZiYe'nin sınırına ulaştığını, artık dayanamayacağını, kalbinin kırıldığını biliyordu.


“Oh..oh..oh .. küçük bebek, iç çamaşırını mastürbasyon yapmak için kullanmak gerçekten iyi hissettiriyor! Ama küçük dar deliklerinizle yapmanın daha da iyi olacağını düşünüyorum. Küçük deliklerinin rahatsız olmasını istemiyorsunuz değil mi? Tüm bu SM aletlerine bakın, harika görünmüyorlar mı? Onları kullanmak, onlarla oynamak istemiyor musunuz? Tek yapman gereken bana sormak, o zaman hemen sana bir ders vereceğim, her şey istediğin gibi seni deli gibi sikerim, böylece artık acı hissetmeyeceksin.” Qi XinLei'nin yüzü, Han ZiYe'yi cezbeden gülümsemelerle doluydu.


Han ZiYe, artık Qi XinLei'nin günaha dayanamadı, önündeki dev et çubuğuna iyice baktı ve duvarlardaki göz kamaştırıcı diziye bakarken artık ölümüne korkmadı, onun yerine kendinden geçmiş hissettirdi. SM araçlarının çeşitliliği çılgın tutkusunu ve günahkâr arzusunu körükledi, son akıl ipi kaybolmaya, tutkuya ve şehvete yenik düşmeye zorlandı.


“Ha… sana yalvarıyorum… bana öğret… beni kötüye kullan, beni cennete yükseliyormuşum gibi hissettir, lütfen rahatsız edici acıyı ortadan kaldır… ” Han ZiYe ağlayarak, Qi XinLei'ye yalvardı.


"Küçük bebeğim, sonunda yalvardın , ama bu yeterli değil, azgınlıktaki bir orospu gibi yalvarmalısın, daha erotik bir şekilde söyle, ölümün eşiğinde gibi." Qi XinLei, Han ZiYe için kasıtlı olarak işleri zorlaştırdı. Han ZiYe'in gizli iradesini eleştirdi; bu noktaya kadar dayanabilmek gerçekten güçlü.


Han ZiYe'nin "Vahşi" etkisi altında sadece birkaç dakika sonra derhal kırılacağını düşündü, çünkü vücudu çok hassastı. Buna dayanamayacağını ve hemen yalvaracağını düşünüyordu, ancak Han ZiYe çok inatçıydı ve Qi XinLei bunu daha çok sevdi.


Han ZiYe şehvet ve yanan arzusunun işkencesine uzun süre maruz kaldı ve Han ZiYe bir canavar haline geldi, bu sefer mücadele etmedi ve Qi XinLei'nin taleplerini anında kabul etti.


“Ha..hah..usta… sen dünyanın en iyi ustasısın, lütfen bana merhamet et, gerçekten beni eğitmeni istiyorum, bana cinsel tacizde bulunmanı istiyorum. Ben senin azgın köle orospun olacağım, acele et ve beni becer, deli gibi beni sik, lütfen bana tekrar işkence etme, söz verdiğin sürece, yapmamı istediğin her şeyi yapacağım… wuu.” Han ZiYe o zamanlar SM fotoğrafları ararken, yanlışlıkla bir SM filmiyle karşılaştı ve S'i arayan bir M arasında bir sahne gördü, bu yüzden taklit etti.


“Vahşi” şu anki Han ZiYe'yi yaşamı için yalvarttı, her zamanki gibi ölüm için yalvarmadı, çünkü zaten cehennemde olduğunu hissetti, içinde olduğu kafesden kaçma şansı olduğu sürece, birşeyler yapmalıydı. Şeytan ona bir şans verdi, ama bunun çok zor olacağını hayal etmiyordu.


“Siktir, bu iyiydi! Sen patronun köle kaltağısın. Kayınbiraderin şimdi senin sahibin. Daha sonra, gelecekte, kayınbiraderinin sözlerini dinlemelisiniz. Kayınbiraderin size vaat ettiği sürece, istediğim her şeyi yapacağınızı söylediniz. O zaman, bana bir oral seks vermeye hazır mısın?” Qi XinLei heyecanla bağırdı, Han ZiYe'in sıcak yanaklarını öpmek için birkaç kez eğildi.


Qi XinLei zaten Han ZiChen ile ayrıldı ve gerçekten Han ZiYe'nin kayınbiraderi olma olasılığı daha azdı, Han ZiYe'nin her zaman ona “kayınbirader” terimini söylemesini neden bu kadar çok sevdiğini bilmiyordu.





Yorumlar