LSR BÖLÜM 12

Bölüm 12 - Ne Yapmalı, Oda Arkadaşımın Annesi Onun Gelini Olacağıma Karar Verdi

 





 "A şehrini ziyaret ediyordum," dedi Xu Li Xia hoşça gülümsedi. “Sonra kolejinin de A Şehrinde olduğunu hatırladım, bu yüzden bir göz atmaya karar verdim. Yatakhanenizin ortamı çok kötü değil gibi görünüyor, bu erkek arkadaşın mı?”


Xiao Nian, sersemleyen Wei Ru Song'u ona doğru çekerek istemsiz olarak saçlarını kurutmaya başladı.


“O benim oda arkadaşım ve fakülteden kıdemlim.”


Xu Li Xia ayağa kalktı ve elini Wei Ru Song'a doğru uzattı.


“Merhaba, ben Xu Li Xia, ben Xiao Nian'ın annesiyim.”

 

“Tanıştığıma, tanıştığımıza memnun oldum!” Wei Ru Song bir rüyadan uyandırılmış gibiydi, Xu Li Xia'nın elini dikkatlice sıkmadan önce elini birkaç kez itinayla tişörtüne sildi, cildi ipek gibi, pürüzsüz ve narindi, yaklaşık 50 yaşında ve bir oğlu olan birine kesinlikle benzemiyordu. “Ben Wei Ru Song, ben Xiao Nian'ın oda arkadaşıyım.”

 

“Hahaha,” Xu Li Xia yüksek sesle gülmesine engel olamadı, gülümseme çizgileri kazara yaşını açığa vurdu. “Gerçekten çok sevimlisin, beni yabancı olarak düşünme, bana anne de.”


Wei Ru Song nedenini sormak istedi ama bunu yapmaya cesaret edemedi ve ayrıca anne demeye de cesaret edemedi. Böyle yaparsa, babasının dizleri çürümeye başlayana kadar çamaşır tahtasına diz çökmesi gerektiğinden korkuyordu ve ikilemi çözmek için Xiao Nian'a baktı.


“Anne, ona sataşma.”


"Neden?" Xu Li Xia'nın şaşkın ifadesi tam olarak Xiao Nian'ınki gibiydi. "İkiniz çıkmıyor musunuz?"


"Ah?"

- Söylentiler durmadı mı? Aileleri onları nasıl duymuş olabilir!


“Bu kadar şaşırtıcı olan ne?” Xu Li Xia'nın bakışları imalı hale geldi, başında havluyla Xiao Nian'ın tişörtü giyen Wei Ru Song'u düşündü, sonra sadece bir çift pantolon giyen Xiao Nian'a baktı. “Tamam, biliyorum, bugünlerde çocuklar sorun değil, her zaman çok açık fikirliyim. Ona karşı iyi davranmalısın, zorbalık yapma, tamam mı? Eğer olmazsa eve geldiğinde seni pataklarım.”


Tüm bu ifadelerin Xiao Nian'ın yüzüne çarptığını görmek çok nadir bir fırsattı, konuşmak için kaşlarını kırıştırdı, ancak Wei Ru Song tarafından sözü kesintiye uğradı.


“Hayır, kız kardeş Junior bana zorbalık yapmıyor, Junior bana çok iyi davranıyor, benim için gerçekten endişeli, birlikte çok iyi anlaşıyoruz.”


"Vay! Cidden mi?" Xu Li Xia, sevimli ve şakacı 18 yaşındaki güzel bir kız gibi şaşırmıştı. “Biliyor musun, Xiao Nian evde baskıcı bir tiran!”


"Gerçekten mi?!" Wei Ru Song Xiao Nian’a yan bakış attı. “Çok zorba mı?!”


“Anne,” Xiao Nian utandı. “Başka bir şey yoksa şimdi gitmen daha iyi olur, hala daha sonra derslerim var.”


“Öyleyse Ru Song'un dersleri var mı?” Xu Li Xia, Wei Ru Song'un ellerini tuttu. “Annenin sana öğle yemeğini ısmarlamasına izin verirsen sana Xiao Nian'ın birçok çocukluk hikâyesini anlatacağım, şu anki imajı seni kandırmasın, aslında çok yaramaz!”


“Hayır, ama...” Wei Ru Song, Xiao Nian'ın çok mutlu olmadığını hissetti. “Junior çok istekli görünmüyor…”


"Onu umursama," Xu Li Xia, Wei Ru Song'un boynuna sarıldı, yüksek topukluları yerde gıcırdıyordu. "Gel, gelinini eğlenmek için dışarı çıkaran kayınvalide çok normal."


“Bekle bekle bekle anne anne anne anne-” Wei Ru Song'un boynu, biraz nefessiz kaldığı noktaya kadar sıkıldı ve acilen anne diye seslendi. “Pantolon giymiyorum! Bekle bekle bekle erdemimi bu şekilde kaybedemem!”


“Gitmek istemediğini göremiyor musun?” Xiao Nian, Wei Ru Song'un kolunu kavradı ve onu buradan uzaklaştırmaya çalıştı. “Kıdemli kibar, seni reddetmek için çok nazik.”


"Gerçekten mi?"  Xu Li Xia demokratik olarak sordu. “Ru Song, benimle gitmek ister misin?”


“...”

Wei Ru Song dikkatlice pantolonunu giydi, gözleri Xiao Nian ve Xu Li Xia'dan sekti. Xiao Nian'ın yüzü “Eğer gidersen dostluğumuzun sonu” diye tehdit ederken, Xu Li Xia'nın yüzü nazikçe “Gel hadi oynayalım” ifadesiyle gülümsedi. Wei Ru Song gerçekten bir çıkmazda olduğunu hissetti, Xu Li Xia yaşlıydı, elbette öncelik yaşlılarındı. Karar verdikten sonra Wei Ru Song gözlerini kapadı.


"Kız kardeş, seninle geleceğim."


"Oh evet!" Xu Li Xia, oğlunu yatıştırmak için yüce gönüllü bir yaşlı iyidir tonuyla Xiao Nian'ın omzunu okşadı. “Oğlum, her şey yolunda, sadece gelinimle olan ilişkimi geliştirmek istiyorum, sen sadece öğrenmeye ve gelişmeye devam etmelisin!”


Bitirdiğinde, Xiao Nian'ın kafasını aşağı doğru çekti ve yanağını yüksek sesle öperek üzerine seksi parlak kırmızı ruj izi bıraktı, sonra halk tabakasından Wu Ru Song’u rüzgâr gibi kapıdan dışarı sürükledi.


Xu Li Xia bir taksi çağırdı ve şehir merkezinin Venedik Büfe Restoran’a gitmesi için yönlendirdi. Burada bir yemek, Wei Ru Song'un bir haftalık yaşam masraflarına eşitti. Girdikleri gibi Xu Li Xia tanındı, bu yüzden hayranlarıyla fotoğraf çekinip imza verirken, Wei Ru Song'tan devam etmesini ve yemesini istedi.


Wei Ru Song’un genellikle büyük bir iştahı vardı, büfeye geldiğinde, servisçiler gözlerini yuvarlayana kadar yiyecekleri kürekle boşaltan aç bir hayalet gibi olurdu. Bununla birlikte, kendini daha alt tabaka göstermemek için, Xu Li Xia'nın önünde her zamanki gibi yemeye cesaret edemedi. Neyse ki hastalığından yeni kurtulmuştu ve gerçekten çok fazla iştahı yoktu, bu yüzden Xu Li Xia masaya geldiğinde, tabağında sadece birkaç parça buharlı tavuk ve salata gördü. Doğuştan bir hanımefendi gibi zarif bir şekilde yemek yiyordu. Xu Li Xia yüksek sesle güldü.


“Ru Song, bana karşı kibar olmana gerek yok, kötü bir kayınvalide değilim, bu kadar ihtiyatlı olma, daha fazla ye, gelinimin biraz dolgun olmasını seviyorum, hehe.”


“Hayır yanlış, kız kardeş. Xiao Nian ve ben arasında gerçekten hiçbir şey yok,” Wei Ru Song, ağzında tavuk vardı, neredeyse ağlayacaktı. "Üzgünüm, kız kardeş, ateşim yeni iyileşti, aslında Xiao Nian bana bir iğne yaptırmak için götürdü, bu yüzden çok fazla iştahım yok."


Xu Li Xia, bunu duyduktan sonra, Wei Ru Song'un kafasını suçlu bir şekilde okşadı.


“Bunu daha önce söylemeliydin. Hepsi benim hatam, üzgünüm. Hadi gidip onun yerine hafif bir şeyler yiyelim.


Restoranı hızla değiştirmek isteyerek Wei Ru Song'u çekti. -Tüm zengin insanlar bu kadar kontrolsüz mü?! Koltukları zar zor ısıttık ve gidecek miyiz?!  Wei Ru Song aceleyle elini geri çekti.


“Sorun değil, sorun değil, kız kardeş açım, bu restoran oldukça iyi.”


Xu Li Xia, kız kardeş olarak seslenildiğini duyduktan sonra neşelendi.


“Ah lütfen bana kız kardeş demeyi kes, bunun için çok yaşlıyım.”


“Bu nasıl olabilir, yirmili yaşlarında gibisin, ilk bakışta gerçekten Xiao Nian'ın kız kardeşi olduğunu düşündüm.”


“Sen gerçekten tatlı bir konuşmacısın, oh haha,” Xu Li Xia gülümsedi ve Wei Ru Song'a sarılma ve öpme dürtüsü hissetti. “Neden benim gelinim değilsin? Xiao Nian'ı kabul etmeye istekli olduğun sürece.”


 Büyük bir tur attık, neden hala Xiao Nian'ın karısı olmam konusunda ısrar ediyor? Xiao Nian'ınız neden benim karım olamaz? Bekle, bununla ilgili bir sorun var?


“Aslında Nian Nian'ın seni çok sevdiğini görebiliyorum.”


"Ah?"


Çok zeki, bunu gerçekten fark ettin mi? Sana gerçeği söyleyeyim, bende bunu görebiliyorum…  Wei Ru Song elbette bunu yüksek sesle söylemeye cesaret edemedi, eğer değilse biraz şirret gibi görünürdü. Xiao Nian'ı talep ediyormuş gibi ve bir çeşit Xiao Nian'dan faydalanıyormuş gibi, ona emir vererek hala iç çamaşırını elde yıkamayı öğretmeyi planlıyordu. Xu Li Xia bunu biliyor olsaydı, değerli oğlunu taciz ettiğini hisseder miydi?


“Nian Nian'ın seninle duş aldığını ve saçlarını kuruttuğunu gördüm, hiç kimseye böyle davrandığını görmemiştim.” Xu Li Xia’nın gözleri şakacı ve sinsice parladı. Dedikodu, gerçekten herhangi bir kadının yaşından 10 yılını götüren bir şeydi. “Biliyor musun, Nian Nian evde oldukça zorba, herkes onu dinlemek zorunda, her zaman babasına ve bana karşı ilgisiz, çoğu zaman soğuk bir savaş içinde, bugün varlığın olmasaydı, benimle konuşmamış bile olabilir.”


"Ah? Gerçekten mi?" Tanrım, Wei Ru Song istemeden iç çekti, Oscar'a layık bir film yıldızının ani düşüşünü görmüş gibiydi, Xiao Nian'ın oyunculuk okumaması için ne büyük bir israf! Çin'in eğlence sektörünün gelecekteki kahramanı da aynen böyle gömüldü. “Ama Gencin gerçekten oldukça iyi bir insan olduğunu hissediyorum, çok itaatkâr, insanlara çok içten davranıyor.”


Xiao Nian'ın annesi kabı karıştırırken, hiçbir şey ilişkilerini bundan daha fazla doğrulayamazdı. Wei Ru Song korkuyordu, eğer bu devam edecek olsaydı geriye kalan sadece birisinin kıç deliğini becermesi olurdu.


“Ai, hata yaptığımızı düşünüyoruz,” Xu Li Xia konuşurken bardağındaki pipeti ısırdı, pipeti düzleşene kadar ısırma alışkanlığı Xiao Nian’ınkine benziyordu. Xiao Nian pipet ne kadar sert olursa olsun hala ısırırdı, bu kalıtsal gibi görünüyordu. “Nian Nian küçükken, işimizle meşguldük ve onun için ilgi gösterme zamanını kaçırdık. Hayatında ona rehberlik etmenin ne kadar önemli olduğunu fark ettiğimizde, çok geç oldu, artık buna ihtiyaç duymadı, ilgimizi ve endişemize değer vermedi. Ayrıca, dökülen süt için ağlayamayacağımızı da biliyoruz, bu yüzden onunla asla yakın olmayı dilemedik, sadece sevdiği birini ve onu seven kişiyi bulabileceğini umuyoruz. Sonuçta o benim bir parçam, elbette onun için en iyisini istiyorum…”


Bu atmosfer doğru değildi, Wei Ru Song hızla gözyaşlarını silmek için kayınvalidesine, peri kız kardeşine vermek için iki peçete aldı. Xu Li Xia, Wei Ru Song'un gergin ifadesiyle eğlendi, çok sevimliydi, Xiao Nian'ın onu sevmesine şaşmamalı.


“Sorun değil, yük hissetme, eğer onu gerçekten sevmiyorsan, artık bunu söylemeyeceğim.”


“Onu sevmediğimden değil, sadece, normal bir tür böyle bir şey değil, aslında böyle bir şey var, sadece…” Wei Ru Song bir sebep düşünemediği için küfretmek istedi. “…Xiao Nian'a iyi davranacağım?”


"Güzel!" Xu Li Xia sonunda Wei Ru Song'a sarılma dürtüsünü serbest bıraktı. “Artık gelinim sensin! Hadi gidelim, sana bir içki ısmarlayacağım!”


“Bekle kız kardeş bir şeyi yanlış mı anladın?”


Wei Ru Song sersemledi, neler oluyor? Onu evlendirecek ne dedi?!


“Evet, işte burada bir yanlış var,” Xu Li Xia ciddiydi. "Bundan sonra bana Anne demelisin, tamam mı?"


Wei Ru Song'un odasına döndüğü gecenin ortasındaydı, onunla birlikte ezici bir alkol kokusu girdi, ışıklar sönüktü, Xiao Nian uyuyor gibiydi. Wei Ru Song sarhoştu, ama buna değdiğini hissetti, bu geziyle hepsi Xu Li Xia tarafından verilen Xiao Nian'a on binlerce şantaj malzemesi almıştı. Bazı çılgın sebeplerden ötürü, Wei Ru Song, kıyafetlerini çıkarırken Xiao Nian’ın yatağına sürünmeye başladı, kafası Xiao Nian’ın minik versiyonunun çıplak popo dansıyla doluydu. Yurttaki yataklara iki kız sığabiliyordu, ancak paylaşan iki adam için çok fazla şey istiyordu. Xiao Nian bir nedenden ötürü ölü gibi uyuyordu, ondan bir tepki gelmedi, Wei Ru Song'un sarhoş bir şekilde etrafta oynamasına izin verdi. Wei Ru Song, Xiao Nian'ın yanına uzanıp seslendi.


“Nian Nian, Küçük Nian, Tushie Nian, sana Tushie Nian diyeceğim tamam, bu ismi en çok sevdiğini biliyorum, küçükken tuvalete düştüğünü duydum, hahahaha Tushie Nian.”


Karanlıkta Wei Ru Song, Xiao Nian'ı taciz edip etmediğini bilmiyordu, tepki olmadan orada ona bakıyordu, Wei Ru Song kötüleşerek, Xiao Nian'ın kulağına yüksek sesle şarkı söylemeye başladı.


“Karım, ah ha, asla incinmeyeceksin, ah bin yıl bekleyerek, bekleyerek ah ah ah--”


Anlaşılmayan bir nedenden ötürü, Wei Ru Song o gece Xu Li Xia ile sohbet ettikten sonra, savaşma coşkusuyla doluydu. Xiao Nian'a karşı çok nazik olduğunu hissetti,
sonuçta Xiao Nian ondan daha gençti ve aslında birisinin onunla ilgilenmesini, onun hakkında endişelenmesini istiyordu. Açıkçası Wei Ru Song, Xiao Nian'a bu sevgiyi ve huzurlu bir ortamı veren kişiydi hahaha-


Gökyüzü aniden döndü. Wei Ru Song, baş dönmesi hissiyle vücudunda bir ağırlık hissetti, Xiao Nian'ın onu yatağa ittiğini fark etti. Karanlıkta şaşkınlıkla Xiao Nian'ın gece gibi koyu göz bebeklerini gördü, içlerine ısı oyuldu, sebepsizce ayılmasına neden oldu, tüyleri korku içinde ürperdi. Ne de olsa uyurken birisi çığlık atıp kulaklarında bağırsaydı, herkes kızardı, Xiao Nian bu sefer gerçekten çok kızmış olmalı, eliyle Xiao Nian'ın yüzünü bir japon balığı gibi sıkıştırmıştı.


“Wei Ru Song, sikilmek mi istiyorsun?”


Bekle, Junior, rüya görüyor musun? Sana sözlerini değiştirme şansı vereceğim, bunu duymamışım gibi davranacağım, yeniden başlayacağız.


“Ah, ne dedin?”


“Dedim ki, sikilmek mi istiyorsun?”


Pekala, görüyorsun, şimdi okuyucular, aramızda bir şey olmasa bile, aramızda bir şey olacağını biliyorlar.

 


Yorumlar