SRD - Bölüm 4

雨露均沾 - Sharing Rain and Dew - Bölüm 4: Bence İmparator çok tehlikeli






Biliyordum!


Ölümüne sıkıldım, başımı destekleyen elimi değiştirdim. Gözlerimi çevirdiğimde, LePing'in yürürken gülümsediğini gördüm. Birden kafamı masaya vurmak istedim. LePing, İmparator'un kişisel İç Danışmanıdır. Burada sadece bir nedenden dolayı ortaya çıkacaktı - İmparator tekrar Hai Qing Köşkü'nden geçecekti. Doğru! Bana "Ne yemek istersem yiyebilirim, ne kadar yemek istersem yiyebilirim" sözü verdi ama hepsi onun gözetiminde yapılacaktı! Yemek çubuklarını ısırıp, orada düşük moralimi koruyarak oturdum.


Duan Ming Zhang iyi bir ruh haline sahip gibi görünüyordu, hatta beni selamladı, "Huai Zhen, neden çubuklarını hareket ettirmiyorsun?"


Hemen dişlerimle ısırdığım çubukları bıraktım. Ama elimle yakalamayı unuttum. 'Pilipala' sesiyle, abanoz yemek çubukları gümüş üzerine fildişi kakmalı masaya düştü. Benim önümdeki güvece çarparak ters çevrilmesine neden oldu, tüm masaya çorba sıçradı. Bazıları kıyafetlerimin üzerine düştü, ama henüz ovalamadım, hemen özür dilemek için ayağa kalktım, "Chen kabaydı."


Duan Ming Zhang ellerini salladı, "Zhen, Huai Zhen'in büyük olasılıkla tamamen uyanmamış olduğunu düşünüyor, hâlâ yemek masasını çevirmekle meşgul."


Yüzüm ısı ile yanıyordu, LePing kıyafet değiştirmek için bana eşlik etmek istedi. Hemen dedim ki, "Gerek yok, gerek yok. Sadece biraz çorba sıçradı, biraz silebilirim ve her şey yoluna girecek."


Duan Ming Zhang bana baktı ve gülümsedi, "Değiştirmeyi bitirene kadar bekleyebiliriz ve sonra geri dönebilirsin. Ama yemekler soğuyor, ya da önce yemeye ne dersin?"


"LePing, Markiz ChangAn'ın bunu yemesine izin ver."


Önündeki köpekbalığı yüzgeci çorbasına işaret etti, her gün yediği gibi görünüyordu. Ama bu noktada, Ekselanslarının önünde saygıyla eğilmek istemiyordum, bu yüzden sadece teşekkür ettim ve yemek için oturdum. Çorbanın ilk yudumu boğazıma girdiğinde, bir şeyin kaygan olduğunu hissettim...


Sonrasında ne olduğunu bilmiyorum. Zehirlendim. Zehir, aslında İmparator için yapılan köpekbalığı yüzgeci çorbasının kasesine konuldu. Duan Ming Zhang'ın çok kızgın olduğunu duydum, bu konuda gök gürültüsü gibi öfkelendi. Ama göremediğim üzücüydü. Uyandığımda, sadece uzaktan gördüm, masanın üzerinde eğildi, yüzünün bir tarafı bana bakacak şekilde duruyordu. Kaşları alnındaki saçlarla kaplı, çok karizmatik, duru ve yakışıklıydı. Gerçekten iyi görünüyordu, İmparator olmasına rağmen hâlâ iyi görünüyordu...


Bir süre ona bakmak için gözlerimi açtım, ama tekrar esnedim ve elimde olmadan uyumaya geri döndüm. Daha sonra Duan Ming Zhang tarafından uyandırıldım. Gözlerimi tekrar açtığımda, elinin yüzüme dokunduğunu gördüm. Onun eylemi, ter nedeniyle yüzüme yapışmış alnımdaki saçları ayırmanın ortasında gibi görünüyordu. O kadar şaşırdım ki neredeyse hemen yatağa doğru dönüp diz çökmeme neden oluyordu. Ama Duan Ming Zhang benden diz çökmemi istemedi.


Bana sadece suratsız bir şekilde, "Huai Zhen, kesinlikle seni zehirleyen kişiyi bulacağım, boşa acı çekmene izin vermeyeceğim." dedi.


Sonra aniden bir düşünce parıltısı aklımdan geçti, "Majesteleri, zehir çorbanın içine kondu!"


Kafamı okşayarak, "Evet ve sen zhen yerine acı çektin." dedi.


Sonunda dönüm noktasını buldum, hemen ona laf anlatmak için biraz çaba harcadım, "Birisi gerçekten İmparator'u zehirlemeye cesaret ediyor, sanırım o kişi isyancı düşüncelere sahip olmalı, bu yüzden çaresizlikle bu riski aldılar."


Sözlerimi düşündüğünü görünce ısrarlı çabalarımı sürdürdüm, "Artık ordu savaş alanına çıktı, Başkent'in savunması savunmasız. Majesteleri, temkinli ve uyanık olmalısın. Hainlerin savunmanızdaki boşluklardan geçmesine izin vermemelisiniz!"


Gece ve gündüz boyunca, onu gördüğüm her anda başının etini yedim. Bütün bu dırdır, onu isyancı yetkililere ve isyanlarına yönelik planlarına karşı sıkı önlemler almaya ikna etmek içindi. Sanırım Duan Ming Zhang'ı ölümüne yordum, çünkü isteksizce "Huai Zhen gerçekten zhen'in güvenliği konusunda endişeli mi?" diye sordu.


Tabii ki öyleyim, hayatımın tamamı bir kişinin güvenliğine bağlıdır ah. Ben pirinç gagalayan küçük bir tavuk gibi başımı salladım.


"Ama bu sefer zhen'e zarar verdiklerinde, birileri isyan etmeyi planladığı için değildi."


"..." Ne?!


Duan Ming Zhang ellerini çırptı ve iki gardiyan içeri girdi, yanlarında birisini sürükledi. Sonbahar rüzgarı, dağınık başıboş saçlarını yüzünden havaya uçurdu. Aniden, öfkeli düşmanca bir bakış tarafından neredeyse bıçaklandığımı hissettim. Gözlerimi geniş açarak bakmaya engel olamadım. Bu... .. Lu GuiQing mi?


"Zehir Lu ZiWei tarafından yerleştirildi. İsyan etmeye çalışmıyordu, sadece hayatımı istiyordu." Duan Ming Zhang hafifçe dedi. [Ç.N: Lu ZiWei, Erkek Cariye Lu'nun tam adıdır.]


Ellerini tekrar çırptı ve gardiyanlar Lu GuiQing'i aldı, hayır... vücudunun her yerinde yaralanan Lu ZiWei'yi.


Neredeyse inanamayarak yerimde kök salmıştım. Bu... eskiden brokar kıyafetler giyen ve bağımsız ve rahat his veren bu asil genç adam, İmparator'un haremindeki tek erkek cariye ve şimdi önümdeki kişiydi. Suçlayıcı ve zehirli bir bakışla bana bakan kötü dağınık adamdı...


Gerçekten aynı kişi mi? Önceki yaşamdan hâlâ hatırladım, bambu flütüyle bir şarkı çaldı ve "Ne olursa olsun, İmparator yanındaki en özel olanım." dedi. O zaman, dudaklarının köşesindeki gülümseme ay gibi parlıyordu. Bu tür bir insan, aşk için değilse...


Başımı indirdim. Bundan sonra Duan Ming Zhang'dan Lu GuiQing'i görmeme izin vermesini istedim. Hücresine oturdu ve önüne bir kadeh şarap yerleştirildi. Beni görünce başını çevirmedi, ama düşünmeden bir cümle söyledi.


"Aşk sözcüğü, aslında kimin diğerinden daha ciddiye aldığını karşılaştırmak değil, kimin ciddiye aldığını görmekti."


Tereddüt etmeden başını geriye attı ve zehirli şarabı içti. Ellerim ve ayaklarım soğudu ve bedenimi aceleyle diğer tarafa çevirdim, geriye bakmaya cesaret edemedim. Sanırım Lu GuiQing'in duygusunu gerçekten anlamıyorum. Birini gerçekten sevdiyseniz, onun adına ölmeyi bekleyemezsin, nasıl biri sevdiğine zehirle zarar verebilir?


... Bir dakika bekle.


Aniden çok, çok, çok ciddi bir sorun düşündüm. Zehir, Lu GuiQing tarafından konuldu, ancak bir isyan başlatmak için değildi. Öyleyse, o zaman... Duan Ming Zhang'a uzun soluklu ikna çabaları saçma sapan konuşmalar olarak düşünmez miydi, bunların hepsi işe yaramaz çalışmalar mıydı? Cennetler, bir nehir gibi ağlamak istiyorum...


Bitti, bittim. Tüm bu çalışmalarımdan sonra, sonunda yine de ölmem gerek ah!




Yorumlar