LSR BÖLÜM 7


Bölüm 7 - Ne Yapmalı, Eski Kız Arkadaşım Benimle Birleşmek İstiyor







Hikayede böyle bir ani değişiklikle, Wei Ru Song’un beyni havaya uçtu. -  4. Bölüm benimle seni yumruklamamla sonlandı! Senin ekstradan burada olduğunu düşünmüştüm, bana itiraf etmek için geleceğini hiç düşünmemiştim, kardeşim mazoşist misin? Yoksa doğruluk cesareti kaybettiğin için mi, ama bu çok sefilce değil mi? Bilirsin biz eski aşk rakipleriyiz!!

Wei Ru Song bilinçsizce birkaç adım geri çekildi, daha önce itiraf almayı hiç yaşamamış değildi, ama bu, ilk kez diğer tarafın bir erkek olmasıydı.

Siz de Wei Ru Song'un dışarıda erkeksi olduğunu, ancak içinde ne kadar şefkatli biri oluyorsunuz, Lin Kai Jie'nin itirafının nedeni ne olursa olsun, o anda çok samimi ve utangaç görünüyordu, pembe aşk baloncuklarıyla çevrili, bir çocuğun parlak kristal kalbiyle. Bilinmeyen bir nedenden ötürü Wei Ru Song, Lin Kai Jie için <One Plum Blossom> şarkısını ithaf etmek istedi.

“Eh, hayır, neden benimle çıkmak istiyorsun…” Wei Ru Song, heteroseksüelliğinin son ip parçasını kavradı, bu yüzden ağzından çıkan “çıkmak” kelimesi hâlâ tüylerini diken diken etti.

“Çünkü sen çok sevimlisin.”

Xiao Nian dondu. Lin Kai Jie, herkesin her zaman kabul ettiği ve dikkat ettiği Xiao Nian'ı tamamen görmezden geldi.

“Okulun ilk gününde erken gelmiştin, seni herkesin bavullarını taşımasına yardım ettiğini gördüm ve kıdemli olduğunu düşündüm, aynı yıl içinde olduğumuzu kim tahmin ederdi. Bundan sonra kafeteryada yediğinizi gördüm, bir oturuşta 3 sebzeli çörek 2 etli çörek ve 1 kırmızı fasulyeli çörek bitirdin, iştahının çok etkileyici olduğunu düşündüm. Başka bir kez yarı yenmiş tavuk budunu sokak köpeğine verdeğini gördüm, köpek yediği için ağzın sulanıyordu, açıkça aslında onu yemek istemiştin. Diğer kez Xu Ying Hua pantolonunu yırttı, sen de onun için diktin, ilk kez böyle erdemli ve yetenekli elleri olan bir erkek gördüm… ”

“Bekle, bekle bekle bekle!” Wei Ru Song'un tüyleri diken diken oldu -  Güzelleştirme filtresi ayarın % 100 mü? Bunların hepsi normal şeyler değil mi? Neden beni 2.5m boyunda erkeksi ve güçlü kuvvetli bir erkeğin sadece gömleğimi kaldırdığımda pembe bir Hello Kitty dövmesi görebilecekmişsin gibi tarif ediyorsun gibi geliyor? “O zaman seninle Xuan Xuan arasında neler oluyor?”

“Chen Xuan Xuan'ı seveceğini düşünmemiştim! Açıkçası, açıkçası ilk bendim… ”

Wei Ru Song aydınlandı.

“Yani Xiao Nian'a da çıktığımızı düşündüğün için zorbalık mı ettin?”

"Evet!" Lin Kai Jie, elindeki gülü sıkıca tuttu, istikrarlı ve tutkuyla baktı. “O gün perdelerin ardında neden Xiao Nian'ı hak ettiğini düşündüğümüzü sordun, gözünde çaresizliği gördüm, sanki Xiao Nian parlak ve ışıltılı beyaz atlı prens, sende göze çarpmayan Külkedisiymiş gibi, bu yüzden parlayan zırhlı şövalyen olacağım, tamam mı? ”

“Ne, ne saçmalıyorsun, Xiao Nian'ı hak etmediğim gibi bir şey söylemedim!”

Wei Ru Song, Lin Kai Jie'nin elindeki gülü kapmak ve başının önüne sertçe vurmayı istedi, ancak gülün sapına dokunduğunda Xiao Nian tarafından arkadan durduruldu. Xiao Nian'ın kolları çok uzundu, bir hamle ile Wei Ru Song'u kucakladı ve herhangi bir hareketini engelledi.

“Kıdemli gerçekten çok tatlı.”

Xiao Nian konuşurken göğsünden gelen titreşimler, konser salonundaki bir çellonun yankısı gibiydi. Belki de vücudundan olmayan bir sıcaklıkla çevrili olduğu için, Wei Ru Song'un vücudu ısındı. Hareketsiz bir şekilde Xiao Nian’ın arkadan sarılmaya devam etmeye izin verdi ve yükseklik farkı nedeniyle, Xiao Nian'ın yüzündeki ifadeyi göremedi.

“Kıdemli uykudayken konuşup insanları korkutması, duşta yüksek sesle ve korkunç bir şekilde şarkı söylemesi, video oyunları oynarken beni günah keçisi yapması, birlikte yemek yerken her zaman budumu çalmasına rağmen…”

“Kapa çeneni-“

Wei Ru Song öfkeyle Xiao Nian'ın ağzını kapatmak isteyerek itti, ama döndüğünde Xiao Nian'ın gözlerinde bir kişiyi boğabilecek hafif bir eğlence gördü.

“Ama Kıdemli hala çok sevimli ve böyle sevimli bir kıdemli sadece benim tarafımdan görülebilir.”

“…” Lin Kai Jie sinirlendi. “Xiao Nian, bununla ne demek istiyorsun?”

Aniden Wei Ru Song, Xiao Nian'ın söylediklerini duymaktan çok korktu, bunun nedeni, umudunun içinde küçük bir korkuya sahip olmasıydı. Bu daha önce hiç yaşamamış olduğu bir duyguydu, Wei Ru Song aslında böyle bir korkak olduğunu hiç düşünmemişti. Wei Ru Song çabucak cevapladı ve gülü Lin Kai Jie'ye geri itti.

“Umarım Xuan Xuan'dan özür dileyebilirsiniz, eğer hala ondan hoşlanıyorsanız, lütfen ona iyi davranın. Onu sadece beni kışkırtmak için kullanıyorsanız, durmalısın, yenilgiyi kabul ediyorum. Bunun dışında beni sevdiğini söylediğin kısım için teşekkürler, ama sana karşı hiçbir hissim yok. ”

“Peki ya Xiao Nian?”

“Bunun Xiao Nian ile ne ilgisi var?” Wei Ru Song, bu isimden bahsederken çok dikkatli oldu, insanların garip bir şey fark edeceğinden korktu. “Saptırmak için Xiao Nian'ı kullanmaya devam ediyorsun, onun hislerini düşündün mü?”

Lin Kai Jie sessizdi, Wei Ru Song hızla olay yerinden sıvışmaya çalıştı.

"Bir sonraki ders başlamak üzere, çabuk git."

"Bana gülmeyi planlıyor musun?"

"Hayır, yapmıyorum." Wei Ru Song, Lin Kai Jie'nin sadece mazoşist değil aynı zamanda paranoyak olduğundan da şüpheleniyordu. “Eşcinsel değilim ama aynı zamanda homofobik de değilim. Beğendiğin kişiye itiraf edebilmen çok cesur bir şey, neden sana gülmek isteyeyim ki? ” -  Yapacak daha iyi bir şeyim olmadığını mı düşünüyorsun?

Aslında Wei Ru Song için bu durumla ilgili en şok edici şey Xiao Nian'dı. Wei Ru Song biraz kalın kafalı, ama bir aptal değildi, aynı zamanda çok küstah olduğundan da korkuyordu ve ayrıca o… Wei Ru Song, ilgilendiğini, sadece biraz, belki biraz, ilgilendiğini itiraf etmek zorunda kaldı, belki de Xiao Nian'ı normalden biraz daha fazla sevebilirdi. Açıkça eşcinsel değildi, ama beklenenin aksine, Onunla aynı cinsiyetten olan Xiao Nian, itiraf ederek kuşkusuz onun için biraz duygu hissettirdi, tam olarak nerede yanlış gitti…

Xiao Nian, Xiao Nian, Xiao Nian…

-  Doğru!  Xiao Nian'ın itiraf benzeri konuşmasının kafasındaki 108. tekrarında Wei Ru Song önemli bir ayrıntıyı hatırladı. Ne zaman uykuda konuştum? Xiao Nian neden bundan hiç bahsetmedi?

“Sen yaptın,” Xiao Nian kitabını kapattı. "Görmek ister misin?"

“Video mu çektin?!” Wei Ru Song gözlerini kıstı. “Bana şantaj yapmak için kullanmayı mı düşünüyorsun?”

“Hayır,” Xiao Nian şaşırtıcı derecede dürüsttü. “Kötü bir ruh halinde izlerken harika bir etkisi var.”

“Siktir oradan ciddi misin, çabucak bana gönder!”

Wei Ru Song, birkaç saniye sonra videoyu aldı. Yüzündeki el feneri ile bile hala uyanmamış, çok ağır uyuyabildiği için kendisine hayran olmak zorunda kaldı.

Videodaki Wei Ru Şarkısı yatağa dik oturdu, gözler sıkıca kapandı ve usulca seslendi.

“Sevgilim cariyem nerede?”

-  Siktir kesinlikle ele geçirilmişim! Bu ben değilim! Wei Ru Song yatağından düşüp ölmek istedi, nasıl oldu da bu tür bir imparator olma hayali olduğunu hatırlamıyordu! Wei Ru Song daha sonra imparatorluk cariyesinin duruşuna dönüştü ve hatta atletinin omuz askısını aşağı çekti ve büyüleyici yüksek perdeli bir sesle yanıtladı.

"Heybetlimiz, ben buradayım."     [Ç.N: bjszvbjszbjsbvzjb ölüyorum]

Video aniden bir deprem olmuş gibi sarsıldı, kahkahasını geri tutan Xiao Nian olmalı, bu onun için zor olmalıydı. Wei Ru Song cariye duruşundan düzeldi, ancak omuz askısının yerini değiştirmedi.

"Gel sevgili cariyem, sana biraz TLC[1] vereyim."

[1. Tender loving care: nazik sevgi dolu ilgi]

Wei Ru Song daha sonra seksi bir poza değiştirdi ve uzun bacaklarını ayırdı.

"Gel, majesteleri, çabuk gel, hadi mutlu olalım!"

Wei Ru Song daha sonra tükenmiş gibi yatağa döndü ve hatta kenara attığı battaniyeyle kendini örtmeyi hatırladı. Hafif bir horlama duyulduktan kısa süre sonra rahatça uyumaya devam etti.

“…”

Uzun bir sessizliğin ardından Wei Ru Song şok olmamış gibi davrandı ve hafifçe güldü.

“Heheh.”

“Pfft-”

Xiao Nian bu aptal Wei Ru Song’a baktı ve artık gürültülü kahkahalarını tutamadı. Wei Ru Song sersemledi, Xiao Nian'ın imajı hakkında endişelenmeden, bu şekilde kahkahalarla sarsıldığını hiç görmemişti. Ayrıca, Xiao Nian güldüğünde bir çift gamze görülebilirdi, bu aslında Wei Ru Song’a tatlı bir his verdi.

“Ne, kim bilir belki sende uykunda konuşuyorsun, sadece ben hiç duymadım!”

"Evet."

Wei Ru Song telefonunu tuttu, hem utanmış hem de kızgın hissediyordu. Aniden bir mesaj aldı. Telefon numarasına bakarak Wei Ru Song'un göz kapağının seğirdi, bu kişiyi daha önce zaten silmiş ve bu kişinin her izini hayatından yavaşça kaldırmış olmasına rağmen, iyi bir hafızaya sahip olmanın her zaman mutlu olmaya değer olmadığını keşfetti.

- Ru Song, ben Chen Xuan Xuan, çatı katında 23:00, sana anlatacak bir şeyim var.

Lin Kai Jie ile mi ilgiliydi? Tekrar kendini tokatlamak zorunda mıydı? Wei Ru Song, Chen Xuan Xuan ile nasıl yüzleşeceğini bilmiyordu, ancak Chen Xuan Xuan'ın çok ciddi bir prenses sendromu vakası vardı, eğer onu reddedecek olsaydı, kesinlikle kızgın olurdu. Ne de olsa bir zamanlar çifttiler, bu nedenle Wei Ru Song cevapladı ve kabul etti.

Çatı katı gece yarısı kilitlenecekti, çünkü birkaç yıl önce her zaman oradan atlayan mezuniyet yüzünden aşırı baskı yaşayan birkaç kişi olmuştu. Wei Ru Song terliklerini, modaya uygun şortunu ve yaşlı erkek atletini giydi ve çatıya çıktı. Geçmişte Chen Xuan Xuan her zaman geç kalırdı ve Wei Ru Song her zaman erken gelirdi, bazen birkaç saat beklerdi. Bu kez, Wei Ru Song alışkanlıkla on dakika önce geldi ve Chen Xuan Xuan'ın zaten orada beklediğini görünce şaşırdı.

Sonbahar soğukluğu ve gece geç saatiyle, rüzgar Wei Ru Song'un açıkta kalan tenine eserken, bir ürperti hissetti, siktir, bir ceket getirmeyi unuttu. Chen Xuan Xuan'a baktı, oda solgun dudaklarıyla sadece ince bir gecelik giyiyordu, orada bir süre beklemiş gibi görünüyordu.

Daha önce birlikte olduklarında, hep Chen Xuan Xuan memnun etmek için bir konuşma başlatan Wei Ru Song oluyordu, ayrıldıktan sonra aralarında kalan her şey sonsuz sessizlikti. Sonuçta Wei Ru Song bir centilmendi, bu yüzden konuşmaya karar verdi.

"Yemek yedin mi?"

"Diyetteyim."

“Artık diyet yapmamalısın, yeterince zayıfsın.”

“Bunu hep söylersin.”

“Evet,” Wei Ru Song araştırdı, “Lin Kai Jie burada benimle olduğunu biliyor mu?”

"Ondan ayrıldım."

“Eh?”

“Ayrılmayı isteyen bendim.”

Wei Ru Song istemsizce rahat bir iç çekti, eğer Lin Kai Jie ayrılmayı başlatan kişi olsaydı, bu ona karşı oldukça haksız olmasına rağmen suçlu taraf olurdu.

“Beni gerçekten sevmediğini hissediyorum.”

- Elbette, sevdiği kişi ben olduğum için!

“Ayrılmamıza rağmen, bazen hala seni düşünüyorum,” İster duygularından dolayı olsun, isterse sadece soğuk hissediyor olsun, Chen Xuan Xuan'ın sesi titriyordu. “O zaman sana haksızlık etmemeliydim, aslında o zaman senden biraz sıkıldım, seni çok sinir bozucu buldum, erkeklerin bu kadar yapışkan olmasını sevmiyorum, bu yüzden seni terk etme şansını kullandım, ben üzgünüm."

Wei Ru Song gerçekten olgunlaştığını fark etti, eğer geçmişte bu zalim gerçeği bilseydi patlayacaktı, ama mevcut Wei Ru Song sadece kibarca gülümsedi.

“Sorun yok, her şey geçmişte, kadınlar her zaman haklıdır.”

“Eğer,” Chen Xuan Xuan başını hafifçe kaldırdı, ağlamaklı gözlerle baktı. “Seninle birleşmek isteseydim, istekli olur muydun?”





Yorumlar