SRD - Bölüm 8 - FİNAL


雨露均沾 Sharing Rain and Dew – Bölüm 8: Ekstra – İmparatoriçe





İmparatoriçe olduğumdan beri İmparator'un sevgisini aldım ~

Bu haremin üç bin güzelliği var, ama İmparator yalnızca bir tek beni tercih ediyor~ Bu yüzden İmparator'a 'yağmur çiğin eşit dağıtmasını' diyerek tavsiye ettim, ama dinlemedi! Beni şımarttı! Beni şımarttı! Sadece yalnızca beni şımarttı!

Markiz ChangAn için yapılması gereken kıyafetler biteli çok uzun zaman olmadı ve şimdi İmparatoriçe'nin elbisesinin hazırlanması için acele etmeleri gerekiyordu. Kıyafetlerden sorumlu şef için biraz üzülüyordum, bu yüzden İmparator'u yumuşak bir şekilde ikna etmeye gittim, “Ya ertelemeye ne dersin?”

Duan Ming Zhang bir 'Oh?' dedi ve tam yüzümün önünde hizmetkârlara kuru hurma vermeye başladı. Her insan bir catty[1] alır ve bunu elde edenler gözyaşı dökme noktasına kadar çok minnettardı. İmparator'u lütfundan ötürü övdüler ve hurmaların lezzetli olduğunu, çabucak bitireceklerinden emin olacaklarını söylediler. Gözyaşları olmadan ağlıyorum, bundan sonra kudretli gökyüzünü (İmparator) kırmaya cesaret edemem. Bu yüzden, giyim departmanının bitirmek için gece gündüz koştuğu düğün giysisini dikkatlice koydum ve sarayla evlendim. Sonra Kunning Sarayı’na[2] taşındım - ve hemen geri taşındım.

[1. 1 catty yaklaşık 0.5 kg]

[2. Karı koca olmasına rağmen İmparatoriçe'nin kendi Sarayı var ve buna Kunning Sarayı deniyor. Referans: Çin dizileri.]

Neden mi geri taşındım?

Astroloji departmanı (aynı zamanda FengShui'den sorumlu) doğum günü karakterlerimin Kunning Sarayı’nın pozisyonuyla uyumlu olmadığını söyledi. Duan Ming Zhang'ın gerçeği açığa çıkaran yüzündeki kendi haklılığı ve güven dolu görüntüsü olmasa de neredeyse inanırdım.

“Kunning Palace çok uzak, Zhen'in İmparatoriçeyi ziyaret etmesi çok zahmetli.”

Daha sonra, Saray duvarının dışında bir söylentinin uçup gitti, İmparator'un şahsen seçtiği erkek İmparatoriçe'nin, İmparatoriçe'nin hayatını yaşamak için kaderi olmadığı söylendi. Kunning Sarayı’nın içinde bile kalamadı, er ya da geç muhtemelen hayatının geri kalanını orada yaşaması için soğuk saraya gönderilecek. Hai Qing Köşkünde çömeldiğimde, gözyaşı olmadan ağlamaya devam ettim - Soğuk sarayda yaşamak isterdim! En azından belli bir azgın, xx -takıntılı karışık- kafalı İmparatordan biraz daha uzak kalabilirdim ah!

[Ç.N: Obsessed muddle: takıntılı karışık kelimesini beynime işkence etsemde anlayamadım. Büyük ihtimalle İmparatorun çok azgın olduğundan ve sürekli onu rahatsız ettiğinden soğuk sarayda kalmasının bile daha iyi olduğunu söylüyor.]

Aynaya baktım, baktım, sonra biraz daha baktım. Nasıl baktığım önemli değil, sadece en fazla görebbildiğim, aynadaki kişi sadece normal bir insan formu, değil mi? Duan Ming Zhang'ın ejderha benzeri muhteşem görünüşüne ve anka kuşu güzelliğine karşı, saçlarının bir teliyle bile karşılaştırılamıyorum. Bu yüzden, başım kırılana kadar bu konuyu düşündüm ama hala anlamıyorum. Böyle bir ‘düz yemek' olduğumu düşündüm ama Duan Ming Zhang her gün, her gece ‘yedi’, üç ay boyunca tekrar tekrar ‘yendim’, neden hala bıkmadı?!

Her neyse, saraya girdiğimden beri sadece ben İmparatorun lütfunu alıyorum. LePing bana İmparatoriçe olarak kabul edildiğimden beri… hayır, Saray'da Markiz olarak yaşamaya başladığımdan beri, cariyenin isim levhasını[3] hiç çevirmediğini söyledi.

[3. İmparator için normal prosedür, geceyi hangisiyle geçireceğini belirtmek için cariyenin adıyla dolu bir tepsiden bir isim levhasını çevirmektir. Eğer hiç birini çevirmezse, bu İmparatoriçe ile zaman harcayacağı ya da yalnız uyuyacağı anlamına gelir.]



Bir kere bile değil!

Başka bir deyişle, daha önce kraliyet sevgisinin yağmur nektarı haremdeki üç bin güzellik tarafından paylaşıldı, şimdi nektarın hepsi bana düştü! İmparator’un bir İmparatoriçe adını vermeden öncesinden bahsetmiyorum bile, yarım yıl boyunca yoksunluğa katlandı. Yani, düğünden sonra…. o beni her gece ziyaret etti, xx gece gündüz kesintisizdi. Duan Ming Zhang tutulmak için özellikle rahat olduğumu, bunu kendisi söylemesine rağmen…… ama bir şey söyleyebilir miyim?

Çiftçiler aynı sulama sistemini kullanmıyor mu? Sadece bir yere (bana)  atış ölümüne boğacak! Her gün iyi yemek ve içecekler var, sadece iyi uyku eksik. Kederli bir şekilde, masaya dayandım ve esnedim. Zamanı hesaplarsam, İmparator yakında gelecek.

“Huai Zhen'im gerçekten yoruldu mu, varışımı karşılamak için kalkmayı bile reddetti?”

Bakın bak, eğer bir şeyden korkarsan, gelecek.

Kayıtsız bir şekilde, “Majesteleri, lütfunuz hayranlık uyandırıyor, enerjik ve şiddetli. Bu hizmetçinin normal bedeni dayanamıyor, yorulmama engel olamam.”

Gülümsedi ve gelip bana sarıldı, “Gerçekten yoruldun mu?”

“Ama dün gece, Huai Zhen ağladı ve daha hızlı girmem, daha sert yapmam için yalvardı, bir kez yeterli değildi, birçok kez ihtiyacı vardı… sen değil miydin? ”

Söylediği her noktada, yüzümde kırmızımsı bir gölge oluştu. Sözlerini bitirdikten sonra, ölmek istediğim kadar çok utandım, yine de ciddiyetle söyleyebiliyordu.

“Unutmuş musun? Bu gece doğru hatırladığınızdan emin olacağım…”

Hemen umutsuzca başımı salladım.

“Majesteleri, lütfen bu hizmetçiyi bu gece hizmet edemediği için affet!”

“Ah? Neden?"

Güvenle, dedim ki, “Bu hizmetçi 'böbreğinin zayıf olduğunu’[4] hissetti!”

[4. Böbreğin zayıf olması iktidarsızlık için bir örtmece]

“… .. Huai Zhen'in endişelenmesine gerek yok, her gün sabah nabzı almak için gelen İmparatorluk hekimi sağlığınızın çok iyi olduğunu söyledi.”

Yüzümü sıkıştırdı, sonra sıkıştırdığı yeri öpmeye geldi.

“İyi, bu gece seni bağışlayacağım.”

Moğollar tarafından affedilmiş gibi, çabucak ona övgüde bulundum, “Majesteleri bana çok iyi davranıyor!”

Gülümsedi ve güzel görünen gözleri ortaya çıktı. Gözlerindeki dalgalanmalar nazik ve yumuşaktı, tıpkı bir göl üzerindeki küçük bir tekne gibi, ay ışığının altında hafifçe sallanıyordu…

Çok mutlu görünmesine bakarak, bir an düşündükten sonra cesaretimi topladım ve “Majesteleri, bu hizmetçinin bir sorunu var…” dedim.

“En, Huai Zhen söyleyebilir.”

“Bu haremde çok sayıda insan, cariye ve saray hizmetçilerinin çeşitleri var… gelecekte, bu olabilir mi, yağmur nektarı… eşit olarak dağılabilir mi?”

Sessizlik, uzun bir sessizlik. İfadesiz yüzüyle Duan Ming Zhang bana baktı ve ben de ona geri bakmak için cesaretimi topladım…

Bir süre sonra, sadece kesik yüzeye sahip bir deri top gibi söndüm.

“Birisi bir şey söylediğinden mi?”

Hemen başımı bir çıngırak gibi salladım - Hayır hayır, gerçekten kimse yoktu!

“Huai Zhen, sanırım cezaya ihtiyacın var.”

“……?”

“En, o zaman sadece bu gece hizmet etmeye devam etmen için seni cezalandırıyorum.”

“?? !!”

…… Alabileceğim tek rahatlık Duan Ming Zhang ertesi sabah onunla birlikte yatağımdan kalkmam için beni çekmemesiydi. Ama aslında yataktan kalkamıyordum. Yastığın üzerine uzanarak, ağrılı belimi ovuşturdum, ağrı uğultu / zonklamaya devam ediyor.

Duan Ming Zhang dün gece muhtemelen çok kızgındı, çünkü hareketleri acımasızdı. Ayrıca sert bir şekilde, “Bekle ve gör, Huai Zhen. Eşit şekilde dağıtmamı mı istiyorsun? Er ya da geç sana göstereceğim!”

Kalbimde bana göstermene gerek yok dedim, hiç görmek istemiyorum. … Her neyse, söylediklerine göre, er ya da geç bir gün başka birini tercih edecek. O zamana kadar, aile geçmişine sahip olan ancak tercih edilmeyen boş bir İmparatoriçe'nin kabuğu bile olabilirdim. Belki de her ayın ilk ve on beşinci günü nektarını dağıtmaya gelecek...

Gerçekten acıtıyor ah, ağrı ve acı hissettim, gerçekten değerli hayatımı istiyor. Duan Ming Zhang'ın çıkardığı iç çamaşırımdaki ıslak şeyleri silerek, gözlerimi sertçe ovuşturdum. İyi bir şey sonsuza kadar sürmez, sadece birkaç aylık çalışmayla - sonunda Duan Ming Zhang 'nektarını eşit olarak dağıtmak’ üzerine telkin ettiklerini bana kanıtladı.

Sersemledim.

O... o.. o aslında, cariyeleri haremden gönderdi ... kovmak için!





Yorumlar