BLIP - Bölüm 37


Brother-in-Law I'm Pregnant - Bölüm 37




"İşte, küçük bebek, ilacı al." Qi XinLei, ateş karşıtı ilaç ve bir bardak suyla hızla yatak odasına geri döndü.


Sıradan günlerde dairesine nadiren gelip kalmasına rağmen, burayı temiz tutmak ve ilaç da dâhil olmak üzere her türlü ihtiyacı hazırlamak için buraya gelip giden insanlar vardı. Ebeveynleri, Qi XinLei dairede yaşamaya karar verdiğinde, onun hastalanmayacak kadar güçlü olmasına rağmen, bir doktora ihtiyaç duyması halinde hızlı bir şekilde gelemeyeceğinden korkuyordu, ebeveynleri hala onun için çok endişeleniyordu. Ancak, neyse ki, ebeveynleri çok hazırlıklıydı, bu yüzden sevgilisi hemen ateş düşürücü içebildi.


“Bana 'küçük bebek' deme, duymak iğrenç ve ben senin kız arkadaşın değilim…” Han ZiYe Qi XinLei'nin verdiği ilacı yedi, Qi XinLei'yi su içtikten sonra azarladı.


“Kıskanç tip olmasını beklemiyordum, çok tatlı! O zaman önceki kız arkadaşlarımdan farklı olarak adlandırılmak istiyorsanız, sorun değil! Bundan sonra sana 'küçük bebek' demeyeceğim, peki ya ‘sevgilim’ nasıl?” Qi XinLei, kasten niyetlerini ifşa etti.


“Saçma sapan konuşma. Senin için kıskanmıyorum, senden hoşlanmıyorum bile. Ayrıca, sevgilim ya da her neyse, küçük bebeğe kıyasla, küçük sevgilim deme, çok daha iğrenç, mide bulandırıcı.”


“‘Sevgilim’, dememin hangi kısmı iğrenç? Bence harika. Küçük sevgilim, şimdi beni sevmemen önemli değil, yakında bana âşık olmanı sağlayacağım, sana nasıl âşık olduğum gibi.” Qi Xinlei, Han ZiYe'ye onu sevdiğini söyleyerek itiraf etme fırsatını yakaladı.


Han ZiYe aptalca şok oldu, şeytanın ona gerçekten âşık olduğundan şüphelenmişti, ama asla olmayacak bir şey olduğunu düşündüğü için bu fikri hemen reddetmişti, gerçekten doğru olacağını düşünmedi. Bu, 'batıdan yükselen güneş' deyiminin mükemmel bir örneğidir. Bu şeytan ona âşık olabilmek için normalin ötesindeydi…


Yok! Bu şeytan muhtemelen vücudunu seviyordu, dün öğleden sonra ve dün gece, bu iblisin davranışı, sadece vücuduna takıntılı olduğunu gösteriyor, gerçekten çok büyük bir sapıktı.


“Dedim ki, bana sevgilim deme! Ve sen, daha az hayal kurmaya çalış, asla seni sevmeyeceğim, sana âşık olmayacağım. Senden hep nefret edeceğim. Bana ve kız kardeşime yaptığın tüm kötü şeyleri asla unutmayacağım…” dedi. Han ZiYe, ifadesi ve sesi derin nefretle doluydu.


“Geçmişte sana ve kız kardeşine yaptıklarım için gerçekten üzgünüm. Şimdi içtenlikle özür dilerim. Üzgünüm, lütfen beni affet!” Qi XinLei, içtenlikle özür dilemek için Han Ziye'nin önünde eğildi. Bu Qi XinLei'nin affedilmeyi ilk kez istemesiydi.


Ama aslında, sadece Han ZiYe'ye karşı özür diliyordu, Han ZiChen için aynı şeyi hissetmiyordu. Bunun yerine, acımasızca ondan ayrılıp ona zarar verse bile, hala ona karşı çok nazik olduğunu hissetti. Qi XinLei aslında onu çok kıskanıyordu ve Han ZiYe için ona da çok kızgındı. Açıkça ikizlerdi, neden ebeveynleri tarafından tercih edilen ve bir prenses gibi büyütülen sadece oydu? Ona karşın Han ZiYe, ayakaltında çiğnenmiş, önemsiz ve haksız muamele görmüş çim gibiydi.


“Beni de affetmemi mi istiyorsun? Kendini çok fazla düşünüyorsun. Sana söylüyorum, seni asla affetmeyeceğim…” Han ZiYe özrünü kabul etmedi.  Qi XinLei'nin üzgün olduğu için, hem kız kardeşine hem de ona yaptıklarını unutacak ve ondan nefret etmeyecek Meryem Ana değildi.


“Üzgünüm demenin beni kolayca affetmene izin vereceğini zaten hiç düşünmedim. Bundan sonra, içten özürlerimi ifade etmeyi, seni incittiğimden dolayı affetmen için, kalbinizi almak için her türlü çabayı göstereceğim.” Qi XinLei hayal kırıklığına uğramadı, bunun yerine güvenle dolu gülümsedi.


“Zahmet etme bile, ne yaparsan yap, seni asla affetmeyeceğim. Ve sana kalbimi vereceğimi bile beklemeyin.” Han ZiYe sert bir şekilde konuştu, dudakları alaycı bir şekilde kalktı. Telafi etmek mi? Bu şeytan çok saf, ben ve kız kardeşim acı çektiği için, ölümün bile telafi etmeyecek.


"Göreceğiz. Sevgilim, dün gece seni yordum, şu anda çok aç olmalısın. Gidip yemek için bir şeyler alacağım.” Qi XinLei hala güvenle gülümsedi.


“Hala bana diyorsun, sözlerimi gerçekten anlamıyorsun ve aç değilim…” Han ZiYe kaşlarını çattı, azarladı.


Dün öğleden sonra yediği küçük yiyeceklerin yanı sıra, başka bir şey yemek için hiç şansı olmadı. Şeytan tarafından parçalandı ve dün gece çılgınca oynandı. Çok yorgun hissetmenin yanı sıra, aynı zamanda çok aç ve acilen bir gıdaya ihtiyacı vardı. Ancak ilaç yüzünden, şeytana zaten bir iyilik borçluydu. Eğer şeytanın ona vereceği şeyleri hala yerse, o zaman bu şeytana tekrar bir iyilik borçlu olacak, gelecekte şeytanın geri ödeme talebinde bulunması durumunda çok zahmetli olacağından korkuyordu.


Han ZiYe, Qi XinLei'nin hastalanmasının nedeni olduğu için, onunla ilgilenmek zorunda olduğunu düşünmüyordu. Çocukluğundan beri biyolojik ebeveynleri ona bakmakla yükümlü bile değildi, bu yüzden başkalarının da ona zarar vermesine bakılmaksızın herhangi bir yükümlülüğü olmamalı diye düşünüyordu.


“Sevgilim, sen gerçekten aç değil misin?” Qi XinLei kaşlarını sıkıca çattı. Tabii ki Han ZiYe aç, nasıl aç olamazdı?


Açıkçası gerçeği söylemiyordu, Qi XinLei bir kez daha sevgilisi olarak seslendi, ama Han ZiYe'in karnının açlıktan guruldadığını duyduğunda odadan bile çıkmamıştı.


Han ZiYe, çok utanmıştı, Qi XinLei'ye bakmaktan korkuyordu. Lanet midesini lanetledi, guruldamak için böyle bir zaman seçti. Bu şeytanın aşağılık ve kötü doğasını biliyordu, açıkça onunla alay edecekti.



Ç.N: Zavallı ZiYe nasıl hayatta kalıyorsun bebeğim.




Yorumlar