SRD - Bölüm 5

雨露均沾 - Sharing Rain and Dew - Bölüm 5: Sanırım İmparator… o kötü niyetlidir!





İmparator her gün evimde dolaştı ve imparatorluk cariyelerinin kalplerinde nefret ve kıskançlık yarattı.


Daha önce, neredeyse yanında yatan kişi tarafından zehirlendi. Bu haber yayılırsa, insanların yüksek sesle gülmesine neden olabilirdi. Bu yüzden Duan Ming Zhang'ı ciddiyetle ikna ettim, "Majesteleri, her gün can sıkıntınızı hafifletmek için chen'in yanına geldiniz. Cariyelerin yerlerinde daha fazla oturmak daha iyi olmaz mıydı?"


"Huai Zhen, zhen'den bu kadar çok kaçınmak mı istedin? Gerçekten zhen ile kalmak istemiyor musun?"


Ağzımı açtım ama söyleyecek söz bulamadım. Bunu nasıl yapmaya cesaret edebilirim wuu! Duan Ming Zhang'ın önündeyken ona güçlü ve mutlu bir gülümseme verdim. Sırtımı döndüğüm anda sık sık sınırıma geldiğimi hissettim, kaşlarımı çattım ve endişelendim. Bu yüzden çok fazla saç kaybettim.


Dokuzuncu ay.


Onuncu ay.


Onbirinci ay.


Onikinci ay.


Onikinci ayın ilk günü.


İkinci gün, Üçüncü gün.... Yedinci gün, Sekizinci gün, Dokuzuncu gün, Onuncu gün.


En çok korktuğum gün geldi.


Ancak, Duan Ming Zhang çok mutluydu. Çünkü sadece yirmi beşinci doğum günü değil, aynı zamanda iki erkek kardeşim de muzaffer bir şekilde orduyla geri dönüyordu. Bana ilk günden başlayarak hatırlattı, "Yarının etkinliği büyük olacak, Huai Zhen daha muhteşem bir şey giymeli."


Çok muhteşem giyinmişse kaçmak için uygun değildi ah! Acı bir kabak ifadesini suratıma asıp, hizmetçiler tarafından çiçekli kıyafetler ve güzel aksesuarlar katmanlarına konulurken uyuşukça durdum.


Her şey önceki yaşamımdan farklı görünmüyordu, sadece bu büyük saray ziyafetinde yüzü gülen bir kişi daha azdı. Başımı aşağı indirdim ve LePing'in yürümesini durdurana kadar yürüyüp, LePing'in ayak izlerini takip ettim. Başımı kaldırdığım an... şaşkına döndüm. Bu bu bu, bu çok doğru olmayan bir şey olmalı ba?! LePing'in kafası mı karışmıştı? Beni İmparator'un hemen yanında olan boş koltuğa nasıl getirebilir?!


Sersemledim, herkes beni nişan aldı. Sadece Duan Ming Zhang sessizce gülümsedi. Gözlerinde, sarhoş edici bir gülümseyen ifade vardı. Bana, "Huai Zhen, bugün zhen'in doğum günü. Doğum günü hediyem için ne hazırladın?" diye sordu.


Kalbim bir an atmayı bıraktı, aniden vücudumun her yerinde soğuk terler birikti. Bitti, bittim. Nasıl öleceğimi düşünmekle meşguldüm ve bu konuyu tamamen unutmuştum. Mevcut insanların delici gözleri altında utançla başımı salladım. Bu havai İmparator'un beni büyük saygısızlık suçundan mahkûm edeceğinden gerçekten korktum. Uzun bir süre sonra, İmparator'un içini çektiği duyabilirdim.


"Zhen'e hediye vermek için söz vermedin mi? Huai Zhen çok cimri olduğundan, zhen kişisel olarak bu doğum günü hediyesini almak zorunda."


"Huai Zhen, bana bir tane vereceksin, değil mi?"


Veririm veririm veririm! Hayatımı istesen bile sana vereceğim!


"Zhen'in bugün aldığı en tatmin edici doğum günü hediyesi olacak."


Gülümseyerek avucunu okşadı, sonra yavaşça ellerimden birini kavramak için ayağa kalktı, "Zhen bu yıl yirmi beş yaşında. Tahtı beş yıldır aldım. Dünya müreffeh ve düzenli, zhen hiçbir şeyden yoksun değil... Sadece İmparatoriçe'den yoksun."


"..." Ne?!


Bir yıldırım çarpmış gibi yavaşça ortadan kırıldığımı hissettim. İçten içe mücadele ederek, "Majesteleri... İmparatoriçe olarak kimin atanacağına karar verdi mi?" diye sordum.


Burnumun ucuna yakından dokunmak için bir parmağını kullanarak, "Neden hala aptalı oynuyorsun? Huai Zhen'im, İmparatoriçe'm olmanı istiyorum."


Ne?!


"Aksi halde, zhen sana neden Markiz ChangAn unvanını verecekti?"


"..." Vücudum titredi.


Aniden hatırladım ki, böyle bir şey var gibiydi. Ülkenin yasalarına göre, eğer İmparator İmparatoriçe olarak bir erkek alacaksa, önce adaya bir unvan vermelidir. Sadece o zaman ona isim verilebilir...


"Bu imkansız!" Koltukların birinden bir kadının çığlığı duyuldu.


Cariye Chen ayağa kalktı, saçları dağınıktı ve saçlarındaki aksesuarlar eğikti. Şimdiki durumu delirmiş gibiydi, "Majesteleri... Majesteleri, daha önce söyledin. Babama ne vaat ettin? Şimdi aslında... aslında... Bunu yaparsanız sonuçlarının ne olduğunu biliyor musunuz!"


"Bahsettiğiniz sonuçlar babanız isyana hazırlanmak için yirmi bin askerin askerleri gizlice toplamaksa... Cariye Chen," Duan Ming Zhang soğuk bir şekilde, "— arkanıza dönüp bir göz atmalısınız." dedi.


Aydınlık salonun dışında altın mızrak sesleri duyuldu. Kılıçlar ve mızraklar çarpıştı, zırhlar birbirlerine karşı sürtündü...


Yavaş yavaş bir araya gelen standart ayak sesleri sesi duyuldu.


İki kişi telaşsız bir şekilde salon girişine bastı, kılıcını indirdi ve selamlarını göstermek için diz çöktü, "Hizmetkarınız Rong Huai Duan / Rong Huai Fang! İmparator'a rapor veriyoruz, tüm isyancılar ve isyana karışan yetkililer idam edildi!"


Kasvetli ve perişan hislerle dolu Cariye Chen, hiçbir şey söyleyemeden yere düştü.


İmparator kollarımı çekip beni salonun arkasına götürene kadar, hala bulutların ve sisin arasında şaşkındım. Ne olduğunu anlayamıyordum. Bana baktı ve ben de ona baktım. Uzun bir süre sonra cesaretimi topladım ve "Kardeşlerim geri döndüğünden beri Majesteleri, chen eve dönebilir mi?" diye sordum.


"Hangi nedenle eve dönüyorsun? Evliliğe hazırlık için mi?"


Sonunda elinden kurtuldum ve dedim ki, "Majesteleri, lütfen chen'e artık takılmayın."


Sessizce bir an bana baktı, sonra aniden "Huai Zhen, o zaman ne yaptığını hatırlamıyor musun?" dedi.


"... ah?" Hangi zaman?


"Beni öptüğünü hatırlamıyor musun, sonra beni bayıltıp kıyafetlerimi soydun?"


!!!!


Şok içinde ona baktım ve bakışlarını indirdi.


"Tahta çıkmamın beşinci yılı, on ikinci ayın on birinci günü, saray duvarının terk edilmiş bir bölümünde bulunuyorduk."


"İsyancılar tarafından kovalandık ve saklanacak başka bir yer yoktu, basitçe çıkmaza zorlandık."


"Aniden koştun... beni öptün, sonra bayılttın ve adamlarımın beni götürmesine izin vermek için kıyafetlerimi çıkardın."


"..."


"Huai Zhen sonra kıyafetlerimi giydin ve o saray duvarına tırmandın. İsyancıların yanlış düşünmesine izin verdin, bu yönden kaçtığımı düşünmelerine izin verdin... Huai Zhen, okla delinmiştin, acı verici miydi? Kış mevsiminin, on ikinci ayıydı, hendeğe düştüğünde, soğuk muydu?"


Tüm vücudum bir ürpertiyle sarsıldı.


Geri çekilmem için duvara dayanana kadar beni geriye itti. Kucağında beni güçle baskılayana kadar zorladı. O kulağa hoş gelen sesini kullanmaya devam etti, o kulaklarımın yanında titrememi sağlayan derin bir ses tonuyla fısıldamak için konuştu, "Huai Zhen, asla gitmene izin vermeyeceğim."


- [SON] -


Ç.N: Bitti?! Evet böylece bitti. Ama üzülmeyin 3 tane daha ekstra var. (✿◡‿◡)


Yorumlar