GATSD – 38-42

Gaze at the Scenes of Debauchery - 38-42



Bölüm 38

 

 

Wen Bai, Wen Qing’in onu arayarak gelip onu bulacağını söylediğinde ne olduğunu anlaması uzun zaman aldı.

 

Tamamen yarı uyanık bir hale dalmıştı. Bunun bir rüya olduğundan korkmuştu, ama aynı zamanda yakında uyanacağından da korkuyordu.

 

Wen Qing önünde durana kadar huzursuz hissetmeye devam etti.

 

 

Wen Qing, yolculuğundan sonra açıkça bitkin görünüyordu.

 

"Wen Bai, senden isteyeceğim bir iyilik var." Wen Qing dudaklarını ince bir çizgiye kadar bastırdı.

 

“Ne iyiliği?”

 

“Bana üç milyon dolar borç ver, ben sana gelecekte geri ödeyeceğim.”

 

"Bir şey mi oldu?" Wen Bai'nin gözlerinin altında endişe izleri vardı.

 

“Hayır, bir arkadaşa yardım ediyorum.”

 

Wen Bai dudaklarının köşelerini kaldırdı ve o sırada bir çek yazarken güldü.

 

Wen Qing almak için uzandığında, Wen Bai elini tuttu, “Hangi arkadaş benden yardım istemeye geleceğin kadar önemli?”

 

"Manevi bir kız kardeş."

 

"Kız kardeş?" Wen Bai şakacı bir şekilde güldü, “Gerçekten yakın mısınız?”

 

Wen Qing kaşlarını çatarak başını salladı, hafifçe rahatsız hissetti.

 

“Parayı iade etmek zorunda değilsin. Üç yıldır sana baktığı için bu benim teşekkür hediyem diyelim.”

 

Wen Qing, Wen Bai'nin devam etmesini beklerken sessiz kaldı.

 

“Wen Qing. Üç yıl, yeterince uzun oldu.” Wen Bai, Wen Qing'in yüzüne baktı ve kaşlarını kilitledi, “Beni onun hatalarıyla cezalandıramazsın.”

 

Wen Qing, Wen Bai’nin bakışlarını donuk bir ifadeyle karşıladı, “O zaman ne yapmamı istiyorsun?”

 

“Bana bir şans veremez misin?”

 

"Tabii neden olmasın." Wen Qing soluk bir şekilde gülümsedi, kayıtsız görünüyordu, “Asla üç milyon dolar değerinde olduğumu düşünemezdim. Neden olmasın?"

 

Wen Bai uzun süre sessiz kaldı.

 

“Wen Qing, eğer kendinizi böyle küçük düşürürsen kalbimin yumuşayacağına inanıyor musunuz? Wen Qing, zaten üç yıl geçti. Şimdiye kadar değişmeliydim.” Wen Bai uzanıp Wen Qing'in yüzünü duygusal sevgi dolu bir şekilde okşadı, “Biliyor musun? Sadece beklemekten memnun değilim. Kişi her zaman kendi fırsatlarını yaratmalıdır.”

 

Wen Qing'in bedeni sertleşti.

 

"Wen Qing, bazen bende de yorgun hissediyorum."

 

Wen Qing bilinmeyen bir nedenden dolayı kederli hissediyordu.

 

Wen Bai'nin elinden bir parça kağıt aldı. O kadar ağırdı ki Wen Qing başını kaldırmaya cesaret edemedi.


 

Bölüm 39

 

 

Wen Qing otele döndü ve yatağa uzandı.

 

Gözleri tamamen açık olarak boş bir şekilde tavana baktı.

 

Bunlar çok ağırdı ve sorumluluğu kendisi taşıyamadı. Wen Qing vücudunu ters çevirdi.

 

Telefonu çaldı. Bu Han Wei'nin aramasıydı.

 

“Teşekkür ederim Wen Ge! Babam beni aradı!”

 

"Seni ne için aradı?" Wen Qing’in biraz kafası karıştı.

 

“Ha? Babam bana arkadaşının zaten yardım ettiğini ve borcunu ödediğini söyledi.”

 

Wen Qing baş ucundaki çeke göz attı, "Arkadaşım mı?"

 

"Evet. On garip yıl boyunca senin iyi bir arkadaşın olduğunu söyledi.” Han Wei, Wen Qing'in tonuyla ilgili bir sorun olduğunu hissetti ve “Wen Ge? Bir sorun mu var?"

 

Wen Qing kaşlarını çattı, “Hayır. Çok hızlı olacağını düşünmemiştim.”

 

Han Wei güldü, “Wen Ge çok iyi bir insan, arkadaşlarınız bile çok sadık!”

 

Wen Qing, “Tamam, sorun şimdi çözüldü. Birkaç gün daha eğlenmek için burda kalacağım.” demeden önce bir süre sessiz kaldı.

 

"Tamam! Ama dükkana göz kulak olmaya yardım edersem fazla mesai için para almam gerekiyor!”

 

"Tamam, tamam." Wen Qing, aramayı bitirmeden önce rastgele birkaç kelime daha söyledi.

 

 

On yıldan fazla iyi bir arkadaş mı?

 

Wen Qing dudaklarının köşelerini kaldırdı. On tuhaf yılı Yan Han'la birlikte geçiriyordu, o zaman nasıl iyi kalpli arkadaşları olabilirdi?

 

Haha. Arkadaşlar. Wen Qing'in gülümsemesi kendini küçümsemeyle doluydu.

 

 

Wen Qing, parayı Wen Bai'ye iade etmek için zaman buldu.

 

Wen Bai'nin sorularıyla karşılaştığında, Wen Qing sadece durumun çözüldüğünü ve bu yüzden paraya artık ihtiyaç olmadığını söyledi.

 

Wen Bai, Wen Qing'e zorla gülümsemesine bakarken daha fazla sorgulamadı.

 

"Bu iyi. Wen Qing, başka birine güvenmek istemeden kendini ölene kadar başkalarına kapatmayı mı tercih ediyorsun?”

 

Wen Qing'in gözleri biraz odaklanmamıştı. Wen Bai'nin içini çektiğini duydu.

 

“Eğer her şeyden sıkılırsan, gel ve beni bul. Seni bekleyeceğim."

 

Wen Qing başını iki yana salladı, “Hayatın sadece sana ve sana ait. Benimle kimseyi sürüklemeye cesaret edemem.”

 

"Yine de Yan Han'ı seninle mi sürükledin?"

 

Wen Qing hafif bir rahatsızlıkla sigara yaktı.

 

“Nasıl onu benimle sürüklemeyi isteyebilirim? Kaçmak için yeterli zamanım bile yok. En kısa zamanda birini bulmalısın. Artık yalnız kalmayın.”

 

“Benim sözlerimi de hiç dinlemedin, bu yüzden benim için endişelenmene gerek yok.”

 

Wen Qing sigarasını sıktı ve gitmek için döndü.

 

 

Dışarıda yağan yağmur buz parçaları gibi hissettiriyordu.

 


 

Bölüm 40

 

 

Wen Qing, inisiyatif alıp ve Yan Han'a telefon etmeden önce otelde üç gün bekledi.

 

"Ne istiyorsun?"

 

“Wen Bai'yi arayıp para ödünç almak için gittiğinde de aynı soruyu sordun mu?”

 

Wen Qing soğuk bir şekilde güldü, “On tuhaf yıllık iyi bir arkadaşsın, seni Wen Bai ile nasıl karşılaştırabilirim?”

 

Wen Qing, Yan Han'a gelince sabrının zayıfladığını keşfetti.

 

Birlikte yaşadıkları o zamanlar, hala işleri hakkında cahilmiş gibi yapabilir ve onu her gün görmesine rağmen bir gülümsemeyle karşılayabilirdi. Ancak, onu uzun zamandır görmediğine göre, tek bir parça sabrı bile birikmemişti. Bunun yerine, acı bir alayla aklına gelen her şeyi söyledi.

 

“Neden basitçe sana yardım etmek istediğim olmasın?”

 

“Hah, buna kendin bile inanıyor musun?”

 

Yan Han cevap olarak, “Bencil olduğumu söylemedin mi?” diye sordu.

 

Wen Qing konuşmaya devam etmek istemeyerek sigarasını içti.

 

Yan Han da hiçbir şey söylemedi ve sessiz kaldı.

 

Wen Qing, Yan Han'ın nefes alışının sesini dinledi ve sebebi bilinmeyen bir nedenden dolayı rahatsız oldu, “Sadece ne istiyorsun? Hiçbir şey söylemezsen telefonu kapatacağım.”

 

Yan Han sadece Wen Qing'e tek bir soru sordu: “Seni sevdiğimi hiç düşündün mü?”

 

Wen Qing cevap vermedi.

 

Yan Han hafifçe güldü, yumuşak bir şekilde, “Son zamanlarda sürekli bu soruyu düşünüyorum. Birlikte olduğumuz on iki yılı düşündüm ve artık kendim de cevaptan emin olamıyorum.” dedi.

 

"Ben de oldukça bencil olduğumu düşünüyorum, ama Wen Qing, geri dön."

 

Wen Qing gözlerini kısarak sigarayı parmaklarının arasında tuttu ve uzun süre sonra, “Tamam. Geri geleceğim."

 

Wen Qing telefonda neredeyse Yan Han'ın sevincini hissedebiliyordu.

 

Wen Qing duygusal bağlanma olmadan telefonu kapattı.

 

 

İnsanlar. Hepsi böyle kendini aşağılayan piçler değil mi?

 

Vazgeçmeye istekli olmadan önce on yıldan fazla bir süredir barındırdığı duyguları tamamen mahvetmek zorunda kaldı ve sadece aşk gibi bir şeyin adına olması gerekiyordu.

 

 

Kişi doğumda yanlarında böyle şeyler getirmedi, ne de ölüm kapısının önünden geçemezdi ve böylece istediği gibi mahvedebilirdi. Zaten sonunda üç milyon dolar elde etmedi mi?

 

Wen Qing güldü.

 

 

Aklı, sanki dikenler batırılmış gibi kaşıntılı ve ağrılı hissetti.

 

Ve sarsılan kalbini kesti.

 


 

Bölüm 41

 

 

Wen Qing o yere geri döndü.

 

Bir zamanlar içinde yaşadığı ve on iki yıl boyunca evi olarak bildiği yere.

 

 

Wen Qing, Yan Han'a S ilçesine geri dönmek istediğini söyledi.

 

Yan Han sessizce Wen Qing'e baktı, “Geri dönüp alman gereken bir şey var mı? Böyle bir soruna gerek yok, sadece senin için satın alabilirim.”

 

Wen Qing başını iki yana salladı. “Ben zaten sana bir söz verdim. Hala kaçmamdan korkuyor musun?”

 

"Evet." Diğer adam başını dürüstçe salladı.

 

"Kaçmayacağım." Wen Qing parmaklarının arasında bir sigara tuttu ve bir nefes aldı, “Dükkânım hala orada. Han Wei'ye teslim etmeli ve ayrılırken birkaç kelime söylemem gerekiyor.”

 

Yan Han, Wen Qing'in gözleriyle karşılaştı. Diğerinin gözlerindeki ısrarı görünce Yan Han bir adım geri attı, “Tamam. Seninle birlikte gideceğim.”

 

Wen Qing sigarasını içti ve başını salladı.

 

 

Han Wei Wen Qing'i görünce dudaklarında kocaman bir gülümsemeyle, “Geri mi döndün Wen Ge?” Daha sonra Wen Qing'in arkasında duran adamı görünce iç çekti  ve şaşırdı.

 

Wen Qing, Yan Han'a ve ardından Han Wei'ye baktı, “Ne?”

 

“Siz ikinizi tanışıyor musunuz patron?”

 

“Evet, sorun nedir?”

 

Han Wei başını eğdi ve güldü, “Bu müşteri neredeyse her cumartesi iki porsiyon tiramisu satın almak için mağazamıza geliyordu. Böylece işinizle ilgilendiği ortaya çıktı.”

 

Wen Qing, üst kattaki yatak odasına çıkmadan önce dikkatsizce başını salladı.

 

 

Yan Han yatak odasının kapısının önünde durdu.

 

Wen Qing başını kaldırdı ve ona bir bakış attı, “Neden içeri girmiyorsun?”

 

Yan Han güldü, “Odana rastgele giren diğer insanları sevmediğini hala hatırlıyorum.”

 

“Çok titiz değilim. İçeri gel." Wen Qing'in ağzının köşeleri soğuk bir gülümsemeyle kalktı.

 

 

Eskiden Yan Han ile ilk kez bir araya geldiğinde, Yan Han'ın kiralık evine bakmaya geldiği bir zaman vardı. Kendi yatak odası dışında bütün odaları gezdirdi.

 

O anda, Yan Han ona arkadan sarıldı ve “Bana neden yatak odanı göstermiyorsun?” diye sordu.

 

Kaşlarını çattı ve “İçeri giren diğer insanları gerçekten sevmiyorum.” dedi.

 

Sonunda, Yan Han hala kaldı ve yatak odasında uyudu. Daha sonra kendi evlerini satın aldıklarında, kendisi için bir yer almayı hiç düşünmemişti.

 

 

Mevcut durum… ha… bir tür saygın hayır işi haline gelmiş gibi hissetti. Ya da belki kendini zorla kabul ettirme?

 

Wen Qing birkaç eşya hazırladı. Dolapta faturalar ve sözleşmeler gibi şeyler aradı.

 

Yan Han yanda durdu ve odayı gözlemledi,

 

Sadece basit ihtiyaçlar vardı. Bir nevi yoksul göründüğü noktaya kadar çok basitti.

 

Yan Han yatağa baktı.

 

Çift kişilik bir yataktı, ama sadece bir yastık vardı.

 

 

Son üç yıldır olduğu gibi Wen Qing de gecenin ortasında uyanıp ve boş yatağa boş bakıyor muydu?

 

Wen Qing'in yanına dönmek istediği bir an var mıydı?


 

Bölüm 42

 

 

Wen Qing eşyalarını paketlemeyi bitirdi ve Yan Han'a baktı, “Sadece burada oturup bekleyebilirsin. Aşağı inip Han Wei ile birkaç şey konuşacağım.”

 

Yan Han kaşlarını kaldırdı, “Dinleyemez miyim?”

 

Wen Qing'in gözleri saf kızgınlıkla doluydu, “Hiç üç yıl önce bu kadar kibirli olduğunu hiç görmedim. İsterseniz oturup ve bekleyebilirsin, yoksa gidebilirsin.”

 

Yan Han tuhaf bir şekilde oturmadan önce sessiz kaldı ve burnunu ovuşturdu.

 

 

Wen Qing onu görmezden geldi ve Han Wei'yi bulmak için aşağı indi.

 

Han Wei'ye ellerindeki belge yığınını verdi.

 

“Wen Ge?” Han Wei biraz karışıktı.

 

“Bugün tekrar bir ziyaret için geri dönüyorum. Birazdan ayrılacağım. İşte bu şeyleri al ve dükkana bakmama yardım et.”

 

“O zaman ne zaman döneceksin?”

 

Wen Qing bir sigara yaktı, “Bilmiyorum.”

 

“Bilmiyor musun?”

 

“Dünya çapında bir bütçe seyahati yapmak için başka insanlarla eşleştim. Hatta yolda ölebilirim.” Wen Qing bir ağız dolusu dumanı soludu.

 

"Böyle bir şey söyleme Wen Ge." Han Wei Wen Qing'e dik dik baktı, “Paranı taksitle ödeyebilmem için bana kart numaranı söyle.”

 

“Bu daha sonraya kadar bekleyebilir. Para için umutsuz değilim. Yavaşça biriktirmeye başlamalısın.”

 

“Bana kart numaranı ver. Kim bilir, belki de seyahat ederken hesabına aktardığım paraya ihtiyacın olur.”

 

Wen Qing, serbest elini Han Wei'nin burnuna vurmak için kullandı, “Aptal kız, sana para ödünç veren ben değildim. O arkadaşım nakit sıkıntısı çekmiyor, bu yüzden bir dahaki sefere geri geldiğimde bunun hakkında konuşacağız. Ben yokken sadece dükkana göz kulak olmalısın.”

 

Han Wei başını kaldırıp Wen Qing'e baktı, “Geri gelecek misin?”

 

Wen Qing güldü ve Han Wei'nin saçlarını karıştırdı, “Ciddi bir şekilde yolda ölmemi mi umuyorsun?”

 

Wen Qing konuşurken Yan Han'ın merdivenlerden indiğini duydu.

 

Wen Qing, Han Wei'ye baktı ve gülümsedi, “Sevgilim, ben yokken kendine iyi bakmalısın ve en kısa zamanda evlenmelisin.”

 

Han Wei'nin yüzü kırmızıya döndü, “Biliyorum! İlk önce canlı geri dönmeni göreceğiz!”

 

“Siz ikiniz bu kadar heyecan verici olan ne hakkında konuşuyorsunuz?” Yan Han gülümsemeyle onlara doğru yürüdü.

 

Wen Qing'in gülümsemesi hafifçe soldu, “Hiçbir şey. Şimdi geç oluyor, gitmeliyiz.”

 

Yan Han dudaklarının köşelerini kaldırdı ve başını salladı.

 

Han Wei, kapıdan çıkan Wen Qing'in figürünün arkasına bakarak aniden endişeli hissetti.

 

Yüksek sesle, “Wen Ge!” diye bağırdı.

 

Wen Qing adımlarını durdurdu ve ona bakmak için geri döndü. Yan Han da durdu.

 

“Geri döneceksin, değil mi?”

 

Wen Qing cevap vermedi ve sadece güldü. Han Wei gereksiz bir soru sormuş gibiydi.

 

 

Evet, daha önce ona sormamış mıydı?

 

Tabii Wen Ge geri dönecekti.



Yorumlar