TPCFC – Bölüm 1



The Path of the Cannon Fodder’s Counterattack - Bölüm 1: Tehlikeli Bir Yerde Yeniden Doğuş











“Beni sevdiğini söylemedin mi? O zaman git benim için öl! ”

Bu sözleri her hayal ettiğinde, Ling Xiao büyük bir bağırışla ve sırtından dökülen soğuk terlerle uyanırdı.

Gözleri önünde boş ve ferah bir odadaydı, zemin ve duvarlara kan lekesi izleri sıçramıştı. Her türlü özel kavisli bıçak türü, insanların rastgele hareket etmesini önleyen halatlar ve özel bir yatak ile birlikte her yere yerleştirilmişti.

Bu oda ona bir deja vu duygusu getirdi… bu bir arıtma odasıydı! Hadım etme odası.

Refleks üzerine Ling Xiao kendi kasıklarına baktı. Kendi vücudundaki detaylardan, kasıktaki şeyin bozulmamış uzanmasıyla birlikte açıkça görülebilirdi.

Sessizce bir nefes bıraktı, bu iyi, hala orada…

Ama elleri ve bacakları hala bağlıydı ve odada kimse yoktu. Ayrıca kapı aralığı da çok gürültülüydü.

Ling Xiao, başının ve belinin hala serbestçe hareket edebildiğini sevinmişti, bileklerinde halatları ısırmak için başını eğdi ve aynı zamanda bacaklarındaki halatlardan kurtuldu. Yataktan kalktı ve hala çıplak olduğunu görünce vücuduna baktı. Hadım kıyafetlerini yanına aldı ve giydi. Ancak o zaman kapıya yaklaştı. Küçük bir aralıktan kapının dışına baktı.

Gürültülü kalabalık bir yığın içine kuşatılmış ve ortasında çok tanıdık bir kızın silueti vardı.

Bu kızın özellikleri olağanüstüydü, ulusal bir güzelliğe benziyordu, ancak düşmüş bir duruştaydı ve yerde sürünüyordu, gözlerindeki gözyaşları aktı, hem güzel hem de zavallı görünüyordu.

Bu Mo Qi’ydi! Ling Xiao gözlerini geniş açtı, o nasıl burada olabilirdi?

Hayır, sorması gereken kendisi nasıl buradaydı?

Bir süre önce o ve Mo Qi'nin sarayda şarap içerken, ayı izlediğini hatırladı.

Sadece bir bardak şaraptı, hayatını alacak bir bardak zehirli şaraptı!

Ling Xiao dokundu ve vücudunun sıcaklığını kontrol etti ve kaşlarını kaldırdı. Zehirli şarap olduğu için vücudu neden hala sıcaktı?

Ne oluyordu?

Kafa karışıklığı içinde sıkışıp kaldığı gibi, aniden içinde bulunduğu odaya doğru yürüyen birkaç hadım gördü.

Ling Xiao çok telaşlandı. Doğal olarak, arıtma odasında soyulmasının ve bağlanmasının ne anlama geldiğini biliyordu. Daha önce görmemiş değildi.

Oradan buradan düşünerek, sadece şüphelerini bırakabiliyordu ve bakışlarıyla odayı süpürdü. Sonunda, görüşü genişçe açılan pencereye sabitlendi.

Fikir aldı, aceleyle koştu ve aceleyle pencereden kaçtı.

Uzaklaştığı sırada, arkasındaki hadımların telaşlı çığlığını ve onu takip eden yaygarayı duydu.

Zamanını ya hadım rolünü oynayarak ve yanlarından geçerek geçirdi ya da onları takip edip arama yapıyormuş gibi yapıyordu. Ancak o zaman kimliğini gizlemeyi başardı. Ling Xiao akıllılığını kullandı ve karşı tarafın ihmalinden yararlanmak için köşelerde kalarak sessizce kaçmayı bekledi, insansız bir alana doğru ilerledi.

Gözleri onu arayan hadımların ondan daha uzağa gitmesini umuyordu. Ling Xiao ağır bir nefes aldı, ancak ilerlemesinde sıcak bir nesneye çarptığı tamamen açıktı.

Ling Xiao ürktü ve hemen bir el bıçağını ileri doğru kaldırdı, sadece kolayca durdurulmuştu.

Boş bakışla baktı, başını kaldırırken sersemledi. Bir adamla karşı karşıyaydı.

Adamın kaşları yoğun ve zarifti, burnu düz ve dudakları inceydi. Saçları da yerinden çıkmadan tarandı, kenarları altın ipekle kaplayan ile siyah bir elbise giymişti, tüm yüzü ağırbaşlıydı.

"Majesteleri!" Ling Xiao şaşkınlıkla haykırdı, adam da beklenmedik bir şekilde kaşını kaldırdı ve elini serbest bıraktı.

Ling Xiao bir sıçrama ile uyandı, adamın bıraktığı andan yararlanarak aceleyle bir tarafa gitti ve uçuyormuş gibi kaçtı.

Adam kaçan figürü izlerken kaşlarını çattı, ellerini arkasına koydu.

Ne zamandan beri sarayda küstah ve kaba bir hadım göründü?

Ling Xiao nefes nefese kalana kadar koştu ve nefes alırken kendini kayalıklarla destekledi. Nasıl bu kadar şanssızdı, kaçıyordu ama yine de sarayın büyük patronuna koşuyordu?

Gel gelelim, yalnızca neler oluyordu!

Taş döşemeye karşı sırtını vererek oturdu.

Adı Ling Xiao’ydu, 21. yüzyıldan gelmişti. Onunla birlikte 21. yüzyıldan gelen bir başka kişi de Mo Qi adında bir kızdı. Bu kızı on yıldır sevmişti ve sonra yanlışlıkla bir şekilde bu dünyaya geldiler. Bu dünyada Mo Qi’nin çok peşinden koştu.

Ve sonra Mo Qi sevdiği bir kişiyi bulana kadar tüm yolculuğunda Mo Qi'yi korudu.

Ayrıca sevdiği kişiyi takip etmesine ve elde etmesine yardım etti…

Ama sonunda…

Ling Xiao'nun dalgın bir görünümü vardı.

“Ling Xiao! Ling Xiao!” Mo Qi'nin seslenmesi çok uzak olmayan bir yerden geldi, Ling Xiao ayağa kalktı.

Sonuç olarak, Mo Qi de onu gördü ve mutlu bir şekilde ona doğru koştu, “Yakalandığından endişelendim, neden beni bulmadın! Beni ölümüne endişelendiriyorsun!”

Ling Xiao'nun uzun ve dar gözleri soğuk bir şekilde Mo Qi'ye baktı. Bunu gören Mo Qi, yüreğinden gergin hissetti. Hafifçe iki adım geri çekildi, kekeleyerek, “Ne… sorun nedir? Ling Xiao…”

Sorun mu nedir? Ling Xiao, önündeki kıza kalbinde nefretle baktı.

Bu kızın sonunda istediğini elde etmesine yardım etti.

Yine de bu kişi nezaketini bir bardak ölümcül zehirli şarapla geri verdi.

Hatırladı, o öldü!

Bu kadının zehirli şarabının etkisiyle öldü. Onun için kurduğu ziyafetin etkisiyle öldü. Almak istediği her şeyi aldıktan sonra, tereddüt etmeden onu ölümüne zehirledi!

Bu kötü niyetli kadın!

Onu sömürmeyi bitirdikten sonra, onu tamamen terk etti!

Ling Xiao soğuk bir şekilde Mo Qi'ye baktı, bakışı onu kül haline getirmek istiyor gibi görünüyordu. Mo Qi, bir tür kriz hissediyordu ve Ling Xiao adım adım yaklaşırken tüm gücüyle geri çekildi.

Mo Qi, Ling Xiao ile konuşmaya çalıştı, “Ling Xiao, hala kızgın mısın? Bilincini yitirirken Lan Wei'nin seni saraya getirmesinden mi kızgınsın?”

“Onu suçlamamalısın, o benim için yaptı. Çünkü seninle ayrılmaya dayanamadım ve bana eşlik etmeni istedim.”

“Erkeklerin sarayda olamayacağını biliyorum, bu yüzden bir hadım gibi biraz numara yapman için seni aldatmak zorunda kaldım.”

“Lan Wei zaten her şeyi ayarladı! Sizin için bir geçmiş hazırladı, Chu Xiu Sarayı'mda sadece bizi oraya götürmesi için Yaşlı Leydi Lin'i beklememiz gerekiyor.”

“Ling Xiao dinliyor musun? Neyin var? Görünüşün çok korkutucu.” Mo Qi'nin sesinden hıçkıran bir ton geliyordu. Onun nefes kesen görünümü, şu anda ürkek ve korkmuş bir görünümle bir çift masum gözlerini açıyordu. Herhangi bir erkeğin koruyucu duygularını uyandırabildi, herhangi bir erkeğin onun hiç bir keder hissetmesini istememesini sağladı.

Bununla birlikte, onun önündeki bu adam diğer erkekler değil, onun tarafından ölümüne zehirlenmiş Ling Xiao’ydu.

Ling Xiao, adım adım yaklaşırken, içinden önündeki bu kadının onu en acı verici ölümle nasıl öldüreceğini düşünüyordu. Ne tür bir intikamla, o zamanlar sahip olduğu bu samimiyet parçasıyla, sarhoş ve aptal kalbinin dürüstçe davranmasına izin verecekti.

Ama aniden, taş döşeli bahçenin arkasından bir ses çıktı.

"Demek ikiniz buradasınız, acele edin ve beni takip edin, sadece bir tütsü zamanımız [1] var."

[1. Tütsü zamanı: tütsünün yanıp bitmesi arasındaki vakit. Bölgelere göre değişiklik gösterse de yaklaşık 15-30 dk arası.]

Kayalığın arkasından tek bir kişi, hala çekici bir orta yaşlı kadın ortaya çıktı.

Mo Qi onu görünce kurtarıcısını görmüş gibiydi ve hemen arkasına saklandı, “Yaşlı Lin, Ling Xiao garip davranıyor.”

Yaşlı Lin sorunsuz bir şekilde Mo Qi'den uzak durdu, “Tuhaf olmak iyidir, tuhaf olmamak da iyidir. Siz Chu Xia Sarayı'na mı gitmek istiyorsunuz yoksa istemiyor musunuz? ”

Mo Qi hemen başını salladı, “İstiyorum.”

Yaşlı Lin, Ling Xiao'ya baktı.

Lin Xiao dudaklarını kıvırdı, bu olayın kendisine çok tanıdık geldiğini hissetti. 

---------------

Ç.N: Yeni bir novele başlıyoruz. Şahsen severek okuduğum tatlı bir hikayeydi. Umarım sizde severek okursunuz. Bölümle ilgili ne düşünüyorsunuz aşağıya yazmayı unutmayın ヾ(•ω•`)o








Yorumlar