TWAPR – Bölüm 27

The Wulin Alliance’s Private Records - Bölüm 26



Önceki Bölüm | İçindekiler | Sonraki bölüm


  

Akşam olmadan önce, bir Shaolin öğrencisi Cheng Mo'ya iblis kızın onu görmek istediğini söyledi.

 

"Pekâlâ," Cheng Mo bunu önceden tahmin etti ve iblis kızın gözaltında tutulduğu yere kadar öğrenciyi takip etti.

 

Cheng Mo kapıyı ittiğinde odadaki ışığın loş olduğunu ve kadının onu bekler gibi yatağın yanında sessizce oturduğunu gördü.

 

Cheng Mo içeri girdiğinde, "Genç hanım." diye seslendi.

 

Kadın hafifçe güldü, "Sadece terk edilmiş bir kadınım, genç hanım nerede."

 

Cheng Mo bu sözleri duyduğunda bu kadının içindekileri dökeceğini anladı, adımlarını hafifletti ve yavaş yavaş ondan uzak olmayan bir yere yürüdü.

 

Kadın dedi ki: "Soyadım Zhu ve adım Yuqin. Song Dağı'nın yamacındaki küçük bir köyde babamla yaşardım. Doğumumda belirlenmiş bir nişanlım vardı. Babam ailesinin hayatını kurtarmıştı. O zamanlar, o aile, ailelerimizi evlilikle bağlamak için ciddi bir yemin etti. Beklenmedik bir şekilde, bu aile Song Dağı'nın eteğinde tanınmış zengin bir aile haline geldi. Nişanlım benden hoşlanmadı ve benimle evlenmek istemedi, bu yüzden bana tecavüz edecek birkaç haydut buldu, sonra saf bir bedene sahip olmadığımı söyleyerek evliliğimizi zorla bozdu. Babamın kalbi kırıldı, ağır bir şekilde hastalandı ve hayatını kaybetti. Her umudum toza dönüştü ve babamın peşinden gitmek istedim. Kendimi boğmaya çalıştığımda bir kadın beni kurtardı, beni Shuiyue Tarikatına geri götürdü. Tarikat Lideri bana dövüş sanatları öğretti ve intikam almam için bir yöntem söyledi, bu güne kadar bu şekilde hayatta kalabilirim."

 

Cheng Mo, "Song Dağı'na sırf intikam için mi döndün?" diye sordu.

 

Yuqin, "Evet, kim yapmadığımı söyledi? Ne yazık ki son anda o kel eşekler tarafından rahatsız edildim." dedi.

 

Cheng Mo içini çekti, "Bu adaletsizliği bildirdiğin zaman..."

 

Yuqin başını kaldırdı ve sordu, "O zaman Kahraman Cheng'e sormak istiyorum, babamın hayatını ve benim kederimi telafi etmesi için kimi aramalıyım?"

 

Cheng Mo da ona nasıl cevap vereceğini bilemedi. Ona göre, bu kadının mağduriyeti gerçekten de sadece o kişinin hayatıyla ödenebilirdi, ama bu kadının başkalarına zarar vermesini nasıl savunabilirdi?

 

Cheng Mo, kız Tarikat Lideri hakkında bahsettiğinde, Shu Changhua'yı düşünmeden edemedi. Birden bu kişinin o kadar da kötü biri olmadığını hissetti.

 

Yuqin, "Artık bu kel eşekler tarafından yakalandığıma göre, kaçamayacağımı biliyorum. Kahraman Cheng'in yardım etmesini istediğim tek bir dileğim var."

 

Cheng Mo, "Söyleyebilirsin." dedi.

 

Yuqin ayağa kalktı ve "Song Dağı'na geldim ve henüz merhum babama ibadet edecek vaktim olmadı. Kahraman Cheng'in bu dileğimi yerine getirmeme yardım edip edemeyeceğini sormak isterim." dedi.

 

Cheng Mo bir süre düşündü ve yanıtladı: "Bu zor değil ama ondan sonra beni birine götürmeni istiyorum."

 

Yuqin merak etti: "Kim?"

 

Cheng Mo dedi ki: "Senin tarikatının lideri, Shu Changhua."

 

Yuqin sözleri duyunca biraz şaşırdı, "Lütfen bu zor görevi yerine getiremediği için Yuqin'i bağışlayın! Kahraman Cheng, Yuqin senin iyi bir insan olduğunu biliyor ama Tarikat Lideri de iyi bir insan. Seni, bu sözde erdemli Wulin'ini Shuiyue Tarikatı ile çatışmaya götürmem."

 

Cheng Mo beceriksiz bir şekilde öksürdü, "Yuqin Hanım, yanlış anladınız. Shuiyue Tarikatını ortadan kaldırma fırsatını değerlendirmek için değil, kişisel nedenlerle Shu Changhua'yı arıyorum. Cheng Mo, el altından hiçbir şey yapmayan dürüst bir insandır. Bir gün kesinlikle dövüş mezhebine yaraşır bir şekilde Wulin'i Shuiyue Tarikatını ortadan kaldırmak için yönlendireceğim. Beni oraya götürmen için seni gizlice tehdit etmeyeceğim."

 

Yuqin hala kararsızdı ve Cheng Mo'ya söz vermedi.

 

Cheng Mo da Yuqin'i zorlamadı ve ona, "Ne olursa olsun, babana ibadet etmen için sana eşlik edeceğim. Bu yüzden hazırlanacağım." dedi.

 

Nian Yuan, Cheng Mo'nun iblis kızı tapınaktan çıkaracağını duydu ve endişelenmeden edemedi: "İttifak Lideri Cheng emin olmalı, herhangi bir olaydan kaçınmak için bu zavallı keşişin iblis kızın becerisini mühürlemesine ne dersin?

 

Cheng Mo, "Gerek yok. Cheng Mo, kızın yalan söylemediğine inanıyor, o sadece zavallı bir insan."

 

Nian Yuan, "Amitabha, İttifak Lideri Cheng'in iyiliksever bir kalbi var, Tanrı Wulin'i kutsadı."

 

Cheng Mo eğildi ve "Üstad fazla övüyor, Cheng Mo bunu nasıl kabul edebilir." dedi.

 

Shaolin'in rızasıyla Cheng Mo, Yuqin'i aldı ve Shaolin Tapınağı'ndan ayrıldı. İkisi, Yuqin'in babasının gömülü olduğu yeri hatırladığı uçurum boyunca bir iki ata bindi.

 

Gerçekten de uçurumun yanında ıssız bir mezar vardı. Cheng Mo, Yuqin'in mezarda tütsü yakmasına yardım etti. Yuqin diz çöktü, arka arkaya üç kez eğildi, ayağa kalktı ve Cheng Mo'ya "Hadi gidelim." dedi.

 

İkisi atlarına binip gittiler, dağın aşağısındaki yol uçurumun kenarında düz ve dar bir patikaydı.

 

Karşı tarafta dağa tırmanan iki kadın gördüler ve yürürken dediler ki: "Dağın dibindeki Genç Efendi Xiao'nun öldüğünü duydum."

 

"Öldü mü?"

 

“Evet, bir kadının yatağında öldü, o iblis kızın nereden geldiği bilinmiyor. Shaolin Tapınağı'nın bir ustasının onu yakalayıp dağa götürdüğünü duydum."

 

"Daha önce Yuqin'i terk eden Genç Efendi Xiao'dan mı bahsediyorsun?"

 

"Tam olarak o, bu karma olmalı."

 

Yuqin ve Cheng Mo, ikisi arasındaki konuşmayı dinleyerek atlarını kontrol ettiler ve yavaş yavaş uzaklaştılar.

 

Cheng Mo aniden içini çekti ve Yuqin'e, "İntikamını almış olarak kabul edilebilirsin." dedi.

 

Yuqin'in gözlerinde yaşlarla gülümsedi ve "Evet ah, intikam aldım. Cennetteki babam, şimdi huzur içinde olmalı.”

 

Cheng Mo biraz acıma hissetti ve "Bu meseleyi artık bırakmalısın." dedi.

 

Yuqin başını salladı ve "Teşekkür ederim, Kahraman Cheng. Kahraman Cheng ve Tarikat Liderimiz gibi insanlar olmasaydı, Yuqin gerçekten de çağımızdaki tüm erkeklerin vefasız olduğunu düşünürdü. Yuqin'in başka bir hayatı varsa, Kahraman Cheng gibi biriyle tanışmayı umuyorum, insan hayatında bir kere karşılaşacağı bir şans."

 

 

Ç.N: Zavallı Yuqin, gerçekte de böyle insanlar olduğunu bilmek içimi acıtıyor. Umarım şimdiki hayatında mutluluğu bulur. Sonraki bölümde 3. Gong geliyor, merakla bekleyin xoxo.



Önceki Bölüm | İçindekiler | Sonraki bölüm


  

Yorumlar