TCFO Arc 1 - Bölüm 38 (H)


Arc 1: Korkak Prensesin Yükselişi - Bölüm 38 (H)






İçgüdüyle hareket ederek, hızlı bir şekilde içeri girmesiyle hareket etti ve dalgalandı. Vajinası kasıldı ve penisin ihtiyacını karşılamak için seğirdi ve iffetsiz sıvısı her yere sıçradı. Her sıvı geldiğinde altındaki kumaşı ve kayayı tamamen ıslattı.


"Ne kadar harika! Küçük kız kardeşim, senin vajinan çok sıkı.” Lan Ziyu sanki kendini onun vajinasına derinlemesine gömdüğünde aletinin sayısız el tarafından okşandığını hissetti. Zevkle kafasını kaldırdı ve hırıltıyla soludu. "Çok sıkı! Çok iyi! Urgh ~! Ben geliyorum!”


Mutluluğun zirvesine ulaştığında kendini ona bastırdı ve organını varlığının en derinine itti. Sırt kasları gerildi ve testislerinde bulunan sıcak menilerini dışarı attı. Sıvı, Zhou Min'in rahmini hızla doldurdu. O kadar çok vardı ki vajinasının girişinden dışarı aktı ve döküldü.


Boşalması bitmemiş olsa bile erkekliğini isteksizce çıkardı. Dışarı çıkarır çıkarmaz göğüslerine beyaz ve bulanık meni attı. Sonra başka bir dalga geldi ve tepki vermeden önce yüzüne fışkırdı.


Bir kez daha, Zhou Min ağladı ve durması için yalvardı, ama Lan Ziyu tüm hassas yerlerini keşfederken onunla egzersiz yapmaya devam etti. Kızın ona coşkulu yalvarışı, yatak sporu sırasında daha fazla enerji harcamasına neden oldu.


Zhou Min sonunda uyandığında, bir yatağa koyulmuştu ve kıyafetleri zaten değiştirilmişti. Bir an için, nerede olduğunu ve ne kadar bayılmış olduğunu bilmeden yönünü kaybetti. Her şeye neden olan suçluya gelince, görünürde hiçbir yerde yoktu.


Biraz hareket etti, ama devam edecek enerjisi yoktu. Alt vücudunun cehennem gibi acıtmasından bahsetmiyordu bile. Kendi vücudunun sınırını aştığını biliyordu.


O seks makinesini düşünürken, çadırın girişi açıldı. Gümüş zırh giymiş Lan Ziyu sert bir ifadeyle içeri girdi. Gözleri yatağı taradı ve Zhou Min'in uyanık olduğunu fark etti. Mutluluk gözlerinden parladı, ama kasvetli bir tavır hızla yerini aldı.


Yavaşça ona doğru yürüdü. Sonra aşağı doğru baktı, ona doğru şiddetlendi. “Konuş! Neden sarayda değilsin? Ne zaman ayrıldın ve ne zamandır buradasın?”


Soğuk bir sesle konuşulan soruların saldırısı onu suskun hale getirdi. Başını indirdi ve sessiz kaldı.


"Ne? Dilini bir kedi mi aldı? Eğer konuşmuyorsan, bu suçlu olduğun anlamına gelir…” Soğuk tonu sertleşti. Ancak, yüzünün gözyaşlarıyla dolduğunu görünce, tüm öfke kayboldu ve endişeyle dolu şekilde hızla oturdu. Tereddüt etmeden, ona zırhıyla sarıldı. “Ne için ağlıyorsun? Seni azarlamak istemedim ama savaş bölgesine geldiğini düşündüğümde beni korkuttu. Ya sana bir şey olursa… ”


Lan Ziyu daha fazla düşünmek istemedi. Kız kardeşine bir şey olsaydı ne yapardı? Ne kadar düşündüğü önemli değil, içinde sadece korku vardı ve bu onu boğdu. Onsuz bir hayat fikri, onu buzun içinde kalmış gibi eşi benzeri görülmemiş bir soğuklukla doldurdu.


“Lan Min, bana dikkatli olacağına ve kendini güvende tutacağına söz ver. Kendini tehlikeye atma ve beni tekrar endişelendirme!” Lan Ziyu omuzlarını tuttu ve gözlerinin içine baktı. Zhou Min geri döndü, ona söz vermeye cesaret edemedi çünkü zamanının dolduğunu biliyordu. Lan Min'in ölümü yaklaştı.


“Bana beni terk etmeyeceğini söyledin, ama sözlerini tekrar bozdun. Seni bulmak zordu, ama neredeyse beni öldürüyordun. İmparatorluk Ağabeyim, sen bir yalancısın, bir pisliksin! Ayrılalım…. Evet… ayrılalım… ”


“Bu kelimeleri geri al!” Lan Ziyu öfkeye kapıldı. Tonu artık düşkünlükle dolu değildi. Gözleri kızararak ona döndü ve Zhou Min'e bakarken içinde delilik vardı. Eğer Zhou Min başka bir yanlış kelime söylerse, bir cesete dönüşebilirdi. Korkunç his onu korkuyla beyazlattı.


“Bana vurabilir, bana küfredebilir ve hatta beni öldürebilirsin, ama benimle asla ayrılacağını ya da terk edeceğini söyleme. Böyle söyleme… Bu kelimeleri geri al… ”


Zhou Min acele etti ve konuştu “Onları geri alıyorum, ama… Ağabey, bana dışarıdaki durumun ne olduğunu söyleyebilir misin?” Dedi. Nihayet Lan Ziyu'nun değerli kız kardeşine ne kadar âşık olduğunu fark etti. Lan Min öldüğünde ne olacağını düşünmeye cesaret edemedi. Onunla ayrılmak istemediğinden, bu beden öldüğünde onun yaşamasına nasıl devam ettireceğini planlamak zorunda kaldı.


Bu, Lan Min'in isteklerinin bir parçasıydı ve görev hedefini değiştirmek seçenekler arasında değildi. Lan Ziyu'nun, kız kardeşine olan sevgisi delilik noktasına ulaştığından beri, öldüğünde küçük kız kardeşini ölümde takip etmeye karar vermesi olasılığını düşünmek zorunda kaldı. Hayatında sadece bir kişi olan sevdiğini kaybetme acısıyla gündüz ve gece boyunca kaybolacağını bilse bile izin veremezdi.


Zhou Min'in ciddiyetle ona baktığını görünce onu tekrar kucağına çekti. “Beni terk etmediğin sürece sana her şey için söz verebilirim.”


“Bana üç şey için söz vermeni istiyorum. Bir ömrü kullansanız bile, yine de yerine getirmeniz gerekir. Yapılmadığı sürece ölemezsin! Eğer sözlerini tekrar bozarsan ve daha sonra benimle olmayı düşünmemelisin bile, seni affetmeyeceğim! ”Zhou Min surat asarken homurdandı.


“Üç şey ve ömür boyu sürüyor mu?!” Taleplerini duyduğunda, mantığı ona Zhou Min'in sözlerinde yanlış bir şey olmadığını söyledi. Ancak, bir nedenden dolayı, kalbinde bir huzursuzluk vardı. Sezgisi onu bir şeylerin yanlış olduğu ve onun koşullarını kabul etmemesi gerektiği konusunda uyarıyordu.


“Ağabey, bunu kabul edemez misin? Beni… beni sevmiyor musun? Yoksa söylediğin her şey sadece aldatma mıydı?” Zhou Min tereddüt ettiğini görünce paniğe kapıldı. Bu nedenle, onu bu tür kurnaz numaralarla dürtmekten başka seçeneği yoktu.


"Seni seviyorum!"


“O zaman neden kabul etmiyorsun? Beni tatlı sözlerle kandırmaya mı çalışıyorsun? Çek git! Seni görmek istemiyorum şimdi - ”


"Hayır! Kabul ediyorum. Seni dinliyorum, ne istiyorsun? ”


Cevabını duyunca yüzüne asılmış tatlı bir gülümsemeyle kendini ona attı. Sonra bir parmağını uzattı. “İlk olarak, diğer iki krallığı imparatorluğumuzla birleştirmeni ve tek hükümdarı olmanı istiyorum. Bu benim nişan hediyem olacak! İkincisi, dünyayı birleştirdikten sonra, cennet ipekböceklerini ve karanlığın çiçeklerini bul. Gelinlik elbisem için bu şeyleri istiyorum. Üçüncüsü, kanla ilişkili kardeş olduğumuz için Gökler çocuk sahibi olmamıza izin vermez. Bu yüzden imparatorluğun varisi olarak xiulian[1] uygulaması için uygun bir çocuk bulmanı istiyorum. ”


Zhou Min, Lan Ziyu'nun hiçbir şeyden şüphelenmeyeceğinden emindi. Aksine, istekleri onu sonsuza dek mutlu ederdi. Beklediği gibi, sözlerini duyduktan hemen sonra gülümsedi. Mutluluk yüzünden kalbindeki tedirginliği görmezden gelmesine izin verdi. Güzel ama dik başlı yüzüne bakarken başını okşadı. “Bunları söylemesen bile sana hala en iyi nişan hediyelerini göndereceğim! Son talebine gelince, şube ailelerinden klandaki bir yetimi evlat edinmemize izin vermelerini isteyebiliriz, böylece çocuğumuz olabilir. ”


“O zaman bir söz!” Diye bağırdı Zhou Min.


“Evet, bu bir söz!”


“O zaman yemin etmelisin!”


“Neden yemin etmeliyim? Bana inanmıyor musun?” Ona güvenmediği için biraz rahatsız oldu.


“Kötü kayıtlarının olmasını kim söyledi? Beni geride bıraktığın veya terk ettiğin en az beş zaman sayabilirim. Bu sefer yemin etmelisin. Üç isteği tamamlamazsan, ölümde bile tekrar karşılaşmayacağız!”


“Lan Min, ne dediğini biliyor musun?” Lan Ziyu ısrarından şüphelenmeye başladı ve onu lanetleyecek kadar zorladığı için şaşkına döndü.


“Zaten üç ülkenin hepsini birleştirme sürecinde değil misin? Yoksa bunun imkânsız bir görev olduğunu mu düşünüyorsun? Yoksa sevgimiz sadece bu kadar mı? Kolay ve ucuz mu ?!” Zhou Min bir kez daha duygu kartını oynadı. Ayrıca Lan Ziyu'nun gözyaşlarını ve umutsuzluğunu görmesine izin verdi.


“Sana olan sevgime inanmıyorsun…”


"Hayır! Kalıcı dünyadan korkuyorum… Bir gün beni tekrar terk etmene zorlayacaklarından korkuyorum. Ayrıldıktan sonra, diğer beş kez olan gibi olacak - sen gideceksin ve ben yalnız kalacağım!” Zhou Min korkusunu ve kırılganlığını gösterdi. Gördüğünde Lan Ziyu'nun kalbi acı içinde sıkıldı.


"Bu benim hatam. Benim uzaklaşmam seni korkuttu. İyi. Bundan sonra yemin ederim ki üç arzunu tamamlamak için hayatımı kullanacağım. Onları gerçekleştirmezsem, birbirimizi ölümde bile, bir daha görmeyeceğiz!”


Ç.N: Güncele gelmiş bulunuyoruz. Daha sonraki bölümü düşününce ZiYu için kalbim acıyor… İngilizce çevirisi geldiğinde devam edeceğim. Şimdilik askıya alacağım. Şimdiye kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
^.^



[1] Dövüş sanatları.

Buraya bir gümüş zırhlı Lan ZiYu ve onun değerli kız kardeşi Lan Min bırakıyorum. 
(❁´‿`❁)





Yorumlar