ICD – Bölüm 41.2 [SON]


Bölüm 41.2 – Amca, seni seviyorum (Ark Sonu)





Eser Sahibi: Qing Huan
Kaynak: Second Life Çevirileri


“İkinci amca…” Chu Jiao başını kaldırdı, gözlerinin kenarları kırmızıya döndü. “Beni asla unutma…”

“Benim adım Chu Jiao…”

“Etkileyici güzellik kelimesi olan Chu ve hassas kelimesi olan Jiao…”

[Ç.N: Aynı sesle söylenen birçok kelime olduğundan kelimelerin anlamıyla tarif ediyor.]

Etkileyici güzelliğimi sadece sen görebiliyordun ve hassas tarafımın sadece sen farkındaydın.

Teşekkür ederim. İsmimin anlamını bilmeme izin verdiğin için.

Chu Minshen kahkaha attı. “Tabii ki Jiao Jiao'mun nasıl adlandırıldığını biliyorum.” Gözünün köşesindeki giderek koyulaşan kırmızı bene bir öpücük kondurdu ve söz verdi. "Jiao Jiao'm, ikinci amca seni asla unutmayacak. Hiçbir zaman."

Hayır, yapacaksın.

Chu Jiao, yanaklarından damlamaya başlayan gözyaşlarını tutamadı.

Ben gittikten sonra, benimle ilgili her şeyi unutacak ve başka bir 'Chu Jiao'ya aşık olacaksın.

O ben değilim.

Ama bunu bilmeyeceksin.

Ve bunu asla bilemeyeceksin.

“İkinci amca, bana anlattığın 'Küçük Prens' hikayesini hala hatırlıyor musun?” Geri sayımın tık tık sesi zihninde yankılandı ancak Chu Jiao'nun kalbi sakin kaldı. Chu Minshen'in kolunu yastık olarak kullanarak uzandı ve zayıf tonla sordu.

"En, hatırlıyorum."

“Küçük prensin pilota ne söylediğini hala hatırlıyor musun? Yolculuğuna başlamadan önce…”

Chu Jiao kendi sorusunu yanıtladı.

“Dedi ki, – 'Anlaman gerek. Hedef çok uzak, bu yüzden bu vücudu yanımda getiremiyorum çünkü çok ağır.”

“’Ama bu tıpkı eski bir ağaç kabuğunu soymak gibi.’”

Chu Minshen bu hikayeye zaten çok aşinaydı. Chu Jiao'nun diyalogun ilk yarısını söylediğini duyduğunda, hemen diyalogun ikinci yarısını takip etti. “Ve eski bir ağaç kabuğuyla ilgili acınacak bir şey yok.”

“Doğru…” Chu Jiao mırıldandı. “Şikayet edecek bir şey yok…”

Kendi kendine düşündü, acınacak halde olacak bir şey yok. Her şey sadece bir görevdi. Kimseye aşık olmadı ve hala yalnız Chu Jiao'ydu.

[Geri sayım sona erdi, konuğu göndermeye hazırlanıyor…][3,2,1…]
"İkinci amca, teşekkür ederim."

Sıcaklık denen bu duyguyu bilmeme izin verdiğin için teşekkür ederim.

Bu sıcaklığı taşımaya ve sanki burada benim yanımdaymışsın gibi davranmaya devam edeceğim.

"Ayrıca, seni seviyorum."

Chu Jiao gözlerini kaparken gülümsedi. Karanlığa gömülmeden önce veda ediyor gibi Chu Minshen'in dudaklarına bir öpücük bıraktı ve bu üç kelimeyi de geride bıraktı.

Bu sözleri duyduğunda aniden parlayan Chu Minshen'in gözlerini yakalayamadı ve ayrıca Chu Minshen'in kendisine itirafını duymadı.

“Jiao Jiao, ben de seni seviyorum.”

Karanlıkta, derin ve çekici bir ses kulağının yanındaydı, tıpkı küçükken onu uyumaya iten ses gibi, yavaş yavaş masal hikayesi anlatıyor gibi–

“Bu tıpkı bir çiçek gibi. Gökyüzündeki bir yıldızın üstünde büyüyen bir çiçeğe aşık olursan. Sadece gece gökyüzüne bakarak mutlu ve tatlı hissedeceksin, çünkü tıpkı bütün yıldızların çiçeklerle çiçek açtığını görür gibi…”

“Biliyorsun… çiçeğimin… ona bakmam için bana ihtiyacı var… o çok zayıf… ve çok masum. Kendini korumak ve dış düşmanlara karşı direnmek için sadece dört ihmal edilebilir dikeni var… ”

“Orada kendi başına kalmasına izin veremem… yani… onu bulacağım… ve ona sevgiyle değer vereceğim…”

[Birinci Dünyanın Sonu]


Küçük yazarın notu:

İlk hikaye bu şekilde sona erdi.

Belki de bazı okuyucular acele edildiğini ya da devam ettirilmesi gerektiğini düşüneceklerdir, ancak gerçekte bu hızlı göçün önleyemeyeceği bir nokta. Birçok ayrıntıyı tam olarak tanımlamak zordu ve birçok senaryo hala biraz daha fazla keşfedilmeye ihtiyaç duyuyordu.

Ama bence.

Amca ve Jiao Jiao'nun hikayesinin bu şekilde bitmesi gayet iyi.

Duyguları en derinindeyken en güzeldi.

İkinci amcanın karakteri sevdiğim erkeksi özelliklerin çoğuna sahipti.

İnatçı, cesur ve başkalarına karşı ulaşılamaz, ancak sevgilisine karşı son derece sıcaktır.

Sevgisi zorlayıcı ve hoşgörülüdür ve eski insanlar gibi, Chu Jiao'yu yavaşça yönlendirdi ve çekti.

Belki şimdi göremeyebilirsiniz, ancak Chu Jiao üzerindeki etkisi en büyük olan kişi.

Şahsen spoilerlerden hoşlanmıyorum ve bunun yerine belirti vererek gömmeyi ve yavaşça ortaya çıkarmayı istiyorum ama bu tür bir sonun bazı küçük meleklere işkence yapmasını beklemiyordum.

Öhö, biraz daha açıklayayım. Bu hikaye kesinlikle 1v1. Doğal olarak, herkes bunu farklı çift sahnelerinde küçük hikayelerin bir derlemesi olarak da görebilir.

Bununla birlikte, Chu Jiao'yu baştan sona seven sadece bir kişi var. Chu Jiao'nun göçünün de bir nedeni var ve özetteki yazı aslında erkek kahramanın itirafıydı.

Bu sözler kadın kahraman Chu Jiao'ya söylendi ve okuyuculara da yönlendirildi.

Chu Jiao sonunda onun için en mükemmel aşk yöntemini toplayacak ve umarım sen de yaparsın.

Daha fazlası, bu hikayede bulacağınız sahneleri beğenmenizi diliyorum.

Sonraki hikaye biraz daha yavaş güncellenecek, çünkü hala gerçek yaşam sorumluluklarıyla uğraşmam gerekiyor, bu yüzden yazmam gereken zaman çok az olacak. Ancak, günlük güncellemeleri yayınlamak için elimden geleni yapacağım. İzin kullanırsam, umarım anlayabilirsiniz.

Doğal olarak, herhangi bir öneri veya görüşleriniz varsa, bana bir yorum bırakabilirsiniz. Sizinle sohbet etmeyi çok seviyorum çünkü bu yalnız olmadığımı bilmemi sağlıyor.

Umarım bir sonraki usta ve öğrenci dünyası senin düşlerini hoşnut eder.
--------------
Çevirmen Notu: 
Birinci arkı sonunda bitirebildim. Chu amcayı çok seviyorum.  Hikayenin sonu hakkında ne düşünüyorsunuz. Ayrıca yazarın verdiği spoilere göre bu hikaye tek çifti konu alıyor. Sonraki hikaye için çok heyecanlıyım çünkü en sevdiğim ark olabilir. 

Yorumlar