LFDTPG - Bölüm 11 - 15 [HH]

İki Kuyruklu Küçük Tilki İblisi ve Onun Taoist Rahip Gong'u – Bölüm 11 - 15



Bölüm 11


Küçük tilki iblisinin vücudu muhtemelen çok hassastı. Sadece birkaç dokunuşla boğazından tatlı bir inleme sesi çıkarmaya başladı. Anka kuşu gözlerinde baştan çıkarıcı bir aura ortaya çıktı, bu tilki iblislerinin doğal yeteneğiydi. Küçük tilki iblisinin sadece yeni yetişkin olmasına ve uzun yıllar xiulian uygulamamasına rağmen, bir tilki iblisinin baştan çıkarıcılığı kemiklerine kazınmış ve doğuştan geliyordu.

Bu tür bir doğal cazibe, genellikle Taoist rahibin üstesinden gelmek için yeterli olmazdı ama küçük tilkinin masumiyetinden hoşlandı ve bu tür doğal cinsel enerji bir afrodizyak gibiydi, onu dayanılmaz bir şekilde heyecanlandırdı.

Taoist rahip parmağını uzattı ve küçük tilki iblisinin küçük arka deliğine soktu.

Tilki iblisinin bu açıdan doğal bir yeteneği olduğu inkâr edilemezdi. Küçük tilki iblisi, Taoist rahibin parmağından rahatsız olduğunu hiçbir şekilde hissetmedi. Sadece biraz doluydu. Belini hareket ettirdi ve parmağın daha rahat yerleşmesine izin verdi ve ardından Taoist rahibin kollarında itaatkâr bir şekilde kaldı.

Parmak son derece pürüzsüz girdi. Taoist rahip küçük tilki iblisinin erotik çizime bakarken çok şaşkın göründüğünü ve yataktaki adama nasıl davranacağını açıkça bilmediğini görmeseydi, muhtemelen küçük tilki iblisinin zaten küçük deliğine yağ bulaştırdığını düşünürdü. Küçük deliğin esnekliği çok iyiydi ve üç parmağı kabul etmesi uzun sürmedi.

Taoist rahip yıllarca kendini tutuyordu. Şimdi bu güzel ve itaatkâr küçük tilki iblisiyle tanıştığı için arzusu bir yanardağ gibi patladı. Hemen kendini agresif bir şekilde içine itti.

"Hya--!"


Bölüm 12


Küçük tilki bakireydi ve vücudunda son derece temiz bir his vardı. Yatakta çıkardığı kasıtsız baştan çıkarıcılık ile birleşince, son derece etkileyici bir manzaraydı.

Taoist rahip küçük tilki iblisinin belini tuttu ve onu kollarına çekti. Bir eliyle poposunu ovuşturdu ve diğer eliyle belini tutup yukarı ve aşağı hareket ettirdi.

Küçük tilki son derece uysaldı. Memnun kaldığında boğazından yumuşak ve tatlı sesler çıkardı. Acı hissettiği takdirde, Taoist rahibin omuzlarına yapışıp 'wuwu' diye ağlardı.

Taoist rahibin et çubuğu küçük tilkinin yumuşak ve sıkı küçük deliği tarafından sıkıca sarılmıştı ve gerçekten vücudunun içinde ölmek istiyordu.


Bölüm 13


Küçük tilki Taoist rahibin kucağına oturdu. Hassas ve beyaz baldırları Taoist rahibin beline dolandı. Küçük arka geçidini kenetlerken inledi ve Taoist rahibin gitmesine izin vermedi.

Taoist rahip şehvetli ve dürüst tepkisine âşık oldu. Beline sarıldı ve hareketleri daha çılgınlaştı ve ağzından aşk kelimeleri döküldü.

"Bunu sevdin mi?"

"Seviyorum... .. ah....!"

"Neyi seviyorsun?"

"Ah Yuan'ı....Seviyorum.... "

"Öyleyse bu küçük tilki benim büyük et çubuğumu seviyor mu?"

"Seviyorum...."

"Hepsini tekrar söyle."

"Seviyorum.... Ha... Ah Yuan'ı... Seviyorum... ah.... Ah Yuan'ın büyük et.... ah... çubuğunu...seviyorum... "

"Yang enerjimi emdikten sonra benim olacaksın. Bana ne diyeceğini biliyor musun?"

"Ah Yuan..."

"Bana 'kocam' de."

"Ah, kocam..."

"Bir kere daha."

"Kocam... ...Ah!"


Bölüm 14


Taoist rahip, küçük tilki iblisinin göğsündeki kırmızı çıkıntıları yoğurduğunda küçük tilki iblisinin deliğini zorla deldi.

Küçük tilki iblisi dokunmasına izin vermek için göğsünü ona itti. İfadesi hem masum hem de ahlaksızdı.

Taoist rahip meme ucunu ısırdığında küçük tilki iblisi "Hya!" sesi çıkardı, küçük penisi yüksekte durdu ve boşaldı. İffetsiz küçük deliği sıkıca kasılmaya başladı.

Küçük tilki iblisi ağır nefes aldı ve kollarını Taoist rahibin boynuna sardı ve öptü. "Çok iyi hissettiriyor! Kocam, hala daha fazlasını istiyorum."

Küçük delik çok sıkıydı ve belleri hareket etmeye devam etti.

Taoist rahip, et çubuğunu küçük tilki iblisinin küçük geçidini ovmak için kullandı ve ona o kadar çok zevk verdi ki, tamamen kollarında yumuşadı. Yumuşakça küçük tilki iblisinin kulağına şöyle dedi:

"Benim küçük iyi çocuğum, bir dahaki sefere kocanın büyük et çubuğunu sana itmek için kullanmasını istediğinde, 'Kocam, sik beni' demelisin, tamam mı?"

Küçük tilki iblisi tüm vücudu sıcak olana kadar becerildi ki, pembe renkli bir tilkiye dönüşmüştü ve Taoist rahibin dudaklarını ısırmak için uzandı. "Kocam, sik beni ~~~"

Beyaz teni pembeye boyanmıştı, göğsündeki iki kırmızı çıkıntı, ince ve zarif beli, uzun ve narin bacakları vardı...

Taoist rahip iki beyaz ve kabarık çöreği yoğurdu ve özenle "yetiştirme" yapmak için sıkı çalışmaya devam etti.


Bölüm 15


Hanın yatağı tüm gece boyunca sallandı.

Ertesi sabah uyandıklarında Taoist rahibin yang enerjisi küçük tilki iblisi tarafından bir kez daha emildi.

Taoist rahip küçük tilki iblisiyle banyo yapmak istedi.

Ama küçük tilki reddetti. "Ah Yuan'ın kokusunu seviyorum! Yıkama!"

Taoist rahip kendisinin gerçekten bozulduğunu düşündü.

Sadece bununla 'küçük kardeşi' tekrar kalkabilir miydi?



Yorumlar