ICD – Bölüm 73

Bölüm 73 – [Usta-öğrenci hikayesi 31] Hepsini Öldür


[Sözlük]

 

Eser sahibi: Qing Huan

Kaynak: Second Life Çevirileri

 

 

“Görünüyor ki entelektüel açıdan cahil değilsin.”

 

Kadın Chu Jiao’nun içsel varsayımını duymuş gibi görünüyordu, sonunda dik oturarak onunla dalga geçmeyi bıraktı.

 

Elini bir sallayışıyla kırmızı ipek örtülü yatak ve iki erkek gözdesi ortadan kayboldu. Tüm oda aniden bomboş bir salona dönüştü. Tekli kırmızı lake altın kartal anka Xumi[1] koltuğuna otururken, kıyafetleri geniş kollu altın düğmeli bir Çin ceketine dönüştü.

[1. Böyle bir koltukmuş, ancak bana göre lahite daha çok benziyor.]

 

“Adım Wan Xi,” Kadının sesi artık önceki baştan çıkarıcı tonu taşımıyordu, aksine soğuk geliyordu. “Ancak bu isim uzun zamandır insanlar tarafından unutuldu.”

 

“Çoğu bana… Mutlu Birliktelik Şeytan Atası diye hitap ediyor…”

 

Mutlu Birliktelik Şeytan Atası!

 

Beklediği gibi, Cang Jing Köşkü’nde okuduğu saygıdeğerdi! Fırın yapısına sahip olan Saygıdeğer Mutlu Birliktelik, o zamana ait yin ve yang ilkelerine karşı çıktı, şeytani yola yöneldi ve üç diyarda ün kazandı!

 

“Hehe, sonraki neslin benim hakkımda yazdıkları bu mu?” Saygıdeğer Mutlu Birliktelik, Chu Jiao’nun değerlendirmesini duydu ve oldukça mutlu oldu.

 

“Bu küçük çocuk cahildir, kıdemlimin affetmesini umuyorum, kadim metne sadece yüzeysel bir bakış attım!”

 

Chu Jiao derhal günahlarını itiraf etti. Sadece Wan Xi ile böyle bir fırsatla görüşebildiği için son derece hoş bir şaşkınlık hissedebiliyordu ve Wan Xi’yi dikkatsizce gücendirerek fırın yapısının ‘çift yetiştirme’ yöntemi hakkında daha fazla bilgi alma fırsatını kaybetmek istemiyordu.

 

“Pekala, seni küçük bebek. Bu kadar düşünmene gerek yok.”

 

“Buraya adım atabildiğine göre, bunun kaderinde olduğu anlamına geliyor.”

 

“Sonuçta, zaten bin yıldır bekliyorum…”

 

“Tek sensin…”

 

Tek ne? Wan Xi sözlerini bitirmeden önce, Chu Jiao bunun kendisiyle aynı fırın yapısına sahip olduğu için olduğunu tahmin edebiliyordu.

 

“İlahi duyum uzun süre dayanamaz…”

 

“Buraya gel.”

 

Chu Jiao itaatkar bir şakilde ileri adım attı ve başını saygıyla eğerek Wan Xi’nin önünde durdu.

 

Kadın ince parmağını uzattı ve alnının ortasına işaret etti.

 

“Konsantre ol.”

 

“Neyi aradığını biliyorum.”

 

Chu Jiao’nun ruhani alanının üzerinde gümüşi-beyaz bir yeşim taşı belirdi.

 

Chu Jiao şok oldu, bu… “Dokuz Gizemli Kurucu Kutsal Yazıtı” olabilir miydi?

 

Saygıdeğer Mutlu Birliktelik’in sesi Chu Jiao’nun kulaklarında devam etti.

 

“Oluşturduğum bu yetiştirme yöntemi, fırın yapısına sahip kadın yetiştiriciler için yeni bir yol oluşturmak amacıyla yapıldı, ancak ölümsüzlüğe yükselirken, o iğrenç Taoist Zi Rong beni aptal yerine koydu ve Mutlu Birlik Tarikatımı yok etti. Bu ‘Dokuz Gizemli Kurucu Kutsal Yazıtı’nı da kapsıyor.”

 

Gerçekten “Dokuz Gizemli Kurucu Kutsal Yazıtı” idi! Chu Jiao’nun şüphesi hoş bir şaşkınlığa dönüştü. Sonunda fırın yapısının bir çaresi vardı!

 

Öte yandan, Wan Xi geçmiş deneyimlerini anımsamaya dalmış gibi görünüyordu. Uzun süre sessiz kaldı ve bir süre sonra konuşmaya devam etti.

 

“Unut gitsin, sana bu geçmiş olaylardan bahsetmeyeceğim…”

 

“Bu gizli bölge… başlangıçta benim tarafımdan yaratıldı. Mutlu Birlik Tarikatı’nın gençlerine xiulian uygulayabilecekleri bir yer sağlamak için… Ayrıca beklenmeyene karşı korunmak için ilahi duyumun bir parçasını geride bırakmıştım.”

 

“Bin yıl geçtikten sonra Mutlu Birlik Tarikatı’nın artık var olmayacağını ve hatta mirasımın bozulacağını asla beklemiyordum…”

 

“İlk önce senin gibi küçük bir kızın kayda değer bir beceriye sahip olmadığını düşündüm, sonuçta temelini ancak 20 yaşında kurmayı başarabildin.”

 

“Gençliğime geri dönersem, bu lord temel kuruluşunu on yaşındayken tamamlamıştı.”

 

Chu Jiao acı bir şekilde gülümsedi ve Saygıdeğer Mutlu Birliktelik’in şikâyetlerini dinledi. Doğuştan gelen zekâsı hakkında hiçbir şey yapamazdı.

 

“Ama…” Wan Xi konuyu tekrar değiştirdi. “En azından sende bir gölgem var, gelenekçilerin yürümeye cesaret edemeyeceği yolu yürümeye cesaret edebilirsin.”

 

Ha? Chu Jiao ne demek istediğini tam olarak anlamadı.

 

“Hehe…” Wan Xi belirsiz bir şekilde kıkırdadı. “Ustanı çifte uygulama için baştan çıkarmaya cürret etmek… cesaretinin ne kadar büyük olduğunu gösterir. Bunu sevdim.”

 

Chu Jiao bunu duydu ve utanmış bir ifade ortaya çıkardı. Saygıdeğer Mutlu Birliktelik’in ne tür bir hastalıklı zevkinin olduğu konusunda yeni bir anlayış kazandı.

 

“O zamanlar, bütün gün adaleti korumak için sadece savaşan ikiyüzlülere tahammül edemezdim. Onlar ağırbaşlı görünüyorlar ama kalpleri herkesten daha çürümüştü.”

 

“Yine de, hehe, ustan ender dürüst bir beyefendi gibi görünüyor.”

 

Ustasından bahsedildiğini duyunca Chu Jiao’nun kalbi titredi.

 

“Rahatla küçük kız, ustana ne yapabilirim? Şu anda ber sadece bir çuval eski kemiğim. Hehe.”

 

“O zamanlar en az 3000 erkek oyuncağım vardı… ustanız gibi insanlar… bu yüzden yemekten yoruldum ~ ”

 

Chu Jiao soğuk ter döktü. Gerçekten Saygıdeğer Mutlu Birliktelik’in geçmişine hayranlık duydu.

 

Wan Xi, onunla dalga geçmeyi bıraktı ve sadece alnını dürterek parmak uçlarından başka bir kırmızı ışık yaydı.

 

Chu Jiao düşündü, “Bu gizli bölge doğru yol uygulayıcıları tarafından tüketilmiş olsa da…” Wan Xi, on büyük tarikatın paylaşmayı kabul ettiği Sendai Arıtma’ya atıfta bulunmuş olmalı. Görünüşe göre, gizli bölge sahipsiz değildi çünkü sahibi başından beri buradaydı.

 

“Burada hala güzel şeyler var.”

 

“Sana aktarabilirim ama önce benim için bir şey yapmalısın.”

 

Ona aktarmak mı?

 

Bu onun şanslı günü müydü?

 

Chu Jiao inanılmaz derecede memnun olmasına rağmen, yine de ihtiyatlı davrandı. Bu dünyada bedavaya ekmek diye bir şey yoktu, bu yüzden saygıyla başını eğdi ve sordu.

 

“Bu küçük kız sorunun ne olduğunu öğrenebilir mi? Chu Jiao’nun yetenekleri yardımcı olabilirse, kıdemli bu küçük kıza istediği gibi talimat verebilir.”

 

“Aslında… bu hiç de önemli değil.”

 

“Göze hoş gelmeyen birkaç küçük karides var ve gizli bölgemi bir sal yapmayı ve son derece iğrenç bulduğum şeylerle oynamayı planlıyorlar.”

 

“Bu yüzden benim adıma… sadece senden gidip hepsini öldürmeni istiyorum.”


[Sözlük]

 

Yorumlar