TPCFC – Bölüm 5




The Path of the Cannon Fodder’s Counterattack - Bölüm 5: Mo Qi’nin Yüzünü Tokatlamak(I)









“Ling Xiao, biri bana zorbalık etti!”

Ling Xiao küçümseyerek ona baktı. Beklentilerin aksine, Mo Qi yüzü gözyaşı ile lekelenmişti, Ling Xiao'nun küçümseme ifadesinden hala habersizdi.

“O He kızı bana aşağı bakmak için ailesinin zenginliğine ve siyasi gücüne güveniyor, wu…”

“Ling Xiao, bunu nasıl yapabilir! Onlardan çok daha iyiyiz, değil mi? 21. yüzyıldan geldik, bazı eski insanlar tarafından bastırılmak zorunda mıyız?!”

Ling Xiao başını indirdi ve ona baktı. Mo Qi'nin güzel gözleri ona bakarken nemliydi, “Neden bir şey söylemiyorsun? Ling Xiao, o bana böyle zorbalık ediyor… ”

Ling Xiao onu küçümseyerek, “Onun sana yaptığı zorbalığın benimle ne ilgisi var?”

“Ling Xiao, benimle nasıl böyle konuşuyorsun?” Mo Qi'nin ifadesi şikâyet ve suçlamayla doluydu, “Hala kızgın mısın? Ne kadar süre kızgın olacaksın!”

Bunu söyleyen Mo Qi sesini düşürdü, “Yaşlı Lin de artık bir kimlik düzenlemeye yardımcı oldu, bana eşlik etmek için sarayda kalabilirsin! Harika değil mi?”

“Aynı yerden geldik, doğal olarak birbirimizle kalmalıyız!” Mo Qi, zorunlu olduğunu ve olması gerektiği gibi olduğunu söyledi, ancak Ling Xiao iyi olduğunu hissetmedi.

Bu kızı sevdiği zaman fark etmemişti, ama bu günlerde nihayet ne kadar manipülatif ve nefret dolu olduğunun fark etmişti. Aynı yerden geldikleri için birbiriyle kalmaları gerektiğini iddia etmek için bu kadar güzel sözler kullandı. Peki, neden onunla birlikte dünyanın ucuna kadar eşlik ettiğini görmemişti?

Ling Xiao, yüzü tamamen ifadesiz kalırken kalbinden onu azarladı. Li Yuan şimdi öldüğünde, Başbakana itaat eden Yaşlı Lin müdahale etmediği sürece, Mo Qi'yi ölümüne ezmek çok basit olurdu. Onu öldürmek için nadir bir şansı varken, her şey olmaya başlamadan, Ling Xiao geçici olarak dürtüsel olamazdı ve mükemmel bir meşru neden bulmak zorundaydı...

Aksi takdirde, başını belaya sokmak kolay olurdu! Acı çekmek istemedi.

Bunu ve onu düşünerek, Ling Xiao kendini kontrol etti, nefretini gözlerinde sakladı, böylece bir izi bile yoktu.

“Ling Xiao~” Mo Qi, şımarık bir çocuk gibi davranarak hafifçe ileri gitti ve kolundan çekti.

Ling Xiao bir adım geri çekildi ve onu uzaklaştırdı. Dişlerini sıkmadan ve kendi elini çekmeden önce bir anlığına boş baktı, “Ling Xiao, artık kızma, tamam mı?” Dedi.

Cesurca seslendirdi, “Beni her zaman en çok seven sendin ve Lan Wei arındırılmanı istediğinde bile seni korudum! Her şeyi reddettim …… ”

Ling Xiao, ona kaşlarını çatmış gibi bakarken hala durdu. Gözlerini hafifçe daraltan Mo Qi, Ling Xiao'ya ümitle şöyle dedi: “Arınmanıza izin vermek için nasıl dayanabilirim! Beni hala anlamıyor musun?”
[Ç.N: You fucking bitch…]

Son cümlesinin anlamı kışkırtıcı ve belirsizdi.

Bu sadece baştan çıkarıcı gizli bir ima değil miydi?!

Ling Xiao titredi, vücudunun her tarafındaki tüyleri kalktı.

Halen, Mo Qi'nin haksızlığa uğramış gibi davranmaya devam ettiğini duyabiliyordu, “Ben sadece sarayda bana eşlik etmeni istedim. Burada, güvenebileceğim hiç kimsem yok ve çok yalnızım. Yanımda olmanla çok daha iyi hissediyorum. Her zaman kendimi haksız hissetmeme izin vermemek istemedin mi?”

Bunu söyleyen Mo Qi, birkaç gözyaşının düşmesine izin vermek için gözlerini kırptı, inci gibi beyaz dişleri pembe alt dudağını ısırdı, “Görüyorsun, az önce tartışmış olduğum He soyadlı kişi tarafından zorbalığa maruz kalıyorum. Eğer sana sahip olmasaydım, sızlanacak kimsem bile olmazdı. Wu~”

Mo Qi, Ling Xiao'ya bakarak gözyaşlarını sildi. Ling Xiao'nun hiçbir şey söylemediğini görünce kaşlarını çattı ve dişlerini sıktı, “Ama şimdi korkmuyorum, sana sahibim. Eğer biri tarafından zorbalığa maruz kalsaydım, kesinlikle benim için öne çıkardın… O kızdan acımasızca intikam almama kesinlikle yardım ederdin…”

“Bu şekilde konuşmak için bu tür bir yüzü nereden buldun?” Ling Xiao onu soğuk bir şekilde böldü.

Önceki yaşamında, kesinlikle bu kadının Saray Kadın He ile anlaşmazlığını çözmesine yardımcı olmak için girişimde bulunmuş ve Yaşlı Lin ile Saray Kadın He arasında bir boşluk açmıştı. Buna ek olarak, Saray Kadını He kendini düzgün yönlendiremedi, bu yüzden küçük hesaplamalar ile Saray Kadın He'yi Chu Xiu Sarayı'ndan attırabildi. Bu şekilde, Mo Qi'nin kızgınlığından kurtulmasına yardım etmişti.

Ama bu önceki yaşamındaydı. Bu hayatta, nasıl yine bu kadına yardım edebilirdi?

Geçmiş yaşamında, Mo Qi gözyaşı ile şikâyet eder etmez, ona yardım ederdi. Ancak, Mo Qi daha önce ona asla bu şekilde ima etmemişti. Bu kez, ona yardım etmek istemediği için Mo Qi bunun yerine bu hileyi denemiş ve Ling Xiao'yu iyice tiksindirmişti…

O sırada kendi görüşünden şüphe etmeye başlamıştı. O zamanlar bu kadın hakkında nasıl hayal kurabilirdi?!

Hatta onun için kendini kenara atmıştı!

Ne kadar çok düşünürse, Mo Qi'yi daha olumsuz bir şekilde izledi. Gözlerinin derinliklerindeki nefret, nihayet bencil olan Mo Qi tarafından algılanacak kadar sızdı. Ling Xiao'ya bakarken sahte yakınma yüz ifadesini kontrol ederek hafifçe kaşlarını çattı.

“Ling Xiao, değiştin. Küçük düşünen ve dar görüşlü oldun.”

Sesini düşürdü şöyle dedi: “Saray'a girdiğimizde olan bu kadar küçük bir mesele için, ne kadar kinini sürdüreceksin?! Üstelik hadım bile olmadın!”

Bir erkeğin can damarını kesmek istemek önemsiz bir mesele miydi? Ölene kadar onu sömürmek önemsiz bir mesele miydi?

“He he.” Ling Xiao soğukça iki kez güldü.

Mo Qi dişlerini sıktı, Ling Xiao'nun gerçekten yardım etmek istemediğini gördü, yardım edemedi ama ayaklarını öfkeyle yere vurdu. Geri dönüp koştu, kalbi Ling Xiao'ya yönelik güçlü bir kızgınlıkla doluydu!

Bu kişinin onunla saraya girmesinin faydası neydi?! Zeki olduğundan takip etmesi ve ona yardım etmesi için saraya girmesini istediği için burada değil miydi?!

Ancak, beklenmedik bir şekilde sonuçta ona yardım etmeyeceğiydi.

Eğer yardım etmezse, yardım etmeyecekti! Eğer yardım etmezse, hala iyiydi! Lan Wei’ye de sahip değil miydi?! Sonra Lan Wei'nin muhbiri küçük eriğini bulup Lan Wei'ye bir mektup göndermesini ve Lan Wei'nin ona yardım etmesini sağlayacaktı!  

Mo Qi'nin düşünce tarzı Ling Xiao'nun hor görerek homurdanmasına neden oldu.

Li Yuan'ın yerleştirildiği küçük mutfağa gittiğinde, onu bulamayacağını beklemiyordu.

Diğer insanlara sorduğunda daha da bihaberdi.

O zaman Mo Qi, belki de Li Yuan'ın dışarı çıktığını düşündü ve kendini üzmedi, ancak Li Yuan'ı bulamadığı birkaç gün sonra, Mo Qi sonunda bir şeylerin yanlış olduğunu fark etti. Başka insanlara tekrar sorduğunda, cevap vermeye isteksizlerdi. Ayrıca, Li Yuan'ın görevi başka birine verilmişti.

Mo Qi hayrete düştü. Kalbinde, hafif bir sezi vardı, bununla da bir ürperti hissetmesinden başka bir şey yapamadı.

O anda, Yaşlı Lin doğrudan dışarı çıktı, onu gördü ve küçümsedi. Buna rağmen, aptalca devam eden Mo Qi'yi görmezden gelemedi, onu odasına çağırdı ve Mo Qi'ye Li Yuan'ın ölüm haberini verdi.

Mo Qi kendine engel olamadı ve şokta, “O öldü mü?” diye sordu.

“Benim ve Lan Wei'nin mektup göndermesine yardımcı olmaktan değil, değil mi?! Mektup alışverişi yaptığımızı biliyorlar mı?”

Yaşlı Lin ona baktı, “Hayır, kimse neden öldüğünü bilmiyor. Kahya Xu'nun söylediği sadece İmparatorla çarpıştığını ve intihar etmesi emredildiğini söyledi. Ölümü ile ilgili bu meseleyi, Ling Xiao biliyor, Genç Üstat Lan Wei ve hatta Başbakan bile biliyor.  Sadece siz, diğer insanları dâhil eden, her şeyi en son biliyorsunuz. Kendiniz hakkında biraz düşünüp taşınmamalı mısın?”

“Başbakanın evi için sıkıntı yaratmayın!” Dedi.

Mo Qi kötü bir ruh halindeydi, “Hiçbir şey yapmadım bile…”

Yaşlı Lin öfkesini bir gülümsemeyle örttü: “Yaptığın şeyler Başbakan'ın evinin üçüncü nesile kadar idam edilmesi için yeterli. Yaptığınız şeyler, benden Ling Xiao'ya kadar, Başbakan ailesiyle ilişkili tüm insanları dâhil etmek için yeterlidir.”

"Ha!" Yaşlı Lin, vücudunun kontrolsüz bir şekilde titrediğinde öfkelendi, “Gerçekten anlamıyorum, neden Başbakan sizin gibi bu kadar duyarsız bir kızın İmparatorluk Sarayına girmesine izin verdi!”

Mo Qi sadece gözlerini devirdi, başka ne sebebi var? Yaşlı adam Başbakan, Lan Wei ile ilgilenmesine izin vermediği için, bu yüzden saraya girmeyi istemek koşulunu ortaya çıkardı. Buna ek olarak, onunla bir anlaşma imzalamıştı, bundan böyle Başbakanlık'ın evini geliştirmeyi asla unutmamalıydı. Başbakan onun çok güzel olduğunu gördü, bu yüzden saraya girdikten sonra yükselmesi muhtemeldi. Kalbi açgözlülüğün saldırısı altındayken, hemen söz verdi!

“Başbakan Li Yuan'ın ölme biçiminin garip olduğunu hissetti. Sonuç olarak, Genç Üstat Lan Wei'nin sizinle ilgilenmesine yardımcı olacak daha fazla insan yerleştirmesine izin vermezdi. En iyisi terbiyeli davran.” Bunu söyleyen Yaşlı Lin bir kez daha ona dik dik baktı, kapıyı açmak için arkasına döndü ve onu dışarı attı.

Mo Qi, odadan kalbi mutsuzlukla dolu, kalbi aşırı bir noktada suratsız olarak ayrıldı.

“O sadece bir yaşlı[1] değil mi?! Ne kadar kibirli!” diye mırıldandı kendi kendine.

[1. 嬷嬷 - momo'yu Yaşlı olarak tercüme ediyorum, çünkü bu onun başka bir anlamı; sütanne, yaşlı bir hizmetçi, hatta Baş hizmetçi olarak anlamları var. Hepsini kapsayan düzgün seslenme için başka bir yol yok, bu yüzden Yaşlı olarak devam edeceğim.]  


“İmparatoriçe olana kadar bekleyin. Gelecekte, her zaman beni küçük gören insanlar ile nasıl başa çıkacağımı izleyin! Humph!” Dedi Mo Qi kızgınlıkla.

Aniden hafif bir kahkaha duydu.

Şaşkın, Mo Qi sert bir sesle, “Kim var orada?! Kendini göster!"



Ç.N: MoQi Gerçekten sinir bozucu bir an önce İmparatorumuzu görmek istiyorum. Sonunda gelen kahkahanın sahibi sizce kim?







Yorumlar