BLIP - Bölüm 49


Brother-in-Law I'm Pregnant - Bölüm 49



Çok hayal kırıklığına uğramıştı. Han ZiYe, Qi XinLei'ye karşı üzgün ve çok hayal kırıklığına uğramıştı, yüksek sesle bağırdı: “Konuşmana izin verilmiyor, çok utanmazsın! Neden sana âşık oldum, çocuğuna hamile bile kaldım. Gerçekten ahlaksızım!”


Bundan sonra Han ZiYe, Qi XinLei'ye açıklama şansı vermedi. Qi XinLei'nin konağından ayrılmak isteyerek, ağlayarak yatak odasından çıktı.


Han ZiYe ağlamak istemedi ama çok üzgündü. Şeytan tarafından aldatılmayı ve aptal yerine konmayı kabul edemedi çünkü onu gerçekten sevdi. Ama en önemli şey, şeytanın hasta gibi rol yapmasıydı, yani Han ZiYe ile aynı duyguları paylaşmadığı anlamına geliyordu. Bu iblis ondan gerçekten hoşlanmıyordu. Bunu düşünerek, Han XiYe'nin kalbi çok acımaya başladı, acı nefes almasını zorlaştırıyordu…


Yaşamak istemiyordu, şimdi yaşamamak için daha fazla nedeni vardı. Ölümde bu acıyı ve üzüntüyü asla hissetmeyeceğine inanarak intihar edecek bir yer bulmak istedi.


“Bebeğim, kaçma. Lütfen beni dinle. Hatamı kabul ediyorum, ama beni yanlış anladın… ..Bebeğim, lütfen dur...” Qi XinLei endişeyle küçük sevgilisini kovalamaya gitti.


Küçük sevgilisi sonunda onu sevdiğini itiraf etti, ama nefret dolu sesiyle konuştuğu için mutlu değildi. Qi XinLei, Han ZiYe'yi hemen takip etmez ve bağışlamasını istemezse kesinlikle pişman olacağına dair bir önsezisi vardı!


Han ZiYe, Qi XinLei tarafından kovalandığında kapıyı açmak için oturma odasına koştu. Qi XinLei, zayıf ve ince koluna yapıştı, böylece koşmayı bırakabilirdi.


Han ZiYe, Qi XinLei'nin gitmesine izin vermesini isteyerek bedenini çevirdi, ama ona baktıktan sonra “plop” sesiyle, Han ZiYe'yi şaşkına çevirerek aniden yere diz çöktü.


“Bebeğim, özür dilerim. Sana yalan söylediğimi itiraf ediyorum. Ateşim çoktan gitmişti. Son birkaç gündür hasta değildim ama seninle aptal gibi oynamayı hiç düşünmemiştim. Seni de sevdiğim için hasta gibi davrandım. Seni çok seviyorum ve ateşim iyileştikten sonra artık benimle ilgilenmeyeceğin ve beni hemen terk edeceğinden korktum! Seni zaten seviyorum ve eğer benim yanımda değilsen, yaşayamayacağım noktaya kadar dayanamam. Lütfen bana bak. Beni affet lütfen. Senden hoşlanıyorum, seni gerçekten seviyorum. Lütfen, gerçekten üzgünüm!” Qi XinLei acınası bir şekilde diz çökerken konuştu. Pişmanlığını ifade etmek için endişeyle birkaç damla gözyaşı sızdı.


Küçük sevgilisinin onu kolayca affetmeyeceğini biliyordu, bu yüzden bu “diz çökme” numarasını kullanmaktan başka çaresi yoktu. Qi XinLei, bunun kesinlikle Han ZiYe'yi etkileyeceğine inanıyordu. Bir erkeğin dizlerinin altında altın olduğunu bilmek gerekir1, ayrıca sadece sıradan bir insan değil, aynı zamanda Çin'in tamamında en çok popüler olan adamdı.

[1. Bir erkeğin dizlerinin altında altın olması - başkalarının önünde kolayca diz çökmeyen bir adam (gurur ve ahlaki değerler nedeniyle) Başka bir deyişle, HZY'nin önünde QXL'nin diz çökmesi çok önemlidir.]


Hah! Qi XinLei, bir gün birisini diz çökmeye istekli olduğu noktaya kadar seveceğini hayal edemezdi. Gerçekten küçük sevgilisinin ellerine düşmeye başlamıştı. Fakat isteyerek düşmüştü.


Han ZiYe'nin kalbindeki öfke, Qi XinLei'nin eylemleri ve sözleri yüzünden anında kayboldu. Bu iblis tam olarak kimdi? Çok önemli, çok seçkin ve saygın bir aileden biriydi. Bu önemli kişi kendisinin önünde diz çökmeyi kabullenmişti, bu da duygularının ne kadar gerçek ve derin olduğunu göstermek için yeterliydi. Han ZiYe yüzünden hasta gibi davrandı ve onu dinledikten sonra Han ZiYe anlayabildi.


“Küçük sevgilim, birinin önünde ilk kez diz çöküyorum, lütfen geçmiş davranışlarımı dikkate alma. Lütfen beni affet!" Qi XinLei, sevgilisinin artık kızgın olmadığını gördükten sonra, daha acınası bir ifade ortaya koydu ve daha fazla yalvardı.


"Bir daha asla bana yalan söyleme!"


Han ZiYe, Qi XinLei'yi affetmekle eşdeğer olarak konuştu. Qi XinLei aceleyle başını birkaç kez salladı ve gülümseyerek şöyle dedi: “Küçük sevgilim, teşekkür ederim! Yani teklifim hakkında, cevabın evet mi?”


Han ZiYe'nin rahatlamış kaşları hemen tekrar kırışık haline geldi. Başını iki yana salladı ve şöyle dedi: “Hayır, söz veremem. Seninle asla evlenmeyeceğim.”


"Neden? Küçük sevgilim, benden de hoşlandığını, bana zaten âşık olduğunu söylemedin mi? Zaten çocuğumuz var, neden benimle evlenmiyorsun? Kız kardeşin yüzünden mi?” Qi XinLei ayağa kalktı, kaygıyla kaşlarını çatladı ve sordu.


"Evet." Han ZiYe dürüstçe başını salladı.


“Küçük sevgilim, kız kardeşin kalbinde gerçekten bu kadar önemli mi? Benden daha mı önemli?” Qi XinLei öfkeyle bağırdı.


Han ZiYe'nin güzel kaşları birlikte sıkıştı ve yüz ifadesi bir oluşturdu. Kız kardeşi onun için gerçekten önemliydi, ama şeytanın ondan daha önemli olup olmadığını bilmiyordu. Han ZiYe için bu iblis de çok önemliydi…


“Sessizliğiniz kız kardeşinizin benden daha önemli olduğu anlamına geliyor! Kız kardeşin kadar önemli olmadığım için hala hangi neden için yaşıyorum? Sadece ölürsem daha iyi!” Qi XinLei, Han ZiYe'nin sessiz kaldığını gördükten sonra öfkeyle kükredi. Han ZiYe'yi bırakıp kafasını sert kapıya vurdu.
[Ç.N: XinLei :D]

Ölümüne korkan Han ZiYe, hızlı bir şekilde Qi XinLei'yi yakaladı. "Sen deli misin?!"


"Evet öyleyim. Kalbimdeki en önemli kişi sensin, ailemden çok daha önemlisin, ama senin kalbindeki kız kardeşin çok daha önemli, bu durumda nasıl davranmalıyım? Küçük sevgilim, size iki seçenek vereceğim: Biri benimle evlenmek, diğeri kendimi ölümüne çarpmamı izlemek. Sen seç." Qi XinLei'nin gözlerinden, diğer kişinin görmeyeceği kadar hızlı bir umut ışığı geçti. Küçük sevgilisi beklendiği gibi hızla onu durdurmaya çalıştı. Qi XinLei, sadece küçük sevgilisinin seçeceği şeyin onun olmasını beklediği şeyle aynı olduğunu umabilirdi.


“Neden bu kadar kötüsün, seni şeytan. Senden nefret ediyorum! Senden nefret ediyorum… Senden gerçekten nefret ediyorum…” Han ZiYe, Qi XinLei'nin göğsünü dövdü, hiç durmayan gözyaşları giderek daha fazla geldi.


Bu iblis gerçekten çok kötü, çok kötülük dolu, hatta kendini seçmeye zorluyordu. Nasıl seçebilir? Sadece kafasını kapıya vurup ölmesini izleyemezdi.


Ölecek olan o olsaydı sorun değil ama sevdiğinin intihar etmesine izin veremezdi. Ama Qi XinLei'nin ölmesini istemiyorsa, onunla evlenmek zorunda kalacaktı. Doğal olarak artık ölmeyi düşünemem, sadece iyi yaşamam gerekiyor.




Yorumlar