TPCFC – Bölüm 24


The Path of the Cannon Fodder’s Counterattack - Bölüm 24: Misilleme Planı










Ling Xiao'nun bakışları He Baolin'in dikkatini de uyandırdı. Ling Xiao'nun yönüne baktı ve açıkça o olduğunu görünce aniden ayağa kalktı.

Ling Xiao, artık Mo Qi'nin dövüldüğünü izlemeye devam edemeyeceğine pişman oldu ve telaşsız bir şekilde kalktı. Tozu giysilerinden uzaklaştırdı ve uygun nezaketi göstermek için He Baolin'e doğru yürüdü.

Baolin'in bakışları Ling Xiao'ya bakarken bir şey söylemek isterken karmaşıktı ama tereddüt etti. Sonunda, soğuk bir şekilde homurdandı ve ayağını nefretle bir kez yere vurdu, sonra hizmetçileriyle ayrılmak için döndü.

Ling Xiao sırtını izlerken kaşlarını çattı.

İmparator'un onu ödüllendirmesi meselesi sadece üç İmparatorluk Ekselansları tarafından bilinmiyordu...

Bu He Baolin'in de kendi düşünceleri vardı.

Ancak, He Baolin her zaman güçlü olandan korkmuştu. Ling Xiao hala Hadım Kahya görevinde hizmetçi olmasına rağmen, İmparator'un iyiliğini almıştı. Sadece bu değil, aynı zamanda İmparator'un kalbinde basit bir Hadım Kahya olmadığını gösteren, İmparator’dan her türlü ayrıcalığı da almıştı. He Baolin, şu anki konumundayken Ling Xiao'yu kışkırtmaya cesaret edemedi.

Bu nedenle, doğrudan insanlarını aldı ve ayrıldı.

Ling Xiao uzağa baktı, ama aniden arkasından çarpma geldi. Acı çeken Ling Xiao, kendini kucağına atarken sümük ve gözyaşları ile sefil bir Mo Qi’yi görmek için ona döndü.

Ling Xiao aceleyle yoldan kaçtı ve küçümseyerek ona bakarak sordu, “Saray Kadını Mo, ne yapıyorsun?”

Mo Qi, “Ling Xiao~” diye ağladı.

Ling Xiao ona alaycı bir şekilde baktı.

“Ling Xiao, hepsi bana zorbalık ediyor! Neredeydin!" Mo Qi hıçkırdı, ama gözlerini açtığında mutluluk saçıyordu.

Ling Xiao bunu gördü ve küçümsedi, “Mo Qi, sana her zaman bir şey söylemek istedim.”

Bunu söyledikten sonra Mo Qi'ye yaklaştı ve iğrenme tonuyla devam etti: “Oyunculuğunuz gerçekten kötü.”

Mo Qi boş baktı ve ağlaması kendiliğinden sona erdi  Dişlerini sıktı ve isteksizlik ile dolu bakışları Ling Xiao'ya nefretle baktı.

“Neden İmparator'un sevgisini elde edebilirsiniz? Neden bu sarayın içine sudaki balık gibi karışabilirsin? Neden bana yardım etmiyorsun! Neden!"

Görüldüğü için Mo Qi artık oyunculuk yapmaya zahmet etmedi ve kıskançlıkla dolu bir yüzle Ling Xiao'ya doğrudan baktı. O da ona yardım etmediği için Ling Xiao'ya son derece kızgındı.

“Pişmanım! Ling Xiao, saraya girmene izin vermemeliydim! ”

"Ha!" Ling Xiao, “Zaten çok geç olması üzücü!” dediğine güldü.

“……” Mo Qi, Ling Xiao'ya dişlerini sıkıştırarak dik dik baktı ve sonunda “Bana bir şeyle yardım etmeni istiyorum, yardım edecek misin, etmeyecek misin!” dedi.

Ling Xiao bir kez burnundan soludu.

Mo Qi dudaklarını ısırdı, “Bana yardım etmezsen, İmparator'a sırrını söyleyeceğim!”

Ling Xiao bunu duyunca gözlerini devirdi. Mo Qi'nin bu kez sorunlar yaşadıktan sonra olgunlaşacağını düşündü, ancak eskisi kadar aptal olmasını beklemiyordu.

“İmparatoru göremediğinizi bir kenara bırakarak, başarabilsen bile, bu düşüncelere sahip olduğunuzda bile Başbakan sizi bırakmayacaktı.” Buz gibi gözleri, Mo Qi'ye belirttiği gibi baktı.

Mo Qi, Ling Xiao'nun uğursuz bakışları tarafından korkutuldu ve bir adım geri çekildi. Yumruğunu sıktı ve “Bahis oynamak ister misin? İmparator'a sırrını söylemek için yaşayacağım ya da yaşamayacağımdan emin misiniz?”

Ling Xiao, Mo Qi'ye bir bakış attı, yüzü aşağılamayla doluydu, “İstediğiniz gibi yapın. Eğer yapabilirsen, o zaman bekleyeceğim. ”

Ling Xiao, sözlerini bitirdikten sonra Mo Qi'yi geride bıraktı. Tehdidinin Ling Xiao'ya karşı işe yaramadığını gören Mo Qi, sadece sol profilini izledi.

Ling Xiao onun tek şansıydı. Bu çöp olan yerden, Chu Xiu Sarayı'ndan ayrılmasındaki tek şansıydı!

Ling Xiao'nun onu sevip koruyanla şimdi aynı kişi olmadığını biliyor olsa da, yine de gitmesine izin veremedi!

Onu tehdit etmesi işe yaramadığı için, o zaman…

Mo Qi aniden öne doğru koştu ve Ling Xiao'yu arkadan kucakladı.

Ling Xiao soğuk bir şekilde geriye dönüp, elini tuttu ve salladı, “Ne yapıyorsun? Saray Kadını Mo, bunu unuttunuz mu, İmparator isim levhanızı çevirdikten sonra şimdi İmparatorun kadını oldunuz. Bunu unuttunuz mu?”

Mo Qi yukarı doğru baktı ve büyüleyici bir şekilde gülümsedi: “Bu tür bir mesele, siz ondan bahsetmediğin ya da ben bahsetmediğim sürece, İmparator nasıl bilebilirdi? Ling Xiao ~ Her zaman niyetlerini biliyordum, beni istiyorsun değil mi? Bana yardım ettiğin sürece sana her şeyi verebilirim. Kalbim, kendim… bedenim… Hepsini sana verebilirim.”

Mo Qi, söylediği gibi kıyafetlerinin omzunu hafifçe kenara itti ve hoş omzunu ortaya çıkardı. Ling Xiao'nun yüzü de iyice karardı, yüzü bir sinek yemiş gibi çirkindi ve aniden Mo Qi'yi “Fahişe!” diye küfrederek itti.

Yıpranmış ve bitkin görünüşünün dışında yüzünün yarısını kaplayan dağınık uzun saçları ile yere itildikten sonra, benzi atmış ve solgun görünüyordu. Eski güzelliğinin hiçbiri görülmedi.

Hıçkırmaya başladı, perişan moda girerken gözyaşları düştü.

“Ling Xiao, bana yardım etmen gerçekten zor mu? Bana yardımcı olsaydın seni sonsuza dek hatırlardım.”

“Sadece bir kez, sadece bir kez tamam mı?” Mo Qi ağladı ve konuştu “Yaşlı Lin'in birkaç gün önce komşu ülkeden bir soylu misafirin geldiği hakkında konuştuğunu duydum. İmparator, İmparatorluk Bahçesi'nde bir ziyafet düzenleyecek ve asil konuklara bir yetenek göstermemizi amaçladı. Üç cariyenin yanı sıra, geri kalan kadınlar da yeteneğini göstermek için bir çeşit yetenek hazırlamalı.”

Ling Xiao boş bir şekilde baktı. Bu konuyu hatırladı. Son yaşamında olmuştu ve Kahya Xu tarafından organize edilmişti. Ancak bu yaşamda, Kahya Xu gitmişti, bu yüzden onun organize etmesi gerekiyordu. Yine de, bu konuda hiçbir şey duymamıştı. Aksine, bunu duyanlar Mo Qi ve Yaşlı Lin'di.

Ling Xiao kendini topladı. Aldıkları haberler Başbakandan gelmiş olmalı ve sadece İmparator tarafından kararlaştırılmış olmalıydı. Belki de henüz ona aktarılmamıştı.

Bunu düşünürken, Mo Qi'ye baktı ve “Yani bir yetenek göstermene yardım etmemi istiyor musun?” diye sordu.

Mo Qi'nin geçmiş yaşamında yaptığı şey buydu ve bu yaşamda Mo Qi de başını şiddetle salladı, “Görünüşüm bu günlerde hasar gördü, ne de güvenebileceğim herhangi bir yeteneğim yok. Ziyafet benim tek fırsatım, ama eğer kendime güvenirsem, yapamam. Ling Xiao, yardım et, sen bir sanat öğrencisiydin ve yeteneğin her zaman olağanüstüydü. Erkek olmana rağmen, bir yolun vardı. Her zaman en zekisi olmuştun.”

Ling Xiao dudaklarını büktü. Son yaşamında Mo Qi'ye yardım etmek için kendi yolunu kullandığı doğruydu. Bu yüzden Mo Qi başka bir inatçı takipçiyi de kazanmıştı…

Bu yaşamda, ona yardım etmek için gerçekten bir nedeni yoktu.

Ancak… Ling Xiao bir yumruğunu sıktı. Mo Qi, İmparator'un sarayında, eğer başka biri olsaydı, şimdiye kadar binlerce kez öleceği kadar sayısız hata yapmıştı. Yine de, Mo Qi şu anda hala hayatta ve iyiydi.

Daha da anlaşılmaz olan şey, İmparator, Mo Qi ve Lan Wei'nin belirsiz ve bilinmeyen duygularla birbirlerine mektuplar gönderdiğinin tamamen farkında olmasına rağmen, hala Mo Qi'ye müsaade etmeye karar verdi. Başbakan'ın Hanesi bile sadece küçük bir ceza almıştı.

Bu Ling Xiao'nun şok olmasına neden olmuştu. Ling Xiao ayrıca Mo Qi'nin intihar etmek zorunda kalması için ve aynı zamanda ona leke bırakmayacak emir vermesi için ne kadar yapması gerektiğini de düşünmüştü... ama hiç iyi bir yol bulamamıştı.

Ancak, şimdi şans ayağına gelmişti.






Yorumlar