TPCFC - Bölüm 6

The Path of the Cannon Fodder’s Counterattack - Bölüm 6: Mo Qi’nin Yüzünü Tokatlamak(II)










Bir kişi yavaşça ağacın arkasından çıktı. Bir çift uzun ve ince gözleri, düz bir burnu vardı; beyaz ve zarif bir insandı. Vücudundaki hadım kıyafetleri temiz, taze ve soğukkanlı mizacını gizleyemedi.

“Ling Xiao?” Mo Qi hafifçe bir nefes bıraktı, yüzündeki gülümsemeyi gördü ve dudaklarını surat atsarak kıvırdı, “Neye gülüyorsun?”

“Sen bile benimle alay ediyor musun?!” Mo Qi gücenmiş bir şekilde ona baktı.

Ling Xiao hafifçe gülümsedi, uzun ve ince gözleri biraz daraldı ve onu çok çekici gösterdi. Mo Qi, bu tür görünüşü olan Ling Xiao'nun biraz göz kamaştırıcı olduğunu hissederek tükürüğünü yuttu. Kaşlarını hafifçe çattı, gözlerini yuvarlarken ve artık onunla konuşmak için uğraşmadı ve arkasını dönüp gitmeye hazırlandı.

Ling Xiao onu bir seslenmeyle durdurdu.

Mo Qi başını döndürürken sabırsızdı. “Ne?”

Ling Xiao'nun göz bebekleri karardı ve ona yaklaştı, “Şu anda söylediklerini duydum.” dedi.

Mo Qi biraz kendini suçlu hissetti, Ling Xiao'ya bakarken titreyen ellerini kavradı ve “Peki… ne olmuş yani ?!” dedi.

"Yaşlı Lin'e karşı çok fazla şikâyetiniz mi var?" Ling Xiao bir soru sordu, cevabı zaten biliyordu.

Mo Qi burnundan soludu, “Peki ya yaptıysam?”

Ling Xiao başını indirdi, “Saraydayken ona güvenmelisin.”

Mo Qi boş bir şekilde Ling Xiao'ya baktı. Ling Xiao'nun bakışları çok nazikti ve yüzünde bir gülümseme vardı. Hafızasındaki adam bir kez daha geri döndü. Şüpheyle gözlerini kırpıştırdı, Ling Xiao'nun yüzündeki ifade hala gerçek görünüyordu ve ona koşarken kalbi neşeliydi.

“Ling Xiao, bu bana yardım edeceğin anlamına mı geliyor… bana yardım edeceksin… bunun anlamı… sen… artık kızgın değil misin?”

Mo Qi mutlu bir şekilde gülümsedi, Ling Xiao yavaşça başını salladı. Ağzının köşesi belirsizdi, seçkin ve başarılı bir hava taşıyordu.

Mo Qi mutlu bir şekilde güldü, “Biliyordum!  En çok beni sevdiğini biliyordum! Ve kesinlikle acı çekmemi istemediğini, üzülmemi ve zorbalığa uğramamı istemediğini biliyordum!”

Bunu söyleyen Mo Qi, “Bu sefer çok uzun süre kızgındın!” diye şikâyet etti.

Ling Xiao gözlerini kontrol etti, “Sana bir ders vermezsem, gerçekten hatanı hatırlayacak mısın?”

Mo Qi ağzını seğirdi, “Ama ben zorbalık yapılırken bile öne çıkmadın.”

Ling Xiao, “Ama şimdi önünde değil miyim?” diye kötülük dolu güldü.

Mo Qi gülümsedi ve Ling Xiao'nun elini çekti ve aşağı yukarı salladı, “Sadece benim için en iyi olduğunu biliyordum.”

Ling Xiao’yu sıktı ve Mo Qi'nin onu sürükleyen elini atmamasına neden oldu. Sadece onun ifadesi biraz sıkılmış gibiydi.

Mutluluğuna dalmış olan Mo Qi, fark etmedi ve sadece sordu “Peki? Ne yapmam gerektiğini düşünüyorsun Ling Xiao? Hep benden daha akıllıydın, bir şey düşünmeme yardım et.”

Ling Xiao'nun duymak istediği şey Mo Qi'nin bu cümlesiydi. Tabii ki, Mo Qi'nin gittiği her yerde bir duvara çarptığını görmekten gerçekten çok mutlu oldu, ancak Mo Qi'nin gerçekten bir çıkmaza girmesine izin vermezdi ve intikamını da sağlam bir şekilde alamazdı. Bu nedenle Ling Xiao, eski haline dönmeye ve Mo Qi'ye “yardım etmeye” karar verdi. Tabii ki, bu “yardım” öncekiyle aynı yardım olmayacaktı.

Mo Qi'yi erkekleri şaşırtmak için yüzünü kullanmasının yanı sıra başka iyi noktaları da yoktu. Biraz dikkatliydi, ama bu sadece erkeklerin önünde, onları sömürmek için zavallı davranacağı zamandı. Dahası, görünüşüne çok güveniyordu, onu sevenlerin ne yaparsa yapsınlar onu sonsuza kadar seveceğine inanıyordu. Sonuç olarak Mo Qi, Ling Xiao'nun öfke eksikliğinin, başka amaçları olduğu için değil de, onunla uzlaşmak için olduğuna kesinlikle inanacaktı.

Gerçekten de, Ling Xiao'nun düşündüğü gibiydi. Mo Qi ondan hiç şüphe etmedi, yüzü açıkça kibir taşıdı…

Ling Xiao daha fazla baktığında, gülümsemesi nazikleşti.

“Yaşlı Lin, sarayın bir yaşlısı, Chu Xiu Sarayı'nın bir yaşlısı. Daha önce görüştüğü Saray Kadınları binlerce olmasa bile, hala en az birkaç yüz kişidir. Öyleyse neden gözlerinde özel olmalısın?”

“Saray Kadınları arasında en güzeli benim!” Mo Qi bunu kabul etmezdi.

Ling Xiao, “Evet, sen en güzelsin, ama o bir erkek değil, güzelliğinin ona faydası nedir?”

“Ben…” Mo Qi'nin söyleyecek bir şeyi yoktu ve düşük bir sesle mırıldandı, “Neden o yaşlı cadının kalbinde özel olmalıyım? Onun İmparatorluk cariyesi olmaya çalışmıyorum.”

Ling Xiao, “İmparator Li'nin bir imparatorluk cariyesi seçmesi için hala bir süre var. Bu süre zarfında, Chu Xiu Sarayı'nda kalmak için Yaşlı Lin'in itibarına güvenmek zorundasınız. Hala ona iyilik yapman gerekiyor. Chu Xiu Sarayı'ndan çıkıp ustası olduğunda, onun için zorluklar yaratmak için geç olmaz değil mi?”

Mo Qi biraz düşündü, mantıklı görünüyordu, ama yine de pes etmedi ve isteksizce, “O zaman söyle bana, ne yapmalıyım?”

“İlk olarak, Yaşlı Lin bir insandır. İnsanlar 'arzularından' kaçamazlar. İktidar, para ya da şehvet arzusu, ne ilkine ne de sondakine sahip olmadığın çok açık. Sonuç olarak, yalnızca paraya güvenebilirsin.”

“Sen… ona yalakalık yapmak için rüşvet vermemi mi istiyorsun?” Mo Qi'nin ifadesi biraz tuhaftı, “Asla kadınlara yalakalık yapmak zorunda kalmadım.”

Ling Xiao biraz düşündü ve hafifçe güldü, “Gitmek istemiyorsan, bu da iyi. Chu Xiu Sarayı'nda kısa bir süre kaldığın için biraz katlanabilirsin.”

“Eh? Katlanayım?" Mo Qi yanlış hissetti, “Başka yolu yok mu?” dedi.

Ling Xiao ellerini açtı ve Mo Qi kaşlarını çattı, “O zaman unut gitsin, sadece katlanacağım! Bugün beni sadece azarladı, sadece duymamış gibi davranacağım. Bir nebze, hala dayanabilirim. Ama o Saray Kadını…”

Mo Qi, gözleri acılarla dolu Ling Xiao'ya baktı. Bu bakış, onun acısını çıkarmak için yardım etmesini istediğini gösteriyordu.

Ling Xiao kalbinin altından soğuk bir şekilde güldü, ancak yüzeyde, yatıştırıcı bir şekilde, “Saray Kadını He ile ilgili sorun zaten geçmişte kaldı, şimdi kişisel olarak görünmem uygun değil. Sadece bu sefer unut ve onu biraz uyarmam için bekle. Buna ne dersin, bir dahaki sefere sana tekrar zorbalık yaparsa sana yardım edeceğim?” dedi.

Mo Qi, Ling Xiao'nun görüşünden çok memnun değildi, ancak son birkaç gün boyunca Ling Xiao tarafından soğuk bir şekilde davranıldıktan sonra, Ling Xiao'yu hiçbir şey yapmaya da zorlamadı.

Yalnızca hayal kırıklığına uğramıştı ve başka alternatifi olmadan, ayrılabilirdi.

Ling Xiao, arkasına bakarken soğuk bir şekilde küçümsedi. Yaşlı Lin onu sadece azarlamış mıydı?

Bununla birlikte, her şey göründüğü gibi değildi. Son yaşamında Yaşlı Lin, Mo Qi'yi gerçekten onaylamadı. Ancak Başbakan'ın evinden geldiği için çıkış yolu yoktu ve sadece Başbakanlık Evi'nin Mo Qi'yi yetiştirmesi vekili olabilirdi. Her gün ayakta dururken, otururken ve yürürken onu eğitti. Hatta kasten güneşten uzak yerleri seçti.

Mo Qi yorulmaya dayanamadı, bu yüzden Ling Xiao onun için özel olarak Yaşlı Lin'e rüşvet vermişti ve Yaşlı Lin, Mo Qi’nin görüşünü gözden geçirmişti. Dahası, Saray Kadını He sayesinde, Yaşlı Lin'in dikkati dağılmıştı ve Chu Xiu Sarayı'ndaki işkencesinden kaçmasına izin verdi.

Ling Xiao, bu yaşamda yardımı olmadan, Mo Qi'nin kendini ne kadar destekleyebileceğini görmek istedi.

Mo Qi, ertesi gün Ling Xiao'ya ağladığı için birkaç gün bile katlanamadı. Tekrar Yaşlı Lin tarafından azarlandığından gözyaşlarıyla şikâyetlerini anlattı.

Ling Xiao, zaman zaman birkaç rahatlatıcı kelime söyleyerek sakin bir şekilde dinledi, ancak başka hiçbir şey yapmadı.

Mo Qi hoşnutsuzca başını kaldırıp ağlayarak, “Ling Xiao, bu sefer gerçekten zorbalığa maruz kaldım! Bana yardım etmeyecek misin?”

“Uzun zaman önce size yardımcı oldum.” Ling Xiao'nun görünüşü değişmeden konuştu, “Sana dünden önceki gün Yaşlı Lin'e rüşvet vermen gerektiğini söyledim, ama sen istemiyordun.”

“Ama…” Mo Qi dudağını ısırdığı için uzlaşılamadı, “Ama neden!”

Ling Xiao alayla gülümsedi, “Çünkü seni üstten baskılayabilir.”

Mo Qi sessizleşti ve parlak renkli bir yeşim kolyeyi koynundan çıkardı ve “Bu yeşim kolyeyi dışarıdan getirdim. Bu benim en sevdiğim. Kendini şanslı sayabilir!”

Bunu söyleyerek ayağını kaldırdı ve uzaklaştı.

Ling Xiao, avucuyla uğraşırken hafifçe gülerken iznini izledi.

Yaşlı Lin, Saray'ın nadir hazinelerini görmeye alışkın bir Yaşlıydı, daha önce ne tür bir hazine görmemişti? Dışarıdaki tezgâhlarda satın alınan en kaliteli sahte yeşim kolyeyi bile nasıl fark edemezdi?

Ling Xiao, Yaşlı Lin'in kızgın görünüşünü aklında zaten hayal edebiliyordu.

Kırışık yüzü öfkeyle dolup taşarken, Mo Qi'nin ağzına tokat atacak, ona bakacak ve ona öfkeyle işaret edecekti, “Beni bir dilenci olarak mı görüyorsun!”

Ling Xiao kendi hayal gücüyle güldü. Mo Qi'nin kendisine Lan Wei tarafından verilen bir koyun yeşim kolyesi vardı, ancak basit görünmesinden hoşlanmadığı için onu geçerken kendisine atmıştı. Geçmiş yaşamında Yaşlı Lin'e rüşvet vermek için bunu kullanmıştı.

Ancak bu sefer sakin bir şekilde onun elinde kaldı. Ling Xiao eline döndü, ne kadar çok bakarsa, o kadar çok sevdiğini fark etti.

Mo Qi'nin üzerinde değerli bir şey olmadığı için, Yaşlı Lin'e rüşvet verme girişimine izin vermişti. Yaşlı Lin yüzünü kurtarmak konusunda çok hassastı. Mo Qi bunu Yaşlı Lin'e rüşvet vermek için kullansaydı, sadece Mo Qi'nin onu küçük gördüğünü hissederdi. Sonuç olarak, Mo Qi'nin başarılı olmasının hiçbir yolu yoktu.

Mo Qi ve Yaşlı Lin arasındaki bağlanan köprü sona erecekti.

Ling Xiao, yeşim kolyeyi elinde tutarken harika bir ruh halindeydi.

Başını kaldırdı ve yere uzanıp rahatlamak ve güneşin sıcaklığını bir kez deneyimlemeye için izin verdi. Aniden, güneş ışığı bir gölge tarafından engellendi. Gözlerini kısarak baktığında, sadece altın ipliklerle işlenmiş siyah bir cüppe gördü. Bu sarayda, siyah cüppe giymeyi seven bir kişi vardı.

Aptalca şaşkınlık içinde kaldı, Ling Xiao yerde diz çökmeden hemen önce ayağa kalktı.

Kalbinde Ling Xiao onunla alay etti.  Nerede ya da ne yapıyor olursa olsun, neden her zaman İmparatorla karşılaşacaktı?!

Gerçekten işsiz miydi?!



Ç.N: İmparator göründü. Sizce İmparatora bu kadar sık rastlaması tesadüf mü yoksa İmparatorumuz bir tsundere mi? "Hmph, yanlış anlama seni seviyor falan değilim."o(* ̄▽ ̄*)ブ







Yorumlar