TPCFC – Bölüm 29


The Path of the Cannon Fodder’s Counterattack - Bölüm 29: Çekici Bir Dans








Gün sona erdiğinde saray, süslü fenerler ile parlak bir şekilde aydınlandı. Misafirlerle dolu sarayın içinde atmosfer çok yoğunlaştı. Neşeli bir zaman olması gereken şey şimdi özellikle sessizleşti.

Herkesin dikkati tek bir yere çekiliyordu.

Burası üç taraflı boncuklu pamuk paravandı. Paravan kapalı, üç tarafın hepsi bir silueti gösterdi.

Siluet büyüleyiciydi, yumuşak ışık sallanırken beklenmedik bir şekilde dansçının hareketiyle eşleşti.

Dansçının hareketleri zarifti, ışık perdeye pamuk paravanın bir parçası gibi yansıtıldı. Dansçı sallandı ve paravandaki figür sıçramış gibi görünüyordu. Parlak ve canlıydı.

Fu Yujun, sadece Mu Ülke İmparatoru'nun pamuk paravanını izlemesine dikkat etmişti, ancak bu tutkulu sahneyi görünce, dikkati tamamen içine çekildi.

Böyle dans edebilen birini, bu eşsiz yeteneği gerçekten çok merak ediyordu.

Kişinin olağanüstü bir görünüme, etkileyici bir figür ve tatlı, yumuşak bir sese uysal ve akıllı bir huya sahip olacağını hayal etti

Bunu ve onu düşünerek, Fu Yujun pamuk perdenin arkasındaki kişi için beklentiyle doluydu.

Siluet bazen ölümsüz bir güzellik gibi vakur ve diğer zamanlarda baştan çıkarıcı ve büyüleyici gibi zarifti.

Pamuklu paravanın arkasındaki kişi kollarını zaman zaman çevirip dalgalanmalara neden olurken, diğer zamanlarda bellerini salladı, güzel ve flörtöz bir görüntü ortaya çıktı.

Işık ve gölge altında, dansçının daha zarif veya baştan çıkarıcı olup olmadığını söyleyemediler, ayrıca bu pamuklu paravanın arkasındaki kişinin ne kadar güzel olduğunu veya ne kadar ölümsüz gibi olduğunu hayal edemediler.

Sürpriz, Fu Yujun'un gözlerinden parlamaya devam etti ve aniden İmparator'un üç güzelliğine neden olumlu bakmadığını anladı.

Zaten eşsiz bir güzelliğe sahip bir kadını var, herkes kimin daha iyi olduğunu söyleyebilirdi.

Bunu düşünürken, Fu Yujun pamuklu paravanındaki figürün son bir manevra yaptığını gördü ve daha sonra uysal ve zeki görünerek yere diz çöktü.

Dans çoktan bitmişti.

Daha sonra, bu kişi pamuklu perdenin arkasından çıkacaktı!

Bunu gören Fu Yujun, güzelliğin paravandan çıktığını görmek ve o kişinin eşsiz cazibesine tanıklık etmek için sabırsızlanıyordu.

Bununla birlikte, güzellik, selamlamalarından sonra doğrudan ziyafetten ayrıldı.

Fu Yujun'a kalan sadece figürünün hayaliydi.

“Bu…” Fu Yujun şüpheli doluydu, Mu Ülkesi’nin olağan yöntemine göre, kadın yeteneklerini gösterdikten sonra çıkıp İmparator'a saygılarını gösterecekti. Peki bu güzellik neden doğrudan ayrıldı?

Mu Ülkesi’nin İmparatorunu gözlerine koymuyor muydu? Mu Ülkesi’nin İmparatoru buna dayanabilir miydi?

Fu Yujun, sadece genel ifadesini görmek için yüksekte oturan İmparator'a bakmaktan başka bir şey yapamadı. Yüzü nazikti ve memnuniyeti gözlerinde parladı, herhangi bir aşağılama veya öfke yoktu.

Fu Yujun'un gözleri parladı, kalbinde hafif bir anlayış oluştu. Güzelliğin ayrılışının İmparator tarafından onaylandığı ya da uyarıldığı anlaşılıyordu. Mu Ülkesi’nin İmparatoru, eşsiz güzellikteki bu kadının halka görünmesine izin vermek istemiyordu ve kendisini saklamak ve desteklemek istiyordu…

Fu Yujun'un gözünde düşündüğü gibi pişmanlık ve isteksizlik vardı.

Belki de Fu Yujun'un bakışları çok istekli olduğu için, İmparator da bakışlarını kilitleyerek ona bakmak için başını çevirdi. İmparator, Fu Yujun'un edepsizliğinden memnun değildi ve Başbakan'a ona işaret ederek baktı. Başbakan anladı ve Fu Yujun'a elinde şarapla yaklaşmaya başladı.

“Ekselansları, ülkemizin siluet dansı hakkında ne düşünüyorsunuz? Seyahatten yorgunluğunuzu uzaklaştırmak için bunun Ekselansınıza gösterilmesi gerekiyordu, ancak kaba ve aceleci bir kadın tarafından mahvedildi. Bugün nihayet tüm versiyonunu Ekselanslarının önünde gösterebildik. ”

Fu Yujun onu duydu ve bakışlarını kontrol ederek hislerine döndü. Bugünkü dansın dün gösterilmesi gereken dans olduğu anlaşılıyor, ancak bu dans çok başarılıydı. Fu Yujun övgüleriyle cimri değildi, gülümsedi ve cevap verdi, “Mu Ülkesi’nin şarkı söylemesi ve dans etmesi gerçekten harika!”

Harika şarkı söyleme ve dans etme ile karşılaştırıldığında, o pamuk perdenin arkasındaki figürün kim olduğunu, gerçek kimliğinin ne olduğunu bilmek istiyordu...

Fu Yujun, şarap kadehini eliyle salladı, sonra kaldırdı ve bir yudum içti. Zihninde zaten oluşan bir fikir vardı.

Ning Xuan Sarayı içinde

Ling Xiao dans kıyafetlerini çıkardı ve hadım kıyafetlerine geri döndü, sonra Ning Xuan Sarayı'ndan ayrıldı. İmparator ona gösteriden sonra geri dönmesi gerekmediğini söylemesine rağmen, Ling Xiao onu sarayda bekleyecek olsaydı, o zaman, ziyafetten sonra onu bekleyenin kesinlikle İmparator'un gelişi olacağını hissetti.

Ve İmparator'un gelişi, olmasını en az umduğu şeydi.

İmparator'un ona olan ilgisi şu anda çok güçlüydü.

İmparator'un ona olan ilgisini bir şekilde azaltmanın bir yolunu bulmak zorundaydı.

Ling Xiao iç çekti, zihni endişelerle doluydu.

Aniden, mavi bir figür gözlerinin önünde parladı ve korkuyla sıçramasına neden oldu, ancak etrafına net bir şekilde baktığında, onun gölgesini göremedi.

Ling Xiao biraz göz kırptı. Görüşünün bir an için bulanık olduğunu düşündü, ama düşündüğünde bir şeyde bityeniği var gibiydi.

Saray her zaman sıkı bir şekilde korunuyordu, bu yüzden mavi bir figür nasıl ortaya çıkabilirdi?

Belki de bir suikastçı mı? Ling Xiao'nun gözleri parladı ve gölgenin gittiği yöne doğru düşündü.

Bu şuraya gidiyordu…

Ling Xiao bir göz atmak için başını eğdi, Soğuk Ning Sarayıydı!

Ling Xiao, bir kişi aklından geçtiğinde aniden fark etti ve bu kişi mavi giymeyi sevdi. Dövüş sanatları da mükemmeldi, bu yüzden engelsiz saraya gelip gidebilirdi. Artık kim olduğunu bildiğine göre, alayla gülümsedi ve Soğuk Ning Sarayı'na gitti.

Mo Qi talihsizlikle karşılaştığına, o çiçek koruyucusunun nasıl bir şey yapamayacağını söylemek üzereydi!

Soğuk Ning Sarayı, İmparatorluk Sarayının karanlık ve kasvetli köşesinde terk edilmişti.

Ling Xiao oraya koştuğunda, sadece Soğuk Ning Sarayı kapısının panosundaki iki eski püskü fenerleri görebiliyordu. Mum ışığı zayıfça titriyordu, üzerlerinde büyük altın kelimeler olan tahtalar zaten soyulurken, kasvetli ve izole edilmiş görünüyordu.

Soğuk rüzgar her yönden esti ve böceklerin sesini gece rüzgarı ile getirdi. İnsanları korkudan titremeye itti.

Ling Xiao tükürüğünü yuttu ve etrafına bakmak için içeri gözetledi. Sükûnet ve karanlık kimsenin yokmuş gibi görünüyordu.

Cesaretini topladı ve saraya adım atarken karanlıkta dolaşarak içeri girdi.

Sarayın içinde sadece bir ışık vardı ve hafif sesler mekândan geliyordu. Ling Xiao yavaş yavaş yaklaştı.

"Kardeş Lan Wei, neden dün bana yardım etmedin?" Bir kez yaklaştığında Mo Qi'nin hıçkırık sesini duyabiliyordu.

Ling Xiao dudağını tiksinmeyle kıvırdı ve pencereden içeriye baktı.

Lan Wei, Mo Qi'nin gözyaşlarını şefkatle silmek için kıyafetlerini kullandı, Ling Xiao'nun bakış açısından Mo Qi'nin yüzü çok bitkin görünüyordu.

"Lan Wei güçsüz." Lan Wei kendini suçladı.

Mo Qi bunu duyduğunda daha da derinden ağladı, “Yani buradaki insanlar tarafından buraya konmama izin mi vereceksin.”

“Burada yiyecek hiçbir şey yok, yaşanacak hiçbir yer yok. Burada hiç kimse yok ve geceleri o kadar karanlık ki, küçük bir lamba bile bulmak sonsuza dek sürer.”

Mo Qi'nin şikayet ettiği gibi, Lan Wei kalbinin acı çektiğini hissetti ve elinde olmadan, onu omzuna çekerek duygusal bir şekilde, “Benimle kaç Qi Qi. Seni imparatorluk sarayından çıkaracağım ve kimliğini değiştirebilirsin. Başka bir hayat yaşayabiliriz. İmparator olmasam ve sana istediğini veremesem de, en azından seni besleyip sıcak tutabilirim. Buradaki gibi bu tür bir acı görmezdin.”

Mo Qi’nin bakışları bunu duyarak çabucak kaydı ve onu hafifçe iterken ağlamayı bıraktı, “Ben istemiyorum, ben... İmparatoru seviyorum.” diye reddetti.

"Onu mu seviyorsun? Onun hangi kısmını seviyorsun? Onu sadece iki kez gördün.” Lan Wei'nin kıskançlığı anlaşılmaz bir şeydi.

Mo Qi, “O zeki ve güçlü, uzun boylu ve yakışıklı. Elinin bir sallanmasıyla yüzlerce kişi diz çökecek. Öfkeli olduğunda, kim ölmek isterse, onları öldürebilir! Onu sevdiğim sürece, dünyadaki en iyi şeyleri elde edebilirim…”

Lan Wei boş hissetti, Mo Qi'ye şaşkın bir şekilde bakarken, “Bu… sevgi değil” dedi.

Bunu mırıldandı, ama Mo Qi hayal gücünün içinde battığında onu duymadı.

Güzel bir hayat düşünmüş gibiydi ve başını bir gülümsemeyle kaldırdı, ancak mevcut durumunu hatırladıktan sonra bir kez daha depresyona giriyordu. Bu olmaz, kesinlikle ne olursa olsun burada kalamazdı.

Mo Qi'nin çıkarcı bakışları, düşünürken Lan Wei'ye indi ve şımarık bir yüzle, vücudunu Lan Wei'nin kucağına yumuşak bir şekilde yaslanmak için kullandı.

Lan Wei şaşırmıştı ve kalbi yerinden oynamıştı, çünkü onun tutulmasıyla biraz mahcup olmuştu. Yardım edemedi ama aptalca ona “Qi Qi, sen ne…” diye sordu.

“Kardeş Lan Wei, bana yardım et. Buradan ayrılmama yardım et. Benim için yumuşaklık göstermesi için yalvarmaya yardım et. İmparatorun beni dışarı çıkarmasını sağlayın, Başbakana söyleyin — Başbakan'dan benim için hoşgörü dilemesini iste. İmparator bana bir fırsat tanıdığı ve beni görebildiği sürece, kesinlikle İmparatorun bana aşık olmasını sağlayabilirim. ”

Bunu duyduğu gibi, Lan Wei kalbinin acı çektiğini ve karmaşayla dolduğunu hissetti. Uzun bir süre sonra içini çekti ve Mo Qi'nin onunla birlikte cilveli bir ton kullandığını duydu, “Kardeş Lan Wei, bana söz ver? Bana söz ver, tamam mı? ”

Bunu söyleyen Mo Qi bir kez daha ağlamaya başladı ve sonunda Lan Wei'nin kalbi yumuşadı, “Tamam, söz veriyorum. Seni kesinlikle dışarı çıkaracağım.”

Mo Qi, bunu duyduğunda kucağında gururlu bir gülümseme gösterdi, hemen vurguladı, “O zaman Kardeş Lan Wei, gidip yarın hoşgörüsü için bana yardım et. Bu aptal yerde bir çeyrek dakika bile kalmak istemiyorum.”

Bunu söyleyen Mo Qi, çevresine baktı ve hoşlanmayarak kaşlarını çattı, “Hayır, yarım çeyrek dakika bile burada kalamam. Kardeş Lan Wei, hemen git, hemen git ve hoşgörü isteyin. İmparatordan beni bırakmasını isteyin!”

Mo Qi, Lan Wei'nin kucağından kalktı ve onu itti. Lan Wei kıpırtısızdı. Ona sevgiyle baktı, “Qi Qi, beni dinle, bu mesele sandığınız kadar basit değil. Beni unut, babam bile senin yüzünden zor bir noktada. İmparator'un önünde senden bahsedecek olsaydık, sadece sana yardımcı olmamakla kalmayıp aynı zamanda sorunu daha da zorlaştıracağımızdan korkuyorum.”

Mo Qi sözlerinden sonra boş baktı, sonra Lan Wei'ye bakarken hemen kaşlarını çattı, “Ne demek istiyorsun?!”

“Başbakanı dahil ettiğimi mi söylüyorsun? Yani artık bana yardım etmek istemiyor musun?! ”

“Öyle değil, demek istediğim şu an doğru zaman değil, sabırla iyi bir fırsat beklemelisin.” Lan Wei açıkladı.

Ama Mo Qi bunu hiç kabul edemedi. Bu tanrının terk edilmiş yerinde hala ne kadar kalması gerektiğini düşündüğünde, on milyon karınca yüreğinde kemiriyor gibiydi. Sadece dayanılmazdı. Çıldırdı ve aniden Lan Wei'yi tüm gücüyle bir kenara itti, “Sadece benimle uğraşmak istemiyorsun! Başbakan kalbinizde olduğu sürece, beni sevmiyorsun! Peki Başbakan ne diyor? Onu neden bu kadar çok dinliyorsun? Tabuta yarım ayağı olan sadece yaşlı bir adam değil mi? ”

Yapmaması gereken bir şey söylediğinin farkına vardığında, Mo Qi acele ağzını kapattı, ama Lan Wei zaten hepsini duymuştu ve sadece şaşkınlıkla ona bakabiliyordu. İnanamayarak sordu, “Ne diyorsun sen? Qi Qi, o benim babam.”

Mo Qi sessizleşti, sonunda kabullenmeden bir süre önce dişlerini sıktı, “Üzgünüm, Kardeş Lan Wei. Ben sadece endişeliyim, babana saygı duymadığımdan değil, ben… ”

Lan Wei kendini geriye çekti, gözleri keder taşıdı, “Qi Qi, saraya girdiğinizden beri değiştin…”

“Ben değişmedim, Kardeş Lan Wei, sadece endişeliyim…” Mo Qi aceleyle açıkladı.

Lan Wei, artık duymak istemediğini ifade ederek başını salladı. Bir elini uzattı ve Mo Qi'nin saçlarını ovuşturdu, kederli bir şekilde, “Qi Qi, seni kurtaracağım. Bu hayatımı feda etsem bile seni kurtaracağım, ama gerçekten zaman geçirip sakinleşmen gerekiyor. Böyle çılgın olmana izin verme ... iyi dinlen. Önce ben gideceğim.”

“… Ben…” Mo Qi başka bir şey söylemek istedi, ama Lan Wei zaten pencereden dışarı çıkmıştı.

Ling Xiao, ayağını odaya damgalayan rahatsız Mo Qi'ye baktı, biraz düşündü, sonra Lan Wei'yi takip etmek için döndü.

Birkaç adımdan sonra, önündeki figür aniden kayboldu. Ling Xiao şaşkınlıkla ona baktı, ama soğuk bir kılıç esintiyle aniden boynuna dayandı.

“Ling Xiao! Dar bir yolda olan düşmanlarız[1]! ”

[1. Kaçınılmaz olarak çatışacak olan düşmanlar.]







Yorumlar