LSR BÖLÜM 16


Bölüm 16 - Ne Yapmalı, Bu Sefer Küçük Hanım Kahramanı Kurtarmış Gibi Görünüyor









Yurda döndüğünde, Xiao Nian hala sınıftaydı. Wei Ru Song, sokağa çıkma yasağı olduğu için Xiao Nian'ı bilgilendirmesi gerektiğini düşündü. Sokağa çıkma yasağını bozduğu tespit edilirse uyarı alabilirlerdi.

Xiao Nian yemekten geri döndüğünde, Wei Ru Song Xiao Nian'a gülümseyerek uysalca oturdu.

"Junior, Noel için planın var mı?"

“Hayır, senden ne haber, Kıdemli?”

“Sınıf arkadaşlarım beni kızları yakalamak için bir bara davet ettiler.”

Wei Ru Song, Xiao Nian'ın ifadesini dikkatle gözlemledi, ancak Xiao Nian asla duygularını belli eden biri değildi. Xiao Nian hemen cevap vermedi, sadece bir süre sonra konuştu.

“Tamam, dikkatli ol, işte yemeğin.”

Xiao Nian bilgisayarını açmak için döndü ve oyun oynadı, başının arkasına bakan Wei Ru Song'u yalnız bıraktı. Uzun süre birbirlerini tanıyan Wei Ru Song, Xiao Nian'ın biraz mutsuz olduğunu hissetti, bu yüzden hızlı bir şekilde içtenlikle açıkladı.

“Seni davet etmeyerek kaba davrandığımdan değil, sadece gelecek olsaydın, tüm kızlar sana dikkat ederdi. Diğer adamların nasıl şansı olurdu.”

“Tamam.”

“Mutsuz musun?”

“Hayır.”

Wei Ru Song elini Xiao Nian'ın omzuna koydu ve parmağıyla güzel yüzünü dürttü.

"İyi oyna."

Bunu düşündüğünde oldukça pislikti, ne de olsa Xiao Nian onunla ilgilenmişti, buna rağmen Wei Ru Song'un hiçbir kızla tanışma niyetinde olmamasına rağmen hala önünde kızlarla buluşacağını söyledi. Xiao Nian'ın genç kristal kalbinin Wei Ru Song’un sebep olduğu bu yara yüzünden paramparça olup olmadığını bilmiyordu.

“Hangi bara gideceksin?”

“Romantik, Kuzey Kavşağı tarafındaki.”

"Dikkatli ol."

“Peki peki,” Wei Ru Song güldü ve Xiao Nian'ın omzunu okşadı. “Erkekken neye dikkat etmem gerekiyor?”

Xiao Nian, Wei Ru Song'a anlaşılmaz bir ifadeyle baktı ve Wei Ru Song'un omurgasının titremesine neden oldu.

Wei Ru Song video oyunlarının canlı yayınlarını izlemeyi severdi, Xiao Nian da ona katılırdı. Wei Ru Song yerde yuvarlanarak gülüyorken, Xiao Nian mizahı anlamamış gibi görünüyordu, Wei Ru Song’a yandan son derece aptalca ifadeyle baktı.

“Hah- Neden gülmüyorsun haha-”

Belki Wei Ru Song'a biraz yüz vermek için, Xiao Nian'ın dudaklarını kıvırarak sert bir gülümseme gösterdi.

“Gitme vaktin gelmedi mi?”

”Ah? Ha– Oh! Evet saat neredeyse 22.00- Şimdi gidiyorum! Canlı yayındaki gibi bana yardım etmeyi unutma - Seni seviyorum muah muah MUAH!”

Wei Ru Song dudaklarını büzdü ve Xiao Nian'a birkaç öpücük attı, iğrenç bir şekilde ona sevimli davrandı. Bu sefer Xiao Nian gerçekten gülümsedi, kaşları düz, gözleri hilal gibi, sahne büyüleyiciydi. Wei Ru Song sanki kendini utandırmış gibi hissederek kaçtı.

Huang Fan şaşkınlıkla, “Xiao Nian ne olacak? Onu yurtta yalnız bekletmeye dayanabilir misin?” diye sordu.

“Onu getirmememi istemedin mi?” Wei Ru Song bu konuyu durdurmak istedi. “Neden getirmeliyim?”

“Ah oh, unuttum,” Huang Fan kendi kafasına vurdu, "Gidelim, içeride kendimizi dağıtalım."

"Huang Fan Huang Fan, senin arkana takılabilir miyim?" Lin Wei umutla geldi, zavallı bir şekilde Huang Fan'ın kolunu çekti. “Geçen yıl yalnızken kimse benimle konuşmaya gelmedi…”

Huang Fan'ın yüzüne hemen çelişkili bir ifade yazıldı, “Sen de kimsin, kaybol. Seni tanımıyorum, beni bırakmazsan şu anda bağıracağım.” Xu Yang Sheng, Huang Fan'a yardım etmeye çalıştı.

"Kardeş Wei, Kardeş Wei, hadi böyle yapalım, benimle birlikte takılacaksın, ben senin yancın olacağım, tamam mı?"

Huang Fan ve Xu Yang Sheng gizli bir bakış alışverişinde bulundular. Xu Yang Sheng her zaman insanlara yardım etmeyi kabul ederdi, sadece gerçekten ihtiyaç duyulduğunda ortadan kayboldu. Olaydan sonra her türlü mazeret bulurdu. Örneğin; bomba dağıtımını tartışmak için ABD başkanıyla görüşmesi gerektiği gibi, büyükannesinin komşusunun köpeğinin doğum yapmasına yardım etmek zorunda kaldığı gibi, insanları suskun hale getirirdi.

“Evet, evet, Yang Sheng hala en iyisi, sana yapışacağım!”

“Ru Song ne olacak?”

“Ah? Ben mi?” Wei Ru Song ilk kez bir barda olduğu için, bazı sebeplerden dolayı, eve gitmek istiyor gibi bakıyordu. Xiao Nian ile video oyunları oynamanın bara gitmekten daha eğlenceli olacağını itiraf etti. “Sadece devam edin, ayrılalım, sonra görüşürüz!”

Wei Ru Song ayrıldı, bu bar oldukça büyüktü, çok sayıda insan vardı, hem erkekler hem de kadınların birkaçı bar tezgahında oturuyordu. Wei Ru Song hızla masadaki tüm kadehlere bakarak kendini bir koltuğa yerleştirdi, menüden zararsız görünümlü bir kokteyl seçti.

"Bir bardak, bir bardak... karpuz kokteyli alacağım lütfen."

Wei Ru Song daha sonra oyun oynamak için telefonunu çıkardı, yarısında Xiao Nian ona oyun içi bir mesaj gönderdi.

- Barda oyun mu oynuyorsun?

- Evet, bununla ilgili sorun mu var?

- Hayır

- Yurt başkanı kontrol etmeye geldi mi?

- Evet

- Güzel, burada çok sıkıldım, sadece seninle oynamalıydım

Bu mesajı gönderdikten sonra Wei Ru Song, Xiao Nian'dan biraz özür diledi, yedek planı gibi görünüyordu, Xiao Nian da cevap vermedi. Wei Ru Song somurttu, sonra içkisi geldi.

"Karpuz kokteyliniz."

Wei Ru Song başını salladı ve içkiyi bir ağız dolusuyla bitirdi, meyve suyu içmek gibiydi, içinde belirgin bir alkol tadı yoktu. Sadece oyunda bir turu bitirdikten sonra, Wei Ru Song yanındaki siyah beyzbol ceketli bir adamı keşfetti. Wei Ru Song birkaç bakış atıp onayladıktan sonra bağırdı.

“Ecko'nun Darth Vader Sınırlı Üretimi!”

“Evet,” Adam kaşlarını kaldırdı. “Sen de mi seviyorsun?”

“Seviyorum!” Wei Ru Song'un gözleri parladı. “Bir çift Dark Side Air Max 90’ım da var!”

Adam birdenbire dedi. “Seni seviyorum.”

Wei Ru Song gülümsedi. “Biliyorum.”

Replikleri okuduktan sonra her ikisi de kahkaha attı, adam Wei Ru Song'un elini tuttu.

“Chu Yun He, ya sen?”

“Wei Ru Song!” Wei Ru Song da, Chu Yun He'nin elini tuttu. “A Üniversitesinde mi okuyorsun?”

Chu Yun He’nin çevresinde güçlü bir aura vardı, belirgin kaşları ve keskin gözleri, güçlü tavırlıydı. Chu Yun He biraz şaşırdı. 

“O kadar genç mi gözüküyorum?”

“Eh?”

“Ben 28 yaşındayım.”

“Ah?!” Wei Ru Song şok oldu. “Gerçekten görülemez, çok genç görünüyorsun kardeşim!”

Chu Yun He'nin görünüşü ve stili kesinlikle bir kampüs idolü gibiydi. Wei Ru Song bunu düşündü, okulun kafeteryasında değil bir bardaydılar, elbette burada her türlü insan olurdu.

"Sen bir öğrenci misin?"

“Evet, A Üniversitesinden.”

"Hangi fakülte?"

“Bilgi Mühendisliği,” Wei Ru Song'un yüzü değişti. “Aslında bir manastır.”

“Hahaha,” Chu Yun He, Wei Ru Song tarafından eğlendirildi. “Benim için de aynıydı, bir kadının herhangi bir görünümü bizim bakakalmamıza neden olurdu.”

“Tamamen anlıyorum,” Wei Ru Song, Chu Yun He'nin omzuna hafifçe vurdu. “Şu anda, bir sivrisinek tütsüsü gibi bükülmek üzereyim.”

“Ya?”  Chu Yun He düşünceli bir şekilde dedi. “O zaman dikkatli olmalısın.”

“Bu yüzden bara geldim.”

“Yalnız mı geldin? Yoksa arkadaşlarınla mı? Seni şimdi oyun oynarken gördüm,” Chu Yun Barmene işaret etti. “Bir bardak old-fashioned, teşekkürler.”

“Sana gerçeği söylemek gerekirse, bu benim ilk kez bir bara gelişim. Buraya sınıf arkadaşlarım tarafından sürüklendim. Bu Noel'de bekar olmayı bırakmak istediler. Hey gülme, neden gülüyorsun.”

"Tamam tamam tamam, gülmeyeceğim, devam et."

Wei Ru Song Chu Yun He'ye karşı çok arkadaş canlısıydı. Belki Chu Yun He'nin karakteri ve ilgi alanları nedeniyle, ayrıca yabancılara sır söylemeye de hiç endişe etmiyordu. Wei Ru Song, Chu Yun He'ye ağabeyi gibi davrandı ve her şeyi ona anlattı.

“Daha önce bir kız arkadaşım vardı, ancak bazı kazalar nedeniyle herkes şimdi eşcinsel olduğumu düşünüyor…”

“Erkek arkadaşın var mı?”

“Hayır, o sadece oda arkadaşım, biz– Aslında, değil…”

Wei Ru Song biraz tutarsızdı, Xiao Nian ile olan ilişkisini her zaman tanımlamak zorunda kaldığında her zaman böyleydi, hem beyni hem de ağzı hiçbir şey düşünemedi. [Ç.N: Ağzıyla düşünebilen WRS ]

“İşte old-fashioned.”

Barmen iki bardağı Chu Yu He'nin önüne yerleştirdi. Chu Yun He'nin parmağı bardağın ağzına gizlice dokundu, bir hap içeceğe düştü ve çözüldü, sonra o bardağı Wei Ru Song'a verdi.

“Sorun değil, acele etme, bu old-fashioned tam sana göre.”

“Ah... Teşekkürler o zaman.”

Wei Ru Song Chu Yun He'nin gözlerine baktı, biraz belirsiz bir tutku ile parlıyorlardı- loş ışıkla karıştırmış olmalı, Wei Ru Song endişeyle görmezden gelmeye karar verdi, bardağı kaldırdı ve tek seferde içeceği bitirdi.

“Belki ikimizde de vardır, ben, ben artık bunun hakkında konuşmak istemiyorum! Üzgünüm kardeşim.”

Old-fashioned’in içindeki alkol, karpuz kokteyli ile karşılaştırıldığında fark varmış gibi görünüyordu. Old-fashioned içmek bir alevi yutmak, karnını yakmak gibiydi, Wei Ru Song'un yüzü farkında olmadan kızardı.

“Neden kendin hakkında konuşmuyorsun? Görünüşünle, barda hedeflediğin herkes kesinlikle senin tarafından ele geçirilebilir, değil mi?”

“Durum böyle mi?” Chu Yun He gülümsemesi büyüdü, eli Wei Ru Song'un elma gibi kırmızı yanaklarını kavradı. Avucunu yakan sıcaklık, bu hapın çalıştığının bir işaretiydi. "Tahminimce öyle."

Wei Ru Song’un başı dönüyordu, midesindeki sıcaklık vücuduna yayıldı. Wei Ru Song bunun düşük alkol toleransından kaynaklandığını düşündü.

“Ben, sanırım biraz sarhoş oldum, bunun kokteylden mi yoksa old-fashioned’den mi olduğunu bilmiyorum, oldukça güçlü…”

“Sen iyi misin?” Chu Yun He endişeli gibi davrandı ve sallanan Wei Ru Song'u destekledi. “Seni dinlenmeye götürmemi ister misin?”

“Ben… seni rahatsız etmek istemiyorum…”

O zamana kadar, Chu Yun He zaten Wei Ru Song'un beline sarılıp onu kucağına çekmişti. Wei Ru Song daha önce ne hiç sarhoş olmuştu, ne de uyuşturulmuştu. Sarhoş olma ya da uyuşturulma arasında ayrım yapamıyordu, sadece giysilerindeki baştan çıkarıcı kolonyasının hafif kokusuna boğularak Chu Yun He’ye yaslanabilirdi.

“Evde Star Wars orijinal hatıra ve DVD'lerinden oluşan bir duvarım var, onları görmek ister misin?”

“Evet!” Wei Ru Song, masum bir çocuk gibi gülümseyerek Chu Yun He'nin boynuna heyecanla tutundu. “Görmek istiyorum! Güç seninle olsun! Hahaha-”

İkisi barı gey çiftine benzeyen çifte kumrular gibi terk etti. Chu Yun He’ye sarılarak yeraltı otoparkına gitmek üzereydi. Wei Ru Song'un şu anki durumu sadece eylemi tamamlamak için baştan çıkarıcıydı. Lanet olsun, Chu Yun He ilk görüşte aşık olmaya biraz inanmaya başlamıştı.

“Orda dur.”

Birisi Chu Yun He ve Wei Ru Song'u durdurdu, ikisi de arkasını döndü.

“Sen kimsin?”

“Junior?”

Xiao Nian, Chu Yun He'ye doğru yürüdü ve şaşkın Wei Ru Song’u kollarına çekti. Gözlerini Chu Yun He'ye ürkütücü bir şekilde dikerek, buz gibi bir tonla sordu.

“Sevgilimi nereye götürüyorsun?”

-------

Ç.N: Bir çiftimiz daha var tahmin edin kim? 
Yeni bir novele daha başlamak istiyorum ama henüz karar veremedim. İstediğiniz var mı? 







Yorumlar