LOGAW – Bölüm 1


Bölüm - 1: Karşı tarafta yaşayan yakışıklı bir adam var

İçindekiler | Sonraki Bölüm

Chen Xiao karşı tarafta oturan genç adamın kapısına baktı.

Bir hafta önce, Chen Xiao işten eve geldi ve eski binasının önünde zaten dar olan merdivenleri tıkayan birkaç büyük kutu buldu.

Chen Xiao önündeki büyük, uzun kutulara baktığında kaşlarını çattı, kim bu kadar aptal olur? Çalınmasından korkma ve herkesin yolunu tıka! Eğildi ve kollarını kutunun etrafına doladı, onu uzaklaştırmaya çalıştı –

Kahretsin! Hareket ettiremiyorum! 

Ayağıyla nefret dolu bir tekme attı, ağzını açtı ve bağırdı: “Kimin kutusu bu?! Ters döndü! Her şey düştü!!”

Eski moda konut binasının tek iyi yanı, tüm binanın sadece altı katı olmasıydı. Bu yüzden bağırması kat sakinlerinin yarısı tarafından duyulabilirdi.

Elbette, yukarıdan merdivenlerden inen birinin telaşlı sesi vardı.

"Ah, benim kutum – "

Chen Xiao derin bir nefes aldı ve bir ders vermeye hazırlandı. Yukarı baktı ve yo – gerçekten iyi görünüyordu.

Adam kulaklarını hafifçe örten kısa, siyah saçlarıyla, 25 veya 26 yaşında görünüyordu. Başının ön tarafındaki saçları çok kısaydı ve kalın kaşlarının altında bir çift siyah göz ortaya çıktı.

Bu sırada yakışıklı adam kutunun diğer tarafında duruyordu, bu yüzden iki adamın boy farkı açıkça görülüyordu.

“Eh? Benim kutum dökülmedi mi –” Yakışıklı adam kutuya baktı sonra Chen Xiao'ya baktı, henüz çözemedi.

Chen Xiao'nun gözleri kıvrıldı. Güldü: "Ah, toplamanıza zaten yardım ettim, bu kutu… çok ağır."

Yakışıklı adam bunun hakkında pek düşünmedi, utanç içinde başını kaşıdı ve güldü: "Çok teşekkür ederim."

Aiyo, gülümsemesi güzel görünüyordu ve iki kaplan dişi çok tatlıydı.

"Önemli değil, ama… önce bunları uzaklaştıralım, herkesin yoluna çıkmak iyi değil." Mesela benim gibi.

“Ah, üzgünüm! Sadece bir şey yerleştirmek için koştum, yakında geri döneceğimi düşündüm. Yolunuza çıktığına göre, sadece bu yığını kaldıralım." Yakışıklı adam yine başını kaşıdı, çömelip büyük kutuyu alarak gayret etti ve aceleyle diğer tarafa taşıdı.

Chen Xiao, kısa kollu giysisinin dışında açığa çıkan kaslarına baktı ve dudaklarını yaladı. Çok hoşnuttu, bu yüzden iyi bir insanmış gibi davranmaya devam etti: "Bu şeyleri merdivenlerden yukarı mı taşıyorsun?"

“Bu doğru, buraya yeni taşındım.” Yakışıklı adam utangaç bir şekilde gülümsedi.

Oh – taşınma ha, şimdi daha iyi oldu.

Chen Xiao'nun gözleri kahkahayla parlıyordu: “Aynı binada komşu olduğumuz için eşyaları yukarı taşımanıza yardım edeceğim. Ayrıca, eşyaları bu güvensiz yerde bırakırsanız, diğer insanların yolunu engeller. Ayrıca, kendi başınıza dolaşmak yeterince yorucu olmalı."

Gevezelik etti, diğer kişiye hiç konuşma şansı vermedi, çömeldi ve üst kata yürümek için bir kutu aldı.

Yakışıklı adam bu kadar sıcak kalpli biriyle tanışmayı beklemiyordu, bu yüzden kalan iki kutuyu alıp onu kovalamadan önce bir süre şaşkına döndü.

"Bu... çok ağırdı, kendim yapmama izin versen iyi olur!"

“Olmaz. Ben güçlüyüm, kolejde uzun mesafe yarış şampiyonuydum,” Chen Xian düşünürken gelişigüzel bir şekilde söyledi, çok ağır! Ama acı yoksa, kazanç yok (bir kurdu yakalamaya isteksiz olamaz)!… Lanet olsun, Laozi'nin elleri neredeyse kırıldı. "Hangi katta yaşıyorsun?"

"Altıncı."

Chen Xiao hem mutlu hem de depresif hissetti: Bu adamın yeni komşusu olmasına sevindi, üzgün çünkü siktir altıncı kata mı gidiyor?! Hayır, hayır, hayır, altıncı katta olmasaydı, benim için doğru kişi olmazdı.

Elbette sonunda mutluluk sefaleti gölgede bıraktı. Küçük kurdu tuzağa düşürmek istiyorsan, her zaman önce bazı zihinsel ve fiziksel travmalara maruz kalmak gerekir.

Mutlu bir fanteziye kapıldığında, elleri aniden ağrımayı bıraktı ve ayakları da ağır değildi. Bütün bedeni bir uğultuyla kaynadı.

Altıncı katta Chen Xiao kutuyu bıraktı ve ellerini salladı. Titrerken yüzündeki teri sildi ve yorgun değilmiş gibi davrandı. Bir göz attıktan sonra, bir kat daha yukarı çıkmam gerekse, sanırım burada açığa çıkardım, diye düşündü.

Yakışıklı adam arkasından takip ediyordu ve nefessiz kaldığına dair herhangi bir işaret olmadan ona gülümsedi. Kucağındaki kutuyla kapatılmamış kapıdan girdi.

Bu kadar zayıf iradeli göründüğünde nasıl bir boğa gibi güçlü olabilirsin…

Chen Xiao, çaresizce büyük kutuyu taşımaya ve eve girmeye devam etti. Bundan dolayı, uzun süredir hareketsiz vücudu aşırı yüklenmişti. Ayrıca bir süre ara verdiğinden, şimdi sadece birkaç adım attığında tüm vücudunun titrek bir ağırlık merkezine sahip olduğunu ve geri düşeceğini hissetmesine neden oldu.

Bitmişti.

Bağırdı, aceleyle boştaki elini yanındaki duvara yaslanmak için vurdu. Ama bir sonraki anda, kutu kaldırılırken eli hafifledi.

Bir gürültü ile yere düştü ve yakışıklı adamın kollarındaki kutuyla ona baktığını gördü.

Chen Xiao: “…”

Yakışıklı adam: "…"

Chen Xiao: "… pekala, henüz kalkmama yardım etmeyeceksin."

Yakışıklı adam: "… oh, oh, üzgünüm!"

Yakışıklı adam aceleyle büyük kutuyu yana attı. Ağır kutu yere çarparak boğuk bir ses çıkardı. Bir elini Chen Xiao'nun beline doladı, diğeriyle Chen Xiao'nun elini tuttu ve bir güç gösterisiyle onu kaldırdı.

Chen Xiao, diğerinin omuzlarını tutarken gözleri fırladı. Nefes alırken, diğerinden gelen sabun ve ter karışımını kokladı ve birden kendinin… sertleştiğini buldu.

Chen Xiao: “…”

Yakışıklı adam özür diledi: "Düştüğünde hiçbir yerin incinmedi, değil mi?"

Chen Xiao uzaklaşırken karmaşık bir surat yaptı: “…….”

“??”

Elini uzattı ve diğerinin omzunu okşadı: "… O halde komşuyuz, bana iyi bak."

Yakışıklı adam, Chen Xiao'nun atlayan düşüncelerine yetişemedi. Ona iri gözlerle bakarken bir süre şaşkına döndü: "Sen de mi bu katta yaşıyorsun?!"

"Kesinlikle. O zaman önce geri döneceğim, kendini yavaşça düzenleyebilirsin. Yardımcı olabileceğim bir şey varsa, beni ara."

"Tamam… çok teşekkür ederim!" Yakışıklı adam Chen Xiao'nun son derece tuhaf bir yürüyüşle dışarı çıkmasını izledi, düşme nedeniyle bir yaralanma olabilir mi?

Chen Xiao eşiğin üzerinden yeni adım attığında, omzu güçlü bir el tarafından kavrandı.

“Benim adım Gu MengYang. Özen göstermekten gelen ‘Gu’, MengZi'den (Konfüçyüsçü bilgin) gelen ‘Meng’, güneş ışığından gelen ‘Yang’. Ya sen?"

"Chen Xiao, 'Xiao'… zodyak'tan geliyor."

Gu MengYang sırıtarak: "O zaman kendine iyi bak Chen Xiao."

Gülümse… gülümse, kıçım! Gözlerim senin yüzünden kör olacak! Chen Xiao sertçe yutkundu. Gu MengYang'a el salladı ve yüzünü buruşturarak evine geri döndü.


Ertesi gün cumartesiydi. Chen Xiao, bu güne gelebilmek için bir hafta uyanık kalmıştı. Tabii ki uyudu ve telefonunun çalar saati kapalıydı. Bir fantezi rüyasından zevk alırken, birinin onu çağırdığını duydu. Rüyasında arkasını döndü, ama kimseyi görmedi ve sonra şok olarak yataktan sıçradı.

Küfrederek kapıya kadar sallandı ve kapıyı açarak seslenen sesi buldu: "Kim o?!"

Sonra, kapıda masum bir ifadeyle paniğe kapılmış bir şekilde duran Gu MengYang'ı gördü.

İkisi de biraz utanmıştı, bir süre konuşmadan yüz yüze duruyorlardı.

Chen Xiao yüzündeki kötü ifadeyi silmek için çok çaba sarf etmesi gerekti: "Ha, ha, ha, bir şeye mi ihtiyacın var?"

Hala biraz utanmış olan Gu MengYang, elindeki torbayı Chen Xiao'nun görüş alanına doğru sert bir şekilde kaldırdı.

O zaman Chen Xiao, Gu MengYang'ın elinde büyük bir torba olduğunu fark etti, gerçekten ağır ve gerçekten küresel bir şeydi,  ki bu...

"Karpuz mu?!"

"Doğru." Gu MengYang doğal bir şekilde güldü. “Bu sabah meyve almaya gittiğimden sana da bir tane getirdim. Dün senin için gerçekten sorun yarattım."

Diğerinin çok zararsız ama aynı zamanda biraz utangaç olduğunu görünce, bu gülümseme onu şiddetli bir şekilde mahvetti. Daha yeni uyanmış olmasına rağmen, Chen Xiao nefessiz kaldı.

"Neden bu kadar kibarsın, gerek yok, gerek yok."

Gu MengYang içten bir ifadeyle, "Olmaz, almalısın," diyerek karpuzu biraz zorla uzattı.

Chen Xiao bunu düşündü ve bir kenara itmedi. Torbayı aldı ve tesadüfen Gu MengYang'ın eline dokundu. Sıcak teninin değmesiyle onu bırakmamasını diledi.

“Pekala, teşekkür ederim.”

Gu MengYang, Chen Xiao'nun karpuzu aldığını görünce mutlu oldu ve şöyle dedi: "Hayır, dinlenmenizi rahatsız ettiğim için üzgünüm, bu yüzden önce geri döneceğim."

Chen Xiao, Gu MengYang'ın arkasını dönüp karşı kapıya doğru yürümesini izledi. Kapıyı kapatmadan önce geri dönüp ona el sallamayı unutmadı. Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı çarpıyordu. Bitti. Bu taşan bedensel aşk yanılsaması da nedir…

Ve sonra Pazar günü, genellikle öğlene kadar uyuyan Chen Xiao, gerçekten erken kalktı. Kulaklarını dikti ve kapının dışındaki gürültüyü dinledi, belki Gu MengYang bugün de kapıyı çalar? Fakat uzun süre dinledi ve hiçbir şey duymadı, kapının sesini bile, sadece yan taraftaki bayanların gürültüsü vardı. Sonunda daha fazla dayanamadı ve tekrar uyudu.

Dışarı çıktığında, Chen Xiao o kapıya bir kez daha bakmasına engel olamadı. Ama sonunda kapı hareket etmedi ve sadece karamsar bir şekilde gidebilirdi.

Eve gelip kapısını açtığında, Chen Xiao'nun arkasındaki kapı da açıldı.

“Chen Xiao?”

Elini anahtarın üzerindeyken o kadar hızlı geri döndü ki boynundan ‘ka’ sesi çıktı.

"Ah? Bir şey mi lazım?" acıya katlandı ve ‘konuşacak bir şey olmasa bile beni içeri davet et ve oturalım’ bakışı gönderdi.

"Hiçbir şey, sadece… karpuz yemeyi sormak için." Gu MengYang muhtemelen bunu söylemenin biraz tuhaf olduğunu düşündü, çünkü bitirdiğinde utançla güldü.

Ne?! Karpuz yemek mi?!

Chen Xiao, çenesi düşerken, başının boynundan düşmek üzere olduğunu hissetti. İlk kez karpuz yemeye bağımlı birini görmüştü, beni bir fincan çaya davet edemez misin?!

O cevap vermeden önce, Gu MengYang sadece "bekle" dedi ve içeri döndü. Birkaç dakika sonra ağır bir torbayla Chen Xiao'ya doğru yürüdü.

“Burada, yeni satın aldım.”

“...” Chen Xiao bir süre karpuza baktı, sonra uzanıp onu aldı, "O zaman kibar olmayacağım."


Gu MengYang pazartesi akşamı işten eve geldiğinde gördüğü ilk şey kapısının önündeki yerde büyük bir karpuz ve kapının üzerinde "yeni aldım, rica ederim!" notuydu.

Ve bu noktada Chen Xiao, karpuzu kemiriyordu, hareketsizce gözetleme deliğinden karşıya bakıyordu. Gu MengYang'ın bir gülümsemeyle karpuzu almasını izledi. Kapısına doğru geldi.

Hmmhmm, karpuz ikram etmeyi seviyorsan, o zaman bu Laozi, hayatımın geri kalanında bana karpuz almana izin verecek!

----
Ç.N: Dün gece uykusuzluktan nasıl attığımı bilemedim lol. Her yer bembeyazdı kusura bakmayın. Şimdi düzelttim. ❤

Duyuru: İngilizce Çevirmeni izin vermediğinden bu projeyi üzülerek durduruyorum.
İçindekiler | Sonraki Bölüm



Yorumlar